Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «33690000-3 Лікарські засоби різні» (реактиви та контрастні речовини) (НК 024:2019 – 41701 Забарвлення, легка мікроскопія, гематологія; 42959 Май-Грюнвальда фарбувальний розчин, IVD; 41400 Контроль гемоглобіну; 32430 Набір для визначення концентрації гемоглабіну ціанметгемоглобінованим методом; 43052 Набір лейкоцитів; 43095 Комплект збору еритроцитів; 41399 Калібратор гемоглобіну; 30598 Набір реагентів для визначення резус-фенотипу; 52695 Набір для визначення групи крові системи АВО IVD, реакція аглютинації)
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000463-b 27f97440c27b4e55975325e420718db8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Парнета

+380676358290 parneta1905@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління охорони здоров'я Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012740
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, вул. Галини Романової, 4
Контактна особа: Світлана Парнета
+380676358290
parneta1905@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 14:24
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 найменувань
ДК 021:2015 «33690000-3 Лікарські засоби різні» (реактиви та контрастні речовини) (НК 024:2019 – 41701 Забарвлення, легка мікроскопія, гематологія; 42959 Май-Грюнвальда фарбувальний розчин, IVD; 41400 Контроль гемоглобіну; 32430 Набір для визначення концентрації гемоглабіну ціанметгемоглобінованим методом; 43052 Набір лейкоцитів; 43095 Комплект збору еритроцитів; 41399 Калібратор гемоглобіну; 30598 Набір реагентів для визначення резус-фенотипу; 52695 Набір для визначення групи крові системи АВО IVD, реакція аглютинації)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51921, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, КЗ «Дитяча лікарня міста Кам’янське» ДОР, 51921, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, вул. Йосипа Манаєнкова, 24, згідно заявок Покупця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар при наявності фінансування здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно рахунків та накладної протягом 30 днів (тридцяти) календарних днів. У разі виникнення проблем з фінансуванням, розрахунок за товар здійснюється протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати отримання Покупцем асигнувань на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 11:01
проект договору реактиви.doc
17 липня 2019 11:01
ТД - реактиви (дитяча лікарня).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000463-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Смикуржевська Катерина Едуардівна, Код ЄДРПОУ:2269501369
Дата подання: 18 липня 2019 09:41
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з документації!
Шановний Замовник!
Міністерство охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготували низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів та виробів медичного призначення, які виклали у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf).
Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів та виробів медичного призначення. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл».
На підставі цього листа (N 01.7/33810 від 19.12.2018.) у п.8 Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки товару у визначені строки, оскільки це ніщо не гарантує, та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
Посилання на офіційний портал: http://moz.gov.ua/article/news/moz-ukraini-razom-z-mert-pidgotuvali-rekomendacii-dlja-pidvischennja-efektivnosti-zakupivli-likiv-za-koshti-miscevih-bjudzhetiv
На підставі цих рекомендацій вимагаємо прибрати дискримінаційний пункт (п.2 Додаток №3 ТД), а саме: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, згідно переліку, Учасник надає в складі тендерної пропозиції скановані оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення закупівлі на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/»
МЕРТ, МОЗ, АМКУ та ГО «Центр протидії корупції» цим листом визнали що гарантійні листи виробників ніяким чином не гарантують якість, своєчасність та оригінальність продукції.
До того ж доводимо до Вашого відома, що виробники товару, стосовно якого проводиться ця процедура закупівлі, самі приймають участь у торгах Прозоро. А це вже підпадає під дію Закону № 2210 «Про захист економічної конкуренції» - тому що вимагається гарантійний документ від зацікавлених осіб.
Невиконання рекомендацій Міністерства охорони здоров'я спільно та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України буде свідчити про цілковиту відсутність у Замовника бажання провести прозору процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2019 16:57
Шановний Скаржник!
За результатами розгляду Вашого звернення маємо намір Вам повідомити, згідно Наказу МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 в нас проводиться закупівля по четвертому знаку за кодом ДК021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні, крім лікарських засобів, а саме (реактиви та контрастні речовини), також згідно Наказу МЕРіТУ від 07.05.2019 № 790 Замовник проводить закупівлю по п’ятому знаку за кодом НК024:2019 (з урахуванням перехідних положень) , слід зазначити, що номенклатура товарів, що закуповується, не є лікарськими засобами, згідно Закону України «Про лікарські засоби» від 04.04.1996р. №123/96-ВР абз. ІІ ч. І ст.2:
«лікарський засіб - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу;
До лікарських засобів належать: АФІ, продукція "in bulk; готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти); гомеопатичні засоби; засоби, які використовуються для виявлення збудників хвороб, а також боротьби із збудниками хвороб або паразитами; лікарські косметичні засоби та лікарські домішки до харчових продуктів;»
Виходячи з вищенаведеного спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ «Щодо закупівлі лікарських засобів» № 01.7/33810 від 19.12.2018 стосується саме лікарських засобів із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, крім того Лист носить рекомендаційний характер. Також, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу і саме поставки лікарського засобу у визначені строки. Наші вимоги поширюються і на офіційного представника (тобто не обмежуються тільки виробником) і не висуваємо вимогу гарантії поставки лікарського засобу у визначені строки, а тільки на своєчасне постачання товару.
Слід зазначити, тендерна документація була підготовлена виходячи виключно з норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. ІІІ ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник вважає, що гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником взятих на себе умов та зобов’язань, та зменшить ризики на співпрацю з недобросовісними Постачальниками та ін.. Крім того, маємо негативні прецеденти у своїй роботі, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу саме виробників товарів. Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, тому правова позиція Управління охорони здоров’я Кам’янської міської ради полягає у неухильному дотриманні вимог Конституції та Законів України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ" 17 883,00
UAH з ПДВ
17 883,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБАР ЛАРИСА ВІКТОРІВНА" 18 399,10
UAH з ПДВ
18 399,10
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"

ФОП "ЗУБАР ЛАРИСА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"
#2302001376
Переможець 17 883,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛІПКОВ ОЛЕКСАНДР ЛЬВОВИЧ"
#2302001376
17 883,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 23:06
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 20:16
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 16:38
додаток до додатк. угоди №2 до дог.17-08.jpg укладений
13 лютого 2020 16:37
додатк. угода №2 до дог.17-08.jpg укладений
13 лютого 2020 16:37
додатк. угода №2 до дог.17-08.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 16:01
додаток до додатк. угоди №2 до дог.17-08.jpg зміни до договору
13 лютого 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 21:35
доп.угода 1 к дог.17.jpeg укладений
28 грудня 2019 21:34
доп.угода 1 к дог.17.jpeg зміни до договору
28 грудня 2019 21:33
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 17:13
договор 17 ст.1.PDF укладений
28 серпня 2019 17:11
договор 17 ст.2.PDF укладений
28 серпня 2019 17:11
договор 17 ст.3.PDF укладений
28 серпня 2019 17:11
договор 17 ст.4.PDF укладений
28 серпня 2019 17:11
договор 17 ст.5.PDF укладений
28 серпня 2019 17:11
договор 17 ст.6.PDF укладений
28 серпня 2019 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 17-08/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 17-08/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 21 158,00
UAH