Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000074-c e45fcde0aef543a283555dc46fe3fd38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тітяєв Андрій

+380332757510 volynconcert@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ
Код ЄДРПОУ: 02225239
Вебсайт: http://www.volynconcert.net
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, пр. Волі, 46
Контактна особа: Тітяєв Андрій
+380332757510
volynconcert@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 11:28
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Закупівля палива для потреб Волинської філармонії, по талонам. Детально викладено в Тендерній документації та її додатках.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 л
бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
10000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Закупівля палива для потреб Волинської філармонії, по талонам. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 16:07
Перелік змін до Тендерної документації Word.docx
24 липня 2019 16:07
Додаток 3.docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 1 (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 4 (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 2 (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 5 (Проект договору про закупівлю) (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 7 (Форма №2) (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 6 (Форма №1) (1).docx
17 липня 2019 09:47
Тендерна_документація (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 10 (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 8 (Форма №3) (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 9 (Форма №4) (1).docx
24 липня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 16:07
Перелік змін до Тендерної документації Word.docx
24 липня 2019 16:07
Додаток 3.docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 3 (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 1 (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 4 (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 2 (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 5 (Проект договору про закупівлю) (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 7 (Форма №2) (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 6 (Форма №1) (1).docx
17 липня 2019 09:47
Тендерна_документація (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 10 (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 8 (Форма №3) (1).docx
17 липня 2019 09:47
Додаток 9 (Форма №4) (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо тендерної документації
Дата подання: 22 липня 2019 09:30
Дата відповіді: 24 липня 2019 15:09
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі UA-2019-07-17-000074-c по предмету закупівлі ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо) в Тендерній документації Замовника ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ФІЛАРМОНІЇ зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на бензин А-95 та дизельне паливо повинен становити 12 місяців з моменту поставки товару Замовнику. При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони з з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000074-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 06 серпня 2019 15:35
щодо невідповідності тендерної пропозиції
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВОЛИНСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ФІЛАРМОНІЄЮ було проведено закупівлю IDUA-2019-07-17-000074-c код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)
Згідно з реєстром пропозицій у закупівлі взяли учать 2 (два) учасника:
1. ПП "ОККО КОНТРАКТ"
2. ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"(код ЄДРПОУ 41166955, місцезнаходження: 21003, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Гліба Успенського 91 Б)
02 серпня 2019 року за результатами проведення аукціону електронною системою закупівель було визначено пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" як таку, яка являється найбільш економічно вигідною. Звертаємо увагу Замовника, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації. А саме:
1. Відповідно до п. 3.3.6 Додатку 3 Тендерної документації, зобов'язання, зазначені у пункті 3.3.5 цього Додатку, зазначаються учасником у гарантійному листі, який подається у складі тендерної пропозиції. Однак даним учасником вищезазначеного гарантійного листа не було надано.
2. Ціна тендерної пропозиції розраховується у гривнях (UAH) з точністю до однієї сотої грошової одиниці – копійки. Проте, тендерна пропозиція, подана учасником за результатами аукціону не відповідає вказаному критерію.

ВИМАГАЄМО:
1. Дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ ВТФ "ДАЙНА", як таку, яка не відповідає вимогам Тендерної документації.
2. Прийняти до розгляду пропозицію іншого Учасника аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицію.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 серпня 2019 16:24
Причина: у зв'язку з технічною помилкою
Номер вимоги: UA-2019-07-17-000074-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 06 серпня 2019 16:34
щодо невідповідності тендерної пропозиції
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВОЛИНСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ ФІЛАРМОНІЄЮ було проведено закупівлю ID UA-2019-07-17-000074-c код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо) Згідно з реєстром пропозицій у закупівлі взяли учать 2 (два) учасника: 1. ПП "ОККО КОНТРАКТ" 2. ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"(код ЄДРПОУ 41166955, місцезнаходження: 21003, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Гліба Успенського 91 Б) 02 серпня 2019 року за результатами проведення аукціону електронною системою закупівель було визначено пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" як таку, яка являється найбільш економічно вигідною. Звертаємо увагу Замовника, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації. А саме: 1. Відповідно до п. 3.3.6 Додатку 3 Тендерної документації, зобов'язання, зазначені у пункті 3.3.5 цього Додатку, зазначаються учасником у гарантійному листі, який подається у складі тендерної пропозиції. Однак даним учасником вищезазначеного гарантійного листа не було надано. 2. Ціна тендерної пропозиції розраховується у гривнях (UAH) з точністю до однієї сотої грошової одиниці – копійки. Проте, тендерна пропозиція, подана учасником за результатами аукціону не відповідає вказаному критерію. ВИМАГАЄМО: 1. Дискваліфікувати тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" , як таку, яка не відповідає вимогам Тендерної документації. 2. Прийняти до розгляду пропозицію іншого Учасника аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 10:13
За рішенням тендерного комітету Волинської обласної філармонії вимогу учасника закупівлі ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" відхилено. Протягом розгляду тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" ціна тендерної пропозиції приведена у відповідність з п. 4.1.1. (b) розділу 4 Додатку 3 до Тендерної документації- розрахована у валюті, передбаченій у Тендерній документації, з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми) відповідної грошової одиниці. На рахунок відсутності гарантійного листа у складі тендерної пропозиції на розгляд тендерного комітету є не суттєво, так як інформація про якісні характеристики даного товару а саме:Бензин А-95,дизельне паливо зазначена в інших документах (Сертифікат відповідності). Проектом Договору про закупівлю п.3.5. Розділ 3.Вимоги щодо якості передбачено що документи про відповідність товару технічним регламентам за результатами процедури оцінки відповідності (декларація про відповідність,сертифікати відповідності,сертифікат перевірки типу,інші документи згідно із законодавством) надаються Продавцем під час поставки товару за цим Договором.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000028 ● 8aa6dc13158f40669577ff00dd315240
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 11:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-07-17-000074-c від 17.07.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-11 11:15:03

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-000074-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) З яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-16 11:00:37

код за ДК 021:2015-09130000-9- Нафта і дистиляти(бензин А-95,дизельне паливо).Закупівля №4256932

Пояснення
Неоприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконаний договір з вини Панасюк Г.А. на котру окрім соїх посадових обовязків покладені обовязки за створення, розміщення ,оприлюднення інформації в електронній системі публічних закупівель ( Наказ директора Волинської обласної філармонії №8 о/д від 02.01.2019 року).Виконання не в повному обсязі всіх необхідних (передбачених нормативними актами) дій зумовлене недостатнім досвідом у проведенні публічних закупівель. Відсутній умисел на порушення норм , що регулюють публічні закупівлі. Звіт про виконання договору по закупівлі №4256932 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Проведено закупівлю за ID: UA-2019-07-17-000074-с, яка не передбачена річним планом (додаток до річного плану) Замовника на 2019 рік)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 327 900,00
UAH з ПДВ
311 849,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО" 314 100,00
UAH з ПДВ
311 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 17:02
МВС Кучабська 26.07.pdf
06 серпня 2019 16:59
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 09:05
Довідка Курилас МВС.pdf
02 серпня 2019 16:53
МВС Кучабська 02.07.pdf
02 серпня 2019 16:53
ДФС до 07.08.pdf
02 серпня 2019 16:53
Довідка (3).zip
02 серпня 2019 16:49
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2019 10:54
Технічні вимоги.7z
31 липня 2019 10:54
Ліцензія.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 10:55
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:54
Статут.pdf
01 серпня 2019 10:54
ст. 17.pdf
01 серпня 2019 10:54
проект договору.pdf
01 серпня 2019 10:54
Підтвердження.pdf
01 серпня 2019 10:54
Паспорт код (Керівник).pdf
01 серпня 2019 10:54
Опис.pdf
01 серпня 2019 10:54
мережа АЗС.pdf
01 серпня 2019 10:54
Ліцензія.pdf
01 серпня 2019 10:54
Довкілля.pdf
01 серпня 2019 10:54
довідка з ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2019 10:54
Витяг ПДВ.pdf
01 серпня 2019 10:54
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 311 849,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
311 849,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 14:35
Додаткова угода-1 (1).jpg зміни до договору
28 серпня 2019 14:30
Додаткова угода-2 (1).jpg зміни до договору
28 серпня 2019 14:30
Додаткова угода-3 (1).jpg зміни до договору
28 серпня 2019 14:30
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 10:47
Договір-18.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-17.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-16.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-15.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-14.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-13.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-12.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-11.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-10.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-9.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-8.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-7.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-6.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-5.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-4.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-3.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-2.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46
Договір-1.jpg укладений
28 серпня 2019 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями укладеного між сторонами Договору, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи те, що підстави для зміни Договору визначаються пунктом 11.2.5 Договору Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) , у зв’язку з цим склали та підписали Додаткову угоду №1 від 27 серпня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 22/08/19/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 311 825,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 970,83 UAH)