Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина (Персональні комп'ютери))
Очікувана вартість
551 399,62 UAH
UA-2019-07-17-000366-a 498644e3a2b34fce94c2d850b9bdcb4b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Железнов Евген Володимирович

+380617644664 konkova.88@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький національний технічний університет
Код ЄДРПОУ: 02070849
Вебсайт: http://www.zntu.edu.ua
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Жуковського,64
Контактна особа: Железнов Евген Володимирович
+380617644664
konkova.88@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 13:57
Очікувана вартість: 551 399,62 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 757,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплекти
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Жуковського, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 11:19
ТД Машини для обробки даних.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:36
Дата відповіді: 19 липня 2019 12:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

1). Замовник зацікавлений в отриманні товару з технічними характеристиками, які повністю відповідають технічим вимогам, або є кращими. Крім того, щодо пропонування аналогів товару в додатку №3 до документації зазначено: «…..У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент»….». При цьому якісні та технічні характеристики «товару – еквіваленту» повинні відповідати всім вимогам до товару по даному предмету закупівлі, або бути кращими…
2). Відповідно до закону «Про публічні закупівлі» учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Єдиним критерієм оцінки є нижча ціна без ПДВ згідно Форми «Тендерна пропозиція» Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000366-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 19 липня 2019 11:59
Умови
Шановний Замовнику!

Тендерна документація містить наступну вимогу: «1.5 Вимоги до компетенції Учасника, щодо технічної підтримки.
Для належного надання консультаційної та гарантійної підтримки, та забезпечення прозорості процесу обміну повідомленнями та фіксації подій, Учасник повинен мати розгорнуту на власному сайті або на сайті Виробника Сервісну службу управління сервісними інцидентами - «Сервіс Деск».
Для підтвердження наявності Сервісної служби «Сервіск Деск» Учасник надає у складі Пропозиції довідку про наявність Сервісної Служби та посилання на веб сторінку розташовану на власному домені Учасника або на домені Виробника де розташована Сервісна Служба.
Для забезпечення якісного виконання умов договору Учасником, своєчасного та якісного надання гарантійної підтримки та вирішення питань стосовно поставки запропонованого Обладнання, його якості та відповідності вимогам Замовника Учасник повинен мати впроваджену систему менеджменту управління якістю, що відповідає національному стандарту ДСТУ КО9001. Для підтвердження наявності у Учасника впровадженої системи менеджменту з управління якістю Учасник повинен надати копію дійсного сертифікату ДСТУ КО9001 у складі пропозиції.»


Такі положення є дискримінаційними, адже містять обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які успішно працюють на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання, проте не мають власного сайту та не користуються послугами сервісної служби «Service Desk». Ці вимоги звужують коло потенційних виробників, товар від яких може бути запропонований, та змушують учасників обирати продукцію виробництва тільки тих виробників, що мають власний сайт з системою «Сервіс Деск». Вважаємо, що встановлення вищезазначених положень є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Тож звертаємося з проханням внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати ці вимоги.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 липня 2019 10:10
Надано протокол. Ваша вимога не задоволена.

Документи

23 липня 2019 10:10
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 550 983,84
UAH
550 983,84
UAH
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 551 294,40
UAH
551 294,40
UAH
Документи

Публічні документи

21 серпня 2019 17:44
Електронний підпис
06 серпня 2019 15:15
Scan0001.PDF
05 серпня 2019 14:50
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:46
spr_dfs.pdf
01 серпня 2019 11:01
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:47
Витяг з ЄДР на 18.01.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 550 983,84
UAH
07 серпня 2019 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
550 983,84
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:38
Звіт укладений
02 січня 2020 12:32
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 13:24
Договір укладений
23 серпня 2019 13:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 380 413,44
UAH