Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комп’ютерне обладнання та приладдя для кабінетів «Нової української школи»
Очікувана вартість
346 928,00 UAH
UA-2019-07-17-000144-b c375910243d145d3af5aee54cecad09b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Костін

+380957845108 kostin.yurii.ya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Чугуївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22682750
Вебсайт: http://www.chuguev-osvita.org.ua/
Місцезнаходження: 63503, Україна , Харківська обл., м. Чугуїв, вул. Старонікольська, 20
Контактна особа: Юрій Костін
+380957845108
kostin.yurii.ya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 10:05
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 10:05
Початок аукціону: 02 серпня 2019 14:37
Очікувана вартість: 346 928,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 469,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплект
Ноутбук з мишею та програмним забезпеченням (кошти субвенції з державного бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”; співфінансування з міського бюджету субвенції НУШ; додаткова дотація з державного бюджету на здійснення видатків з утримання закладів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Гвардійска,20, вул. Гвардійська, 34, вул. Зароженська, 14, пл. Уланська, 1А, мікрорайон "Авіатор", 58А, пл. Матросова, 1, вул. Червономанєжна, 18, вул. Горішного 121А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 комплект
Проектор з кабелем НDMI та активним USB кабелем (кошти субвенції з державного бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”; співфінансування з міського бюджету субвенції НУШ; додаткова дотація з державного бюджету на здійснення видатків з утримання закладів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Гвардійска,20, вул. Гвардійська, 34, вул. Зароженська, 14, пл. Уланська, 1А, мікрорайон "Авіатор", 58А, пл. Матросова, 1, вул. Червономанєжна, 18, вул. Горішного 121А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 комплект
Інтерактивна дошка (кошти субвенції з державного бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”; співфінансування з міського бюджету субвенції НУШ; додаткова дотація з державного бюджету на здійснення видатків з утримання закладів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Гвардійска,20, вул. Гвардійська, 34, вул. Зароженська, 14, пл. Уланська, 1А, мікрорайон "Авіатор", 58А, пл. Матросова, 1, вул. Червономанєжна, 18, вул. Горішного 121А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 16:11
п.№383_зміни до ТД_3.jpg
18 липня 2019 16:11
п.№383_зміни до ТД_2.jpg
18 липня 2019 16:11
п.№383_зміни до ТД_1.jpg
18 липня 2019 16:11
ТД_комп'ютера_НУШ_нова редакція.docx
17 липня 2019 09:32
ТД_комп'ютера_НУШ.docx
18 липня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 16:11
п.№383_зміни до ТД_3.jpg
18 липня 2019 16:11
п.№383_зміни до ТД_2.jpg
18 липня 2019 16:11
п.№383_зміни до ТД_1.jpg
18 липня 2019 16:11
ТД_комп'ютера_НУШ_нова редакція.docx
17 липня 2019 09:32
ТД_комп'ютера_НУШ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 липня 2019 09:52
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:57
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У додатку №2 до тендерної документації наявна примітка (всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”).
2) Фізичних-осіб підприємців неплатників ПДВ до участі допускаємо.
3) Оцінюватимемо пропозицію будь-якого учасника як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОЧКАР ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ" 338 470,00
UAH з ПДВ
338 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРПРОМСНАБ" 345 600,00
UAH з ПДВ
345 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОЧКАР ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ІНТЕРПРОМСНАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОЧКАР ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2828804214
Переможець 338 470,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОЧКАР ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2828804214
338 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:10
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 17:00
Договір №537 від 26.08.2019.pdf укладений
27 серпня 2019 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2019 — 26 серпня 2019
Сума оплати за договором: 338 470,00
UAH