Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт Яполотьської ЗОШ І-ІІІ ступенів (утеплення фасадів, ремонт покрівлі та санвузлів) в с. Яполоть на вул. Шевченка, 14а Костопільського району Рівненської області (джерело фінансування кошти обласного бюджету) (джерело фінансування кошти районного бюджету )
Очікувана вартість
3 107 397,60 UAH
UA-2019-07-17-000270-b 28b686db6f1b40b3af9fb6087a86453f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толочик Оксана Павлівна

+380365723154 osvitakost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 02145866
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Толочик Оксана Павлівна
+380365723154
osvitakost@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 10:19
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 10:19
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:42
Очікувана вартість: 3 107 397,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,61%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Яполотьської ЗОШ І-ІІІ ступенів (утеплення фасадів, ремонт покрівлі та санвузлів) в с. Яполоть на вул. Шевченка 14,а Костопільського району Рівненської області (джерело фінансування кошти обласного бюджету) (джерело фінансування кошти районного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35021, Україна, Рівненська область, село Яполоть, вулиця Шевченка,14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 10:15
Технічне завдання (обсяги робіт) Яполоть-2.xls
17 липня 2019 10:15
Тенд док Яполоть 2.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000040 ● 4cda9b99a3594f48b25c57a020754c89
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019 17:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.08.2019 № 42

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В. о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.08.2019 № 42.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-07-17-000270-b 17.07.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-23 11:16:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт Яполотьської ЗОШ І-ІІІ ступенів (утеплення фасадів, ремонт покрівлі та санвузлів) в с. Яполоть на вул. Шевченка 14,а Костопільського району Рівненської області (джерело фінансування кошти обласного бюджету) (джерело фінансування кошти районного бюджету» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-000270-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Під час проведення моніторингу встановлено, що згідно з вимогами п. 1 розділу ІІІ тендерної документації учасником в складі пропозиції надається інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог додатку № 1 цієї тендерної документації. В п. 2 додатку №1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог ст. 16 Закону» на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» встановлена вимога про надання довідки довільної форми, сканкопії з оригіналів: одного аналогічного договору зі всіма додатками до нього, обов’язково кошторису зі всіма розрахунками до нього та документів, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт за формою КБ – 2в і довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3). Сканкопії названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Фактично розрахунки до завантаженої учасником до аналогічного договору договірної ціни (локального кошторису) не подані. В той час як в зазначеному документі в колонці 2 «обґрунтування» вказано про наявність розрахунків з №1 по №13 по найменуванням витрат перелічених в колонці 3.
Відповідно до вимог п. 2 додатку №3 до тендерної документації учасник процедури закупівлі в складі пропозиції зобов'язаний подати витяг з реєстру платників податку на додану вартість – для платників податку на додану вартість (сканований з оригіналу). Натомість ТОВ "ВОЛТЕКС-БУД" в складі пропозиції надано свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість від 23.01.2006.
Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, яка має містити усі обов'язкові реквізити, передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У наданій в складі пропозиції банківській гарантії №G0719/5264 міститься інформація про дату складання та підписання гарантії. Однак, в тексті гарантії не вказана дата її видачі (пп. 2 п. 26 Положення №639). Відповідно до п. 27 Положення №639 датою видачі гарантії є день надсилання бенефіціару або банку бенефіціара, або авізуючому банку, або банкам-кореспондентам повідомлення з текстом гарантії чи дата, зазначена на поштовій квитанції, що свідчить про надсилання гарантії поштовим зв'язком, або день передавання її бенефіціару чи принципалу для подальшого передавання її бенефіціару.
З огляду на факти зазначені вище, вкажіть, з яких підстав в протоколі засідання тендерного комітету №48 від 14.08.2019 вказано, що пропозиція учасника ТОВ "ВОЛТЕКС-БУД" відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам, визначеним у тендерній документації, та відповідно його визнано переможцем торгів, в той час як його пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету Замовника та розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу містить наступну вимогу: згідно з п. 1 розділу ІІІ учасник в складі пропозиції подає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) відповідно до вимог додатку № 4 цієї тендерної документації. Відповідно до п. 6 розділу ІІІ учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), згідно з частиною другою статті 22 Закону та відповідно до Додатку № 4 цієї тендерної документації. Такий документ як відповідна технічна специфікація в складі пропозицій учасників відсутній. Вкажіть яку саме технічну специфікацію мав на увазі Замовник включаючи вимогу про надання такого документу в тендерну документацію, яка інформація повинна в ньому бути відображена учасниками.
Крім того, встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» форми оголошення, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зі змінами.
Вкажіть чому при оприлюдненні оголошення не в повному обсязі враховано вимоги Наказу №490.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-28 09:47:28

Про надання пояснень щодо визначення переможцем торгів ТзОВ "Волтекс-Буд"

Пояснення тендерного комітету щодо визначення переможцем торгів ТзОВ "Волтекс-Буд"

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-27 16:07:48

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт Яполотьської ЗОШ І-ІІІ ступенів (утеплення фасадів, ремонт покрівлі та санвузлів) в с. Яполоть на вул. Шевченка 14,а Костопільського району Рівненської області (джерело фінансування кошти обласного бюджету) (джерело фінансування кошти районного бюджету» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-000270-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень із питань.
Під час проведення моніторингу встановлено, що згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 12.08.2019 №47 пропозицію учасника ТОВ «ІБК Енерготехнобуд» відхилено на підставі п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з наступним: в локальному кошторисі тендерної пропозиції закладена середньомісячна заробітна плата нижче кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва та відсутній її розрахунок. Ціна на окремі матеріальні ресурси значно занижена та не відповідає середнім регіональним ринковим цінам на серпень 2019 року. Дещо завищені витрати по експлуатації машин і механізмів.
У зазначеному протоколі від 12.08.2019 №47 відсутня інформація якому саме кваліфікаційному критерію не відповідає пропозиція учасника, в той час як одну з підстав для її відхилення вказано п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону.
Згідно умов тендерної документації до договору про виконання робіт
переможець надає у паперовому вигляді локальний кошторис з розрахунком договірної ціни вартості пропозиції (остаточна ціна після аукціону) і всі розрахунки до нього. Договірна ціна тендерної пропозиції (остаточна ціна після аукціону) повинна відповідати кошторису. Кошторис розраховується на підставі технічних вимог замовника (додаток № 4) і нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, з врахуванням якісних та технічних характеристик матеріальних ресурсів і поточних цін на них. Обов’язковим є підтвердження розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Однак тендерна документація не містить прямої вимоги про надання учасниками в складі тендерної пропозиції, що подається до закінчення строку подання тендерних пропозицій, перелічених вище документів та розрахунків. Вкажіть яким саме пунктам, розділам чи додаткам тендерної документації не відповідає пропозиція даного учасника. Чи були встановлені інші невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації, крім тих, які зазначені в протоколі від 12.08.2019 №47 та якими керувався Замовник при відхиленні пропозиції учасника ТОВ «ІБК Енерготехнобуд».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-29 13:05:05

Про невідповідність тендерної пропозиції учасника торгів

Щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ "ІБК Енерготехнобуд"

Надання інформації про усунення порушення замовником

Через виявлені порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" та неможливості усунути порушення, торги відмінено

2019-09-09 12:58:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

торги відмінені

2019-12-04 15:57:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 3 107 181,32
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 3 093 683,79
UAH з ПДВ
2 991 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВОЛТЕКС-БУД 3 105 000,48
UAH з ПДВ
2 992 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 12:33
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:30
Наявність робочих.pdf
01 серпня 2019 12:30
Наявність ІТР.pdf
01 серпня 2019 12:30
Ліцензія з додатком.pdf
01 серпня 2019 12:30
Статут.pdf
01 серпня 2019 12:30
Витяг платника ПДВ.pdf
01 серпня 2019 12:30
Виписка з ЄДР та витяг.pdf
01 серпня 2019 12:30
Локальний кошторис.pdf
01 серпня 2019 12:30
Пояснювальна записка.pdf
01 серпня 2019 12:30
Договірна ціна.pdf
01 серпня 2019 12:29
Кошторис.rar
01 серпня 2019 12:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 09:24
Електронний підпис
02 серпня 2019 09:22
Витяг26_07_2019(1).rar
02 серпня 2019 09:19
Оренда 4.pdf
02 серпня 2019 09:19
Оренда 3.pdf
02 серпня 2019 09:19
Оренда 2.pdf
02 серпня 2019 09:19
Оренда1.pdf
02 серпня 2019 09:19
Договір аналогічни 2.2.pdf
02 серпня 2019 09:18
Договір аналогічний 2.1.pdf
02 серпня 2019 09:18
Договір аналогічний 1.pdf
02 серпня 2019 09:18
Установчі.pdf
02 серпня 2019 09:18
Кошторис-сжатый.pdf
02 серпня 2019 09:18
Довідки.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 15:43
Електронний підпис
15 серпня 2019 09:26
Довідка про несудимість
01 серпня 2019 15:55
Електронний підпис
31 липня 2019 12:26
Електронний підпис
31 липня 2019 12:23
33 Протокол директор.pdf
31 липня 2019 12:23
32 Наказ директор.pdf
31 липня 2019 12:23
31. Статут.pdf
31 липня 2019 12:23
27. Виписка з ЄДР.pdf
31 липня 2019 12:22
2.Кошторис паперовий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

ТОВ ВОЛТЕКС-БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Відхилено 2 600 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 12:48
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
#34327586
Відхилено 2 991 990,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 15:49
ТОВ ВОЛТЕКС-БУД
#34034671
Переможець 2 992 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВОЛТЕКС-БУД
#34034671
2 992 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 вересня 2019 14:34
Коментар щодо відміни: неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
Документи:
03 вересня 2019 14:33
Протокол