Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт фасаду з утепленням стін з метою енергозбереження будівлі школи №71 по вул. Кривчицька дорога,92 у м. Львові»
Очікувана вартість
1 405 725,40 UAH
UA-2019-07-17-000433-a 02368cadd8814f37a58be3984d8e5ad3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гривнак Роман

380677514127 scool71@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №71 Львівської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 23887394
Місцезнаходження: 79067, Україна , Львівська обл., Львів, Вулиця Дорога Кривчицька,будинок 92
Контактна особа: Гривнак Роман
380677514127
scool71@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 11:08
Очікувана вартість: 1 405 725,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 028,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Під місцем виконанням робіт слід розуміти адресу визначену замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт фасаду з утепленням стін з метою енергозбереження будівлі школи №71 по вул. Кривчицька дорога,92 у м. Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79067, Україна, Львівська область, Львів, вул. Кривчицька, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти місцевого . Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Аванс 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 11:42
проект договору.docx
17 липня 2019 11:42
технічне завдання.docx
17 липня 2019 11:41
документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналогічний договір
Дата подання: 19 липня 2019 15:26
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:38
Чи буде вважатись договір на будівництво аналогічним?
Відповідь: так.
Приведення Оголошення про проведення закупівлі у відповідність з чинним законодавством
Дата подання: 22 липня 2019 13:54
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:39
Доброго дня! Ви вимагаєте подати інформацію про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. ДЛЯ ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНОГО ВИДУ РОБІТ НЕОБХІДНА НАЯВНІСТЬ ТАКИХ ПРАЦІВНИКІВ, ЯК МОНТАЖНИК СИСТЕМ УТЕПЛЕННЯ БУДІВЕЛЬ, ЗГІДНО НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010. Оскільки монтажник систем утеплення будівель повинен знати загальні відомості про основні види систем теплоізоляції будівель, клейових розчинів, кріпильних деталей; перелік матеріалів й виробів, а також їх характеристики, що забезпечують експлуатаційну надійність і довговічність систем теплоізоляції; допуски під час монтажу систем теплоізоляції; плавила, послідовність та умови виконання робіт із монтажу, підготовчих робіт; правила транспортування й складування матеріалів; правила та порядок приготування клейових сумішей і способи їх нанесення на поверхню плити утеплювача; технологічну послідовність наклеювання плит утеплювачів до основи; основні правила організації верхолазних робіт; основні вимоги якості матеріалів і виконання робіт; правила роботи на риштуванні, підмостках, драбинах, автомобільних підіймачах тощо та інше. ПРОСИМО УТОЧНИТИ, ЯКІ РОБІТНИКИ ЯКИХ ОСНОВНИХ БУДІВЕЛЬНИХ ПРОФЕСІЙ ВИ ВИМАГАЄТЕ ПОБАЧИТИ В УЧАСНИКА. ВІДПОВІДНО ДО НАЦІОНАЛЬНОГО КЛАСИФІКАТОРА ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 - ЦЕ МОНТАЖНИК СИСТЕМ УТЕПЛЕННЯ БУДІВЕЛЬ ТА ПІДСОБНІ РОБІТНИКИ. ВНЕСІТЬ ЗМІНИ В ТД ТА НАДАЙТЕ УТОЧНЕННЯ ЩОДО ДАНОЇ ВИМОГИ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В документації немає чіткої вимоги про надання відомостей про будівельні професії згідно з національним класифікатором професій ДК 003:2010. Учасник самостійно визначає, яких робітників він планує залучити для виконання робіт згідно технічного завдання доданої закупівлі.
Приведення Оголошення про проведення закупівлі у відповідність з чинним законодавством
Дата подання: 22 липня 2019 13:56
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:39
Чи підійде Вам відповідно до вимоги 2.3 ТД Витяг зі штатного розпису?
Відповідь: так, підійде
Приведення Оголошення про проведення закупівлі у відповідність з чинним законодавством
Дата подання: 22 липня 2019 14:06
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:40
Відповідно до п. 3.1. вимагається інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів. Відповідно до Вашого визначення аналогічним договором є договір предметом якого є договір підряду на капітальний ремонт, але Ви не уточнюєте вид робіт, який виконувався, оскільки договір підряду на капітальний ремонт міг укладатися на заміну даху, внутрішні роботи та/або багато іншого. Який перелік вид робіт повинен виконуватись відповідно до вищевказаного договору АНАЛОГІЧНІ РОБОТИ, ЯКІ ЗАЗНАЧЕНІ В ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ ЧИ БУДЬ-ЯКІ ІНШІ РОБОТИ, В ТОМУ ЧИСЛІ ЯКІ ДО УТЕПЛЕННЯ ФАСАДУ НЕ МАЮТЬ ВІДНОШЕННЯ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічний договір повинен відповідати предмету закупівлі, а також переліку робіт, що чітко визначений у технічному завданні.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000433-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД", Код ЄДРПОУ:41850560
Дата подання: 22 липня 2019 13:46
Приведення Оголошення про проведення закупівлі у відповідність з чинним законодавством
Відповідно до Вашої тендерної документації Ви, як Замовник вимагаєте гарантійний лист від товаровиробника, а у разі, якщо товар не виробляється на території України, офіційного представника товаровиробника мінераловатної вати/плит для утеплення фасаду. ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНА УМОВА, ОСКІЛЬКИ ВИРОБНИКИ МІНЕРАЛЬНОЇ ВАТИ ЗДІЙСНЮЮТЬ ВІДПУСК СВОЄЇ ПРОДУКЦІЇ ТІЛЬКИ ЧЕРЕЗ ДИЛЛЕРІВ, ВІДПОВІДНО ЦЯ УМОВА Є НЕМОЖЛИВОЮ ДЛЯ ВИКОНАННЯ. Якщо Ви вимагаєте даний документ на підтвердження спроможності підрядника-учасника поставити дані матеріали, то даний гарантійний лист може надати будь-яка юридична особа, що здійснює продаж даного товару. ПРОПИСУЮЧИ ДАНУ ВИМОГУ ВИ ШТУЧНО ЗВУЖУЄТЕ КОЛО ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ.
ВИМОГА: ВНЕСТИ ЗМІНИ В ДАНУ ВИМОГУ ТА ПРИВЕСТИ ЇЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ЗАКОНОДАВСТВА.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2019 17:41
Для того, щоб замовник був впевнений в якості виконаних робіт та матеріалів, що будуть використовуватись встановлена вимога про надання листа авторизації . Згідно такої вимоги лист може бути наданий від товаровиробника а бо представника (диллера) такого товаровиробника. Відтак дана умова не є дискримінаційною та може бути виконана будь – ким з учасників.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-000433-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД", Код ЄДРПОУ:41850560
Дата подання: 22 липня 2019 14:18
Приведення Оголошення про проведення закупівлі у відповідність з чинним законодавством
Відповідно до вимоги 3.4 учасник повинен надати документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю, а саме декларацію або сертифікат про прийняття об’єкту в експлуатацію, на наш погляд це дискримінаційна вимога оскільки даний вид документів подає Замовник, відповідно він і виступає власником (розпорядником) таких документів. Відповідно підрядник може виконати дані роботи, а через некомпетентність Замовника чи затягування отримання даних документів не з вини підрядника унеможливлює можливість прийняти участь у даній закупівлі. НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ДАНОЇ ВИМОГИ ДОСТАТНЬО ФОТОФІКСАЦІЮ ТА ПІДПИСАНИЙ СТОРОНАМИ АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ, ЩО Й ПІДТВЕРДЖУЄ ФАКТ ВИКОНАННЯ РОБІТ. Шановний учаснику не вигадуйте додаткові вимоги, для штучного звуження кола потенційних учасників.
ВИМОГА: ВНЕСТИ ЗМІНИ У ТД ЗАБРАВШИ ДАНУ ВИМОГУ, ОСКІЛЬКИ ВОНА ДИСКРИМІНАЦІЙНА. Якщо учасник відмовить у даній вимозі, просимо її обгрунтувати з посиланнями на норми чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2019 17:41
Декларація про завершення робіт, яка вимагається згідно документації , оформлюється згідно чинного законодавства та видається підряднику, (один примірник згідно чинного законодавства) як факт виконанням ним робіт. Отже, будь який підрядник, що виконував роботи та закінчив їх якісно та швидко, повинен був отримати даний документ по закінченню робіт.
Номер вимоги: UA-2019-07-17-000433-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД", Код ЄДРПОУ:41850560
Дата подання: 22 липня 2019 14:23
Приведення Оголошення про проведення закупівлі у відповідність з чинним законодавством
Відповідно НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України «04» червня 2007 р. за № 573/13840 працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідчені про перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 про перевірку знань з безпечних методів виконання висотно-верхолазних робіт. У ЗВ'ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕНАВЕДЕНИМ ВИМАГАЄМО ДОПОВНИТИ ОГОЛОШЕННЯ ТАКОЮ ВИМОГОЮ, ЯК: НА ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ВИКОНУВАТИМУТЬ РОБОТИ ЗГІДНО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ НАДАТИ ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ ВІДПОВІДНО ДО НПАОП 0.00-1.15-07 ПРО ПЕРЕВІРКУ ЗНАНЬ З БЕЗПЕЧНИХ МЕТОДІВ ВИКОНАННЯ ВИСОТНО-ВЕРХОЛАЗНИХ РОБІТ ЧИННІ НА ДАТУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.
ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ ОГОЛОШЕННЯ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. ЯКЩО НІ, ТО ПРОШУ АРГУМЕНТУВАТИ ВІДПОВІДЬ З ПОСИЛАННЯМ НА НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 липня 2019 17:41
Документація розроблена замовником згідно його потреб та відповідно до чинного законодавства. Також варто зазначити , що документацією не заборонено учаснику подавати інші документи, які він вважає за потрібне надати у складі своєї пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ізал компані 1 292 142,11
UAH з ПДВ
1 292 142,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Фірма «Інтербуд» 1 393 747,32
UAH з ПДВ
1 393 747,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2019 10:32
Електронний підпис
27 липня 2019 10:29
Пропозиція 2.rar
27 липня 2019 10:29
ДЦ.rar
25 липня 2019 16:15
Електронний підпис
25 липня 2019 16:13
ст. 17.rar
25 липня 2019 16:13
ТЧ.rar
25 липня 2019 16:13
розділ 2.rar
25 липня 2019 16:13
Реєстр документів.rar
25 липня 2019 16:13
Пропозиція.rar
25 липня 2019 16:13
Проект договору.rar
25 липня 2019 16:13
п.4 розд. 2.rar
25 липня 2019 16:13
п.2 розд. 1 Робітники.rar
25 липня 2019 16:13
п.1 розд. 2.rar
25 липня 2019 16:13
п.1 розд. 1 Техніка.rar
25 липня 2019 16:13
ІД.rar
25 липня 2019 16:13
ДЦ.rar

Публічні документи

25 липня 2019 11:38
40 Реєстр-2ст..jpg
25 липня 2019 11:38
40 Реєстр-1ст..jpg
25 липня 2019 11:38
36 Баланс та фр 2018.pdf
25 липня 2019 11:38
35 Інтер Свід. ПДВ.jpg
25 липня 2019 11:38
32 Статут Інтер.rar
25 липня 2019 11:38
31 Декларація.rar
25 липня 2019 11:38
30 Фото звіт Гуда.pdf
25 липня 2019 11:38
29 Відгук Гуда 1.pdf
25 липня 2019 11:38
28 Договір Гуда.pdf
25 липня 2019 11:38
21 Проект договору кр.pdf
25 липня 2019 11:38
26 Копія штат розк.pdf
25 липня 2019 11:38
25 Звіт 1пв квит.pdf
25 липня 2019 11:38
24 Дов робітн.pdf
25 липня 2019 11:38
23 Смалюх2 002.jpg
25 липня 2019 11:38
23 Смалюх1 003.jpg
25 липня 2019 11:38
23 Протокол Коваль А..jpg
25 липня 2019 11:38
23 Копія дипл Пташн.jpg
25 липня 2019 11:38
14 технічне завдання.pdf
25 липня 2019 11:38
23 Копія дипл дирек.jpg
25 липня 2019 11:38
23 Інжен охор прац.pdf
25 липня 2019 11:38
23 Довідка інжен.jpg
25 липня 2019 11:38
11 Гарант термін кр.pdf
25 липня 2019 11:38
10 План фінансуван.pdf
25 липня 2019 11:38
9 План виконання Кр.pdf
25 липня 2019 11:38
23 Диплом Смалюх.jpg
25 липня 2019 11:38
8 Гарант лист ст..17.pdf
25 липня 2019 11:38
23 Диплом Коваль А..jpg
25 липня 2019 11:38
22 тп МАЗ 2.jpg
25 липня 2019 11:38
6 Гарант лист ціна.pdf
25 липня 2019 11:38
22 тп МАЗ 1.jpg
25 липня 2019 11:38
5 Кошторис Кривчиці.rar
25 липня 2019 11:38
5 Дог ціна 2 стор.jpg
25 липня 2019 11:38
22 мерс 2.jpg
25 липня 2019 11:38
5 Дог ціна 1 стор.jpg
25 липня 2019 11:38
22 мерс 1.jpg
25 липня 2019 11:38
4 Копія паспорт ІНП.pdf
25 липня 2019 11:38
4 Копія ІНП Демус.pdf
25 липня 2019 11:38
3 Наказ Демус.pdf
25 липня 2019 11:38
1 Пропозиція кр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ізал компані

ТОВ «Фірма «Інтербуд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ізал компані
#41882016
Відхилено 1 292 142,11
UAH з ПДВ
30 липня 2019 16:21
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
#35774634
Переможець 1 393 747,32
UAH з ПДВ
30 липня 2019 16:26

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
#35774634
1 393 747,32
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
02 серпня 2019 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 381 555,00
UAH (в тому числі ПДВ 230 259,17 UAH)