Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cleaning and sanitation services in urban or rural areas, and related services
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of housing and communal services of Cherkasy city council |
National ID: | 26323404 |
Contact point: |
Gaidukov Mykola +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 12:56 |
Очікувана вартість: | 35 956 017,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 179 780,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 179780.09 UAH |
Publication date: | 17 липня 2019 11:19 |
Enquiries until: | 06 серпня 2019 14:00 |
Complaints submission until: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 серпня 2019 14:00 |
Information
Estimated total value: | 35 956 017 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 179 780 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90600000-3: Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 10:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 10:16 |
зміни до тендерної документації+.doc | |
22 липня 2019 10:16 |
ТД прибирання вулиць 2019+ (нова редакція).doc |
22 липня 2019 10:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2019 10:16 |
зміни до тендерної документації+.doc
|
|||
22 липня 2019 10:16 |
ТД прибирання вулиць 2019+ (нова редакція).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-17-000047 ● 8dfbbe1b099b4991af8b28a31be458b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.07.2019 № 71
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.07.2019 № 71 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2019-07-17-000219-с, 17.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Леся ТКАЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-17 17:21:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90600000-3 — Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-000219-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- з яких підстав у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі?
- з яких підстав тендерна документація не містить умови щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання учасниками інформації про субпідрядника (субпідрядників), тоді як предметом закупівлі є послуги?
- з яких підстав предмет закупівлі «ДК 021:2015: 90600000-3 — Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги» визначено за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-22 14:31:35
Відповідь на запит
В частині запитань:
- з яких підстав у «Формі оголошення про проведення відкритих торгів» відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі?
- з яких підстав тендерна документація не містить умови щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
- з яких підстав тендерна документація містить умову щодо надання учасниками інформації про субпідрядника (субпідрядників), тоді як предметом закупівлі є послуги?
Замовником враховані та виправлені недоліки зазначені у запиті. Зміни до тендерної документації та форми оголошення опубліковані у відповідності до протокольного рішення від 22.07.2019 № 237 (перелік змін та протокольне рішення додаються у прикріплених файлах). Нова редакція тендерної документації опублікована.
В частині запиту на розʼяснення «з яких підстав предмет закупівлі «ДК 021:2015: 90600000-3 — Послуги з прибирання й асенізації для міських і сільських громад та супутні послуги» визначено за показником третьої цифри національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749» повідомляю: згідно з документацією прибиранню підлягають складові вулично-дорожньої мережі міста Черкаси, що розташовані в межах червоних ліній (асфальтобетонне покриття та зелені насадження).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог у відповідності до висновку від 01.08.2019 замовником, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, виявлених у ході проведення моніторингу, згідно з протокольним рішенням № 241 від 06.08.2019 (електронний варіант додається), торги відмінено. Відповідне повідомлення про відміну опубліковане на порталі (електронний варіант додається).
2019-08-06 16:16:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовник відмінив торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
2019-08-07 11:14:39
Інформація про відміну
Дата відміни: | 06 серпня 2019 15:58 |
Коментар щодо відміни: | згідно абз. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі" (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;) |
06 серпня 2019 15:58
|
Протокол 241 про відміну торгів.doc |
06 серпня 2019 15:58
|
повідомлення про відміну.doc |