«Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, код 50220000-3 за ДК 021-2015 (капітальний ремонт рам)»
"Maintenance, repair and related services for railway transport and related equipment, under the Code 50220000-3 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (overhaul of frames)"
Очікувана вартість
4 380 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000245-c 19a50aeada984554ba442a33ef4bea89
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт замовника: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа замовника: Роженко Тетяна Валеріївна
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Rozhenko Tetyana
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 11:47
Очікувана вартість: 4 380 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 17 липня 2019 11:33
Enquiries until: 11 серпня 2019 17:00
Complaints submission until: до 17 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 серпня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 4 380 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 900 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 130 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Detailed writing of the subject of procurement is specified in the tender documents.
Source of purchase financing: financial recourses of the Enterprise.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Капітальний ремонт рам (джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Overhaul of frames (source of purchase financing: financial recourses of the Enterprise)
CPV: 50220000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Розрахунок за послуги здійснюється Замовником після направлення замовлення відповідно до п.5.1 Договору шляхом перерахування попередньої оплати у розмірі 30 % від вартості замовлених послуг. Аванс 260 Календарні 30
Надання послуг Остаточний розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів від дати підписання обома Сторонами Акта (Актів) приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 серпня 2019 14:39
Електронний цифровий підпис
13 серпня 2019 14:39
Повідомлення учасникам від 13.08.2019 №1745-ТК.doc
13 серпня 2019 14:39
ТД.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 7.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 6.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 5.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 4.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 3.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 2 (1).docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 1.docx
13 серпня 2019 14:39
Електронний цифровий підпис
17 липня 2019 11:30
Електронний цифровий підпис
13 серпня 2019 14:39
Повідомлення учасникам від 13.08.2019 №1745-ТК.doc
13 серпня 2019 14:39
ТД.docx
17 липня 2019 11:30
ТД (1).docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 7.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 6.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 5.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 4.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 3.docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 2 (1).docx
17 липня 2019 11:30
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо зміни строків виконання робіт
Дата подання: 08 серпня 2019 16:13
Дата відповіді: 13 серпня 2019 09:22
Пунктом 4.4. Порядку заповнення тендерної документації передбачається виконати послуги з капітального ремонту рам автодрезин в строк: ІІІ кв. 2019 р. – ІІ кв. 2020 р. Після опрацювання переліку робіт з капітального ремонту 6 рам автодрезин, вважаємо, що даний строк є занадто стислим і унеможливлює виконання всього комплексу робіт (розробка технічної документації, транспортування автодрезин до виробничих приміщень Виконавця, проведення підготовки виробництва, ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів, отримання технічного висновку щодо експертизи технічного стану рам автодрезин від експертної організації) в повному обсязі. Пропонуємо розглянути можливість подовження строків виконання зазначених тендерною документацію робіт – IV квартал 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації буде внесено зміни.

Актуальні тендери

До пошуку