Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійні проектори
Очікувана вартість
306 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000393-c ee317b98a3694de6af1a34cace2356fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берегеч Кароліна Григорівна

+380373351098 novosvita_tender@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новоселицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40223907
Місцезнаходження: 60300, Україна , Чернiвецька обл., НОВОСЕЛИЦЯ, вулиця Центральна, будинок 47
Контактна особа: Берегеч Кароліна Григорівна
+380373351098
novosvita_tender@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 23:59
Початок аукціону: 02 серпня 2019 14:00
Очікувана вартість: 306 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Мультимедійні проектори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комп.
Мультимедійні проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60300, Україна, Чернiвецька область, НОВОСЕЛИЦЯ, вулиця Центральна, будинок 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 22:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 22:29
Перелік змін до тендерної документації 24.07.2019.doc
24 липня 2019 22:29
Нова редакція тендерної документації.doc
24 липня 2019 22:29
Проект договору.doc
24 липня 2019 22:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 22:29
Перелік змін до тендерної документації 24.07.2019.doc
24 липня 2019 22:29
Нова редакція тендерної документації.doc
17 липня 2019 13:21
Тендерна документація.doc
24 липня 2019 22:29
Проект договору.doc
17 липня 2019 13:21
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:19
Дата відповіді: 18 липня 2019 15:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На запитання від 18 липня 2019 до процедури закупівлі UA-2019-07-17-000393-c про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП, повідомляємо наступне:
1) Учасник повинен поставити замовнику товар, технічні характеристики якого мають відповідати та бути не гіршими, ніж технічні характеристики до предмета закупівлі, що зазначені у додатку № 2 до Тендерної документації. При цьому, якщо згідно вимог тендерної документації наявні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент).
2) Відповідно до пункту 5 розділу І Тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники податку на додану вартість беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється замовником на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 1 розділу V Тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції: – з ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України є платником податку та додану вартість; ‒ без ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України не є платником ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000393-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО", Код ЄДРПОУ:41721040
Дата подання: 02 серпня 2019 16:28
Вимога
Вимагаємо переглянути результати кваліфікації торгів, та звернути увагу на те, що:
1. В ціновій пропозиції ПП "ПРАЙМ ГРУПП" на вказано моделі запропонованих екранів, їх розміри, що не дає можливості перевірити відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника.
2. В «ГАРАНТІЙНОМУ ЛИСТІ ПП "ПРАЙМ ГРУПП" про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується» та в «ІНФОРМАЦІЇ ПП "ПРАЙМ ГРУПП" ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не вказано моделі запропонованих екранів, що не дає можливості перевірити відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника.
3. Інформація ПП "ПРАЙМ ГРУПП" про те, що Виробник запропонованих екранів - "Орtоmа Еuгорe Limited", Великобританія; виробнича площа: Китай, не відповідає дійсності, оскільки зазначена компанія не є виробником проекційних екранів.
4. У пропозиції ПП "ПРАЙМ ГРУПП" відсутні: авторизаційний лист від виробника екранів, інформація про дилерський договір з виробником екранів, сертифікати, копія дилерського договору, інформація про сервісні центри з ремонту екранів.
5. У пропозиції ПП "ПРАЙМ ГРУПП" відсутня інформація з описом детальних технічних характеристик запропонованих екранів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:51
Відповідно до рішення тендерного комітету замовника від 05.08.2019 року, протокол №104, ухвалено відмовити в задоволенні Вимоги про усунення порушення від 02 серпня 2019 року № UA-2019-07-17-000393-c.b1.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПРАЙМ ГРУПП" 290 160,00
UAH з ПДВ
290 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 299 700,00
UAH з ПДВ
299 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 16:30
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:30
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:29
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:29
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:29
Електронний підпис
07 серпня 2019 15:54
MVC.pdf
07 серпня 2019 15:54
Налог.pdf
01 серпня 2019 22:16
Електронний підпис
01 серпня 2019 22:16
Електронний підпис
01 серпня 2019 20:05
установчі д_нти.pdf
01 серпня 2019 20:05
паспорт_код_директора.pdf
01 серпня 2019 20:05
03_довідка транспорт.pdf
01 серпня 2019 20:05
14_відомості.pdf
01 серпня 2019 20:05
13_Довідка про сервіс.pdf
01 серпня 2019 20:05
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 20:05
25_технічний паспорт.pdf
01 серпня 2019 20:05
06_Довідка ст.17.pdf
01 серпня 2019 20:05
17_Лист_перс_дані.pdf
01 серпня 2019 20:05
18_Довідка_уповн особа.pdf
01 серпня 2019 20:05
21_Гар лист_санкції.pdf
01 серпня 2019 20:05
15_довідка оподат.pdf
01 серпня 2019 20:05
22_Довідка_субпід.pdf
01 серпня 2019 20:05
01_пропозиція.pdf
01 серпня 2019 20:05
01_пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 12:42
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:39
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 12:39
Цінова пропозиція.pdf
24 липня 2019 12:28
Електронний підпис
24 липня 2019 09:20
Статут.pdf
24 липня 2019 09:20
Сертифікати.pdf
24 липня 2019 09:20
Сертифікат на екран.pdf
24 липня 2019 09:20
Протокол.pdf
24 липня 2019 09:20
Проект договору.pdf
24 липня 2019 09:20
Про захист довкілля.pdf
24 липня 2019 09:20
Паспорт та код.pdf
24 липня 2019 09:20
Наказ.pdf
24 липня 2019 09:20
Лист-відгук.pdf
24 липня 2019 09:20
Лист авторизації.pdf
24 липня 2019 09:20
Копія трудової.pdf
24 липня 2019 09:20
Довідка Ст. 17.pdf
24 липня 2019 09:20
Відомості з ЄДР.pdf
24 липня 2019 09:20
Витяг.pdf
24 липня 2019 09:20
Витяг ПДВ.pdf
24 липня 2019 09:20
Виписка.pdf
24 липня 2019 09:20
Аналогічний договір.pdf
24 липня 2019 09:20
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПРАЙМ ГРУПП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПРАЙМ ГРУПП"
#39399063
Переможець 290 160,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРАЙМ ГРУПП"
#39399063
290 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:20
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:19
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 16:41
договір прайм груп.pdf укладений
13 серпня 2019 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 290 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 360,00 UAH)