Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (санація) будівлі головного корпусу Станично-Луганського РТМО (корегування)
Очікувана вартість
14 385 919,20 UAH
UA-2019-07-17-000310-b 4b33051037a54424bd296b120aa4d5f3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фьодоров Павло

+380500363029 fesrtmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАНИЧНО-ЛУГАНСЬКЕ РАЙОННЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 01983602
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт. Станиця Луганська, вул. 5 Лінія, буд. 39
Контактна особа: Фьодоров Павло
+380500363029
fesrtmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 10:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 12:00
Очікувана вартість: 14 385 919,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 929,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 69224.62 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (санація) будівлі головного корпусу Станично-Луганського РТМО (корегування) (кошти державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, Станиця Луганська, 5-Лініня,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс у розмірі 30% Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахування за актами виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 11:12
протокол.pdf
17 липня 2019 10:25
Тендерна документація РТМО 2019 р (2).doc
29 липня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 11:12
протокол.pdf
17 липня 2019 10:25
Тендерна документація РТМО 2019 р (2).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000002 ● a92eec7479444c8d8e726d8ee64ee68f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019 11:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.07.2019 № 36
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.07.2019 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-07-17-000310-b 17.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-24 16:24:14

ID моніторингу: UA-M-2019-07-19-000002

Щодо розяснення вимоги

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Відповідно до частини 4 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Отже, Переможець повинен надати документ, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – учасника не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, як передбачено п. 5.6.1. тендерної документації. 2. У зв’язку зі змінами в Наказі № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», треба внести Джерело фінансування, але через відсутність такого поля в електронному майданчику ZAKUPKI.PROM.UA та за рекомендацією МЕРТУ Джерело фінансування буде прописано у полі «Конкретна назва закупівлі» в дужках

2019-07-29 11:24:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій