Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент - 45 т.
Очікувана вартість
3 511 190,70 UAH
UA-2019-07-17-000530-c 9012287e95644e35b50c107fcd9745a1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 19:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:58
Очікувана вартість: 3 511 190,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 555,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35111.91 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент - 45 т. (детальніше в додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 т
масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент - 45 тн. (детальніше в додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72304, Україна, Запорізька обл., Мелітополь, Лінійна,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 14:45
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000530-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ", Код ЄДРПОУ:37398817
Дата подання: 30 серпня 2019 19:28
про скасування незаконного рішення Замовника
Шановний Замовнику звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН" не відповідає вимогам Тендерної документації.
1) Так, Згідно вимог п.2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (надалі-Документації) строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, однак строк дії банківської гарантії за №14466/19-ТГ, яка подана ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН", більший, ніж визначено Документацією (з 30.07.2019р. по 08.11.2019р) що не відповідає вимогам Замовника щодо забезпечення тендерної пропозиції. Окрім того банківська гарантія Учасника не містить застереження, що вона є чинною на момент подачі її Замовнику, чим грубо порушено вимоги п. 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
2) Згідно вимог п.1 розділу 1 Додатку 2 Документації Учасником надається довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору. На виконання даної вимоги ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН" надано довідку про виконання аналогічного договору на поставку товару ТОВ “Трейдкомінвест” (ЄДРПОУ 35185844) на суму 5000,00 грн. Звертаємо Вашу увагу, що у даній довідці вказано контактний телефон контрагента +30322403603. За даними сайту https://youcontrol.com.ua даний номер телефону зареєстровано за адресою: 79016, Львівська обл., місто Львів, вул. Замкнена, будинок 3, квартира 2 та належить ТОВ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОПРОМГРУП" (керівник Попко Мар’ян Маркіянович, який є директором ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН"). Окрім того, директор ТОВ “Трейдкомінвест” Маслюк А.Д. є секретарем загальних зборів учасників ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН", а банківські рахунки обох компаній відкриті в одному і тому ж відділенні банку. Зазначена інформація свідчить про пов’язаність вказаних юридичних осіб та стійкі господарські зв’язки між ними. Відтак інформація щодо виконання договору, відображена у відгуку, містить суб’єктивну, а не об’єктивну оцінку, надану особою, причетною до обох контрагентів, та вимагає перевірки щодо факту проведення операції купівлі-продажу..
3) Згідно вимог п.1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Документації та п.3.1.2 п.3.1 розділу 3 Додатку 2 Документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують повноваження службової/посадової особи (. Відповідно до нової редакції Статуту підприємства, учасниками ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН" є: ТОВ "Торгово-інвестиційний центр "Україна-Казахстан" та ТОВ "Хайдч Індастріал Лубрікантс енд Лікуідс Корпорейшн (ХІЛЛ)". У складі пропозиції ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН" не надано жодного документу, яким підтверджено надання учасниками товариства ТОВ "Торгово-інвестиційний центр "Україна-Казахстан" та ТОВ "Хайдч Індастріал Лубрікантс енд Лікуідс Корпорейшн (ХІЛЛ)" повноважень фізичній особі Попко Мар’яну Маркіяновичу.
4) Частина документу, наданого ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН" у складі пропозиції (стандарт СТ ТОО 40618885-002-2010), викладена іншою мовою, ніж українська та російська та потребує завіреного перекладу, чим порушено вимоги п.7 Загальних положень Документації. Окрім цього, зазначений документ не завірений ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН".
5) У листі №2347 від 12.06.2019, що наданий у складі пропозиції, відсутня інформація щодо представництва ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН" інтересів виробника.

Таким чином пропозиція ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН" не відповідає вимогам Тендерної документації і повинна бути відхилена відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 ЗУ “Про публічні закупівлі". Визнавши переможцем ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН", Замовником було порушено законні права та інтереси Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ВІП-ОЙЛ», яке є учасником зазначеного тендеру.
Вимагаємо скасування незаконного рішення щодо визнання ТОВ "НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН-ЮКРЕЙН" переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 16:33
Добрий день! Попередньо прийняті рішення обговоренню не підлягають.

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 19:28
Вимога.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-17-000530-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ", Код ЄДРПОУ:37675989
Дата подання: 30 серпня 2019 18:05
Скарга на рішення тендерного комітету АТ «Українська залізниця» РФ «Придніпровська залізниця»
Оскарження рішеннятендерного комітету АТ «Українська залізниця» РФ «Придніпровська залізниця» про визнання тендерної пропозиції ТОВ НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН», код ЄДРПОУ 42832830 такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації . Детальний опис міститься у вкладенній скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 вересня 2019 21:15
рішення від 03.09.2019 № 12274 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 21:15
рішення від 18.09.2019 № 13216.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 23:38

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-28-000014 ● 736c1e77d6854e52b102eb7644c60b20
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 лютого 2020 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

27.02.2020 № 51

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 27.02.2020 № 51


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2019-07-17-000530-c 17.07.2019 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" (код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2019-07-17-000530-с ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) очікуваною вартістю 3 511 190,70 грн повідомляю таке. 1. Згадана вище закупівля була здійснена відповідно до річного плану , який згідно зі ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені. Підтвердженням оприлюднення плану в системі Prozorro є наступна інформація : За ID номером в системі - UA-P-2019-05-29-002207-c на закупівлю 09210000-4 — Мастильні засоби ( олива моторна) передбачено планову суму закупівлі у розмірі 30 965 000,00 грн. Саме з прив’язкою до цієї оприлюдненої планової суми були оголошені процедури закупівлі №№ UA-2019-07-17-000530-с очікуваною вартістю 3511190,70 грн та UA-2019-07-16-000592-с очікуваною вартістю 3 433 164,24 ( в сумі загальна вартість закупівель склала 6 944 354,94 грн, що не перевищує планові вартісні показники) . Вартість закупівлі не перевищує заплановану , закупівля проведена в запланованому 2019 році. Це свідчить про відкритість і прозорість на всіх стадіях закупівель та відсутність порушення порядку планування. 2. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Згідно з ч.1 ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ч.7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Згідно з частиною першою статті 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі. Разом з тим відповідно до частини першої статі 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Таким чином, замовник може проводити декілька процедур закупівель, передбачених статтею 12 Закону у поточному році за одним і тим же предметом закупівлі, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону в межах єдиної процедури. З огляду на викладене, слід зазначити, що проводячи декілька процедур закупівлі по коду ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент), замовник здійснював оприлюднення оголошень на закупівлю масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент, вартість яких по кожній процедурі закупівель не перевищувала суму, еквіваленту 133 тисячам євро. Тобто філія не ухилялася від проведення процедури відкритих торгів, а відсутність факту перевищення очікуваної вартості закупівлі, виключає необхідність додаткового опублікування оголошення англійською мовою, що в свою чергу свідчить про відсутність порушення що підпадають під дії ст.31 Закону. 3. Стосовно банківської гарантії, виданої АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» від 30.07.2019 № 14467/19-ТГ, яка міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН»( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до положень Цивільного Кодексу України та Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 ( із змінами від 09.02.2017) гарантія є чинною з дати її видачі, якщо в ній не встановлено інше. Таким чином, представлена у складі пропозиції ГАРАНТІЯ , видана 30.07.2019 , була чинною на момент подачі її замовнику , тобто на 01.08.2019, що і класифікується як наявність застереження про те, що гарантія чинна на момент подачі , іншими словами - відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку, в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 97 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів ,іншими словами- як такий, що відповідає умовам тендерної документації. 4. Відповідно до ст.28 Закону Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН», чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону)зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021-2015 – 09210000-4 «Мастильні засоби» (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ТОВ НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН», тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, 27.09.2019 було укладено договір поставки з ТОВ «НВП "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН» № ПР/Т-19632/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. 5.Стовно начебто розбіжностей між змістом тендерної пропозиції та умовами договору пояснюємо таке. Згідно зі ст..36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених ст.36 Закону. В тендерній документації на закупівлю ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) в розділі «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» чітко визначено : Істотними умовами договору про закупівлю є: - ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ ( найменування, номенклатура, асортимент) - ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ - СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ - ЦІНА (загальна сума договору) - ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ - ПЕРЕДАЧА I ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ - ПРАВА та ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН - ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН - ВИРІШЕННЯ СПОРІВ - ЗМІНА УМОВ ДОГОВОРУ - ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ З огляду на викладене, решта розділів проекту договору , зокрема п.3.1 (тара та упаковка), п.8.1-8.2 (форс-мажор), п.13.1-13.8 (інші умови договору) – не належать до істотних умов договору, та, водночас, можуть бути заповнені безпосередньо при укладанні договору. Крім того, додаток 6 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015 – 09210000-4 «Мастильні засоби» (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент) не є складовою частиною додатка 5 Тендерної документації , тобто проекту договору . Окрім того, в тендерній документації в самому додатку 6 наголошується що цей додаток( додаток 6) окремо у складі пропозиції не надається. Відповідно до умов додатка 6 тендерної документації: « ДОДАТОК 6 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ АБО СПЕЦИФІКАЦІЯ ( представлена для можливості заповнення учасником форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»)», Таким чином, інформація, представлена у складі тендерної пропозиції учасника торгів, та в подальшому, у договорі поставки повинна співпадати з даними, зазначеними у цьому додатку до тендерної документації. Отже, посилання на строк поставки товарів – ІІІ-ІV квартали 2019 року, яке міститься у додатку 6 Тендерної документації , відображено у договорі поставки від 27.09.2019 №ПР/Т-19632/НЮ з ТОВ НВП «ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН – ЮКРЕЙН» в розділі 4 п.4.6. , що повністю відповідає умовам тендерної документації. Заступник голови тендерного комітету В.В.Семковський Вик. Губаренко В.А., 793-19-85

2020-03-17 12:25:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення планування закупівлі)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН" 2 731 050,00
UAH з ПДВ
2 731 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ" 3 375 000,00
UAH з ПДВ
3 375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ" 3 504 600,00
UAH з ПДВ
3 504 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2019 12:43
Цінова пропозиція 530 с.pdf
23 серпня 2019 12:43
Опис 530 с.pdf
23 серпня 2019 12:43
Довідка податкова 530 с.pdf
23 серпня 2019 12:43
Довідка МВС 530 с.pdf
23 серпня 2019 12:43
Довідка ЄДР ТОВ 530 с.pdf
23 серпня 2019 12:43
Довідка ЄДР Дир 530 с.pdf
02 серпня 2019 07:23
Електронний підпис
01 серпня 2019 19:16
гарантія530.rar
01 серпня 2019 19:16
27 Проект договору.PDF
01 серпня 2019 19:16
26 довідка санкції.PDF
01 серпня 2019 19:16
25 Спектральный анализ.pdf
01 серпня 2019 19:16
21 захист довкілля.PDF
01 серпня 2019 19:16
20 дані про товар.PDF
01 серпня 2019 19:16
19 представництво.pdf
01 серпня 2019 19:16
16 ГОСТ 12337-84.PDF
01 серпня 2019 19:16
15 СТ ТОО 40618885-002-2010.pdf
01 серпня 2019 19:16
13 Сертификат.PDF
01 серпня 2019 19:16
12 Наказ.PDF
01 серпня 2019 19:16
11 протокол 1 установчі.PDF
01 серпня 2019 19:16
10 статут.PDF
01 серпня 2019 19:16
9 Довідка учасник.zip
01 серпня 2019 19:16
8 Довідка директор.zip
01 серпня 2019 19:16
7 довідка ст17.PDF
01 серпня 2019 19:16
6 мат тех база.PDF
01 серпня 2019 19:16
5 працівники.PDF
01 серпня 2019 19:16
3 аналогічний договір.PDF
01 серпня 2019 19:16
1 Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

02 серпня 2019 17:08
3.2.Копія ГОСТ 12337-84.pdf
02 серпня 2019 17:08
IG-191142-001.pdf.p7s.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ФЛЮІД МЕНЕДЖМЕНТ"

ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН"
#42832830
Переможець 2 731 050,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІЛЛ КОРПОРЕЙШН - ЮКРЕЙН"
#42832830
2 731 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:53
ДУ 1 19632 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:53
1_ДУ 1 19632.pdf укладений
28 грудня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
27 вересня 2019 16:36
ТОВ НВП ХКЮ - договір.pdf укладений
27 вересня 2019 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ПР/Т-19632/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 3 277 260,00
UAH (в тому числі ПДВ 546 210,00 UAH)