Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги
Cleaning and sanitation services in urban or rural areas, and related services
Очікувана вартість
35 956 017,00 UAH
UA-2019-07-17-000219-c 38230dce04f249f09b48b78cff91ccb6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of housing and communal services of Cherkasy city council
National ID: 26323404
Contact point: Gaidukov Mykola
+380939187480
DGKK_CK@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 липня 2019 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 12:56
Очікувана вартість: 35 956 017,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179 780,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 179780.09 UAH
Publication date: 17 липня 2019 11:19
Enquiries until: 06 серпня 2019 14:00
Complaints submission until: до 12 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 серпня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 35 956 017 UAH including VAT
Minimal lowering step: 179 780 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90600000-3: Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги / Джерело фінансування закупівлі – міський бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вулиці міста Черкаси
ДК 021:2015: 90600000-3 — Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги

Cleaning and sanitation services in urban or rural areas, and related services / The source of procurement financing is the city budget
CPV: 90600000-3
Період постачання: з 01 вересня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 10:16
зміни до тендерної документації+.doc
22 липня 2019 10:16
ТД прибирання вулиць 2019+ (нова редакція).doc
22 липня 2019 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 10:16
зміни до тендерної документації+.doc
22 липня 2019 10:16
ТД прибирання вулиць 2019+ (нова редакція).doc
17 липня 2019 11:16
ТД прибирання вулиць 2019+.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000047 ● 8dfbbe1b099b4991af8b28a31be458b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

17.07.2019 № 71
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.07.2019 № 71 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-07-17-000219-с, 17.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-17 17:21:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90600000-3 — Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-000219-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі?
- з яких підстав тендерна документація не містить умови щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання учасниками інформації про субпідрядника (субпідрядників), тоді як предметом закупівлі є послуги?
- з яких підстав предмет закупівлі «ДК 021:2015: 90600000-3 — Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги» визначено за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-22 14:31:35

Відповідь на запит

В частині запитань:
- з яких підстав у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі?
- з яких підстав тендерна документація не містить умови щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання учасниками інформації про субпідрядника (субпідрядників), тоді як предметом закупівлі є послуги?
Замовником враховані та виправлені недоліки зазначені у запиті. Зміни до тендерної документації та форми оголошення опубліковані у відповідності до протокольного рішення від 22.07.2019 № 237 (перелік змін та протокольне рішення додаються у прикріплених файлах). Нова редакція тендерної документації опублікована.
В частині запиту на розʼяснення «з яких підстав предмет закупівлі «ДК 021:2015: 90600000-3 — Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги» визначено за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749» повідомляю: згідно з документацією прибиранню підлягають складові вулично-дорожньої мережі міста Черкаси, що розташовані в межах червоних ліній (асфальтобетонне покриття та зелені насадження).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог у відповідності до висновку від 01.08.2019 замовником, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, виявлених у ході проведення моніторингу, згідно з протокольним рішенням № 241 від 06.08.2019 (електронний варіант додається), торги відмінено. Відповідне повідомлення про відміну опубліковане на порталі (електронний варіант додається).

2019-08-06 16:16:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовник відмінив торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-08-07 11:14:39

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 серпня 2019 15:58
Коментар щодо відміни: згідно абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі" (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;)
Документи:
06 серпня 2019 15:58
Протокол 241 про відміну торгів.doc
06 серпня 2019 15:58
повідомлення про відміну.doc