Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійні проектори
Очікувана вартість
306 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000393-c ● ee317b98a3694de6af1a34cace2356fa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новоселицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40223907 |
Місцезнаходження: | 60300, Україна , Чернiвецька обл., НОВОСЕЛИЦЯ, вулиця Центральна, будинок 47 |
Контактна особа: |
Берегеч Кароліна Григорівна +380373351098 novosvita_tender@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 306 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Мультимедійні проектори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комп.
Мультимедійні проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60300, Україна, Чернiвецька область, НОВОСЕЛИЦЯ, вулиця Центральна, будинок 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 22:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 22:29 |
Перелік змін до тендерної документації 24.07.2019.doc | |
24 липня 2019 22:29 |
Нова редакція тендерної документації.doc | |
24 липня 2019 22:29 |
Проект договору.doc |
24 липня 2019 22:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2019 22:29 |
Перелік змін до тендерної документації 24.07.2019.doc
|
|||
24 липня 2019 22:29 |
Нова редакція тендерної документації.doc
|
|||
24 липня 2019 22:29 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:19
Дата відповіді: 18 липня 2019 15:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. На запитання від 18 липня 2019 до процедури закупівлі UA-2019-07-17-000393-c про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП, повідомляємо наступне:
1) Учасник повинен поставити замовнику товар, технічні характеристики якого мають відповідати та бути не гіршими, ніж технічні характеристики до предмета закупівлі, що зазначені у додатку № 2 до Тендерної документації. При цьому, якщо згідно вимог тендерної документації наявні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент).
2) Відповідно до пункту 5 розділу І Тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники податку на додану вартість беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється замовником на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 1 розділу V Тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції: – з ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України є платником податку та додану вартість; ‒ без ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України не є платником ПДВ.
1) Учасник повинен поставити замовнику товар, технічні характеристики якого мають відповідати та бути не гіршими, ніж технічні характеристики до предмета закупівлі, що зазначені у додатку № 2 до Тендерної документації. При цьому, якщо згідно вимог тендерної документації наявні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент).
2) Відповідно до пункту 5 розділу І Тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тобто, фізичні особи-підприємці неплатники податку на додану вартість беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється замовником на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до пункту 1 розділу V Тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Учасник повинен зазначити ціну тендерної пропозиції: – з ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України є платником податку та додану вартість; ‒ без ПДВ: у разі, коли суб’єкт господарювання згідно чинного законодавства України не є платником ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-17-000393-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО", Код ЄДРПОУ:41721040
Дата подання: 02 серпня 2019 16:28
Вимога
Вимагаємо переглянути результати кваліфікації торгів, та звернути увагу на те, що:
1. В ціновій пропозиції ПП "ПРАЙМ ГРУПП" на вказано моделі запропонованих екранів, їх розміри, що не дає можливості перевірити відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника.
2. В «ГАРАНТІЙНОМУ ЛИСТІ ПП "ПРАЙМ ГРУПП" про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується» та в «ІНФОРМАЦІЇ ПП "ПРАЙМ ГРУПП" ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не вказано моделі запропонованих екранів, що не дає можливості перевірити відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника.
3. Інформація ПП "ПРАЙМ ГРУПП" про те, що Виробник запропонованих екранів - "Орtоmа Еuгорe Limited", Великобританія; виробнича площа: Китай, не відповідає дійсності, оскільки зазначена компанія не є виробником проекційних екранів.
4. У пропозиції ПП "ПРАЙМ ГРУПП" відсутні: авторизаційний лист від виробника екранів, інформація про дилерський договір з виробником екранів, сертифікати, копія дилерського договору, інформація про сервісні центри з ремонту екранів.
5. У пропозиції ПП "ПРАЙМ ГРУПП" відсутня інформація з описом детальних технічних характеристик запропонованих екранів.
Розгорнути
Згорнути
1. В ціновій пропозиції ПП "ПРАЙМ ГРУПП" на вказано моделі запропонованих екранів, їх розміри, що не дає можливості перевірити відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника.
2. В «ГАРАНТІЙНОМУ ЛИСТІ ПП "ПРАЙМ ГРУПП" про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується» та в «ІНФОРМАЦІЇ ПП "ПРАЙМ ГРУПП" ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не вказано моделі запропонованих екранів, що не дає можливості перевірити відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника.
3. Інформація ПП "ПРАЙМ ГРУПП" про те, що Виробник запропонованих екранів - "Орtоmа Еuгорe Limited", Великобританія; виробнича площа: Китай, не відповідає дійсності, оскільки зазначена компанія не є виробником проекційних екранів.
4. У пропозиції ПП "ПРАЙМ ГРУПП" відсутні: авторизаційний лист від виробника екранів, інформація про дилерський договір з виробником екранів, сертифікати, копія дилерського договору, інформація про сервісні центри з ремонту екранів.
5. У пропозиції ПП "ПРАЙМ ГРУПП" відсутня інформація з описом детальних технічних характеристик запропонованих екранів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:51
Відповідно до рішення тендерного комітету замовника від 05.08.2019 року, протокол №104, ухвалено відмовити в задоволенні Вимоги про усунення порушення від 02 серпня 2019 року № UA-2019-07-17-000393-c.b1.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПРАЙМ ГРУПП" #39399063 |
Переможець |
290 160,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2019 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 21:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 21:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 16:41
|
договір прайм груп.pdf | укладений |
13 серпня 2019 16:39
|