Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ |
Код ЄДРПОУ: | 02225239 |
Вебсайт: | http://www.volynconcert.net |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, пр. Волі, 46 |
Контактна особа: |
Тітяєв Андрій +380332757510 volynconcert@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2019 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 11:28 |
Очікувана вартість: | 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Закупівля палива для потреб Волинської філармонії, по талонам. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 16:07 |
Перелік змін до Тендерної документації Word.docx | |
24 липня 2019 16:07 |
Додаток 3.docx | |
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 1 (1).docx | |
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 4 (1).docx | |
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 2 (1).docx | |
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 5 (Проект договору про закупівлю) (1).docx | |
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 7 (Форма №2) (1).docx | |
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 6 (Форма №1) (1).docx | |
17 липня 2019 09:47 |
Тендерна_документація (1).docx | |
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 10 (1).docx | |
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 8 (Форма №3) (1).docx | |
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 9 (Форма №4) (1).docx |
24 липня 2019 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 липня 2019 16:07 |
Перелік змін до Тендерної документації Word.docx
|
|||
24 липня 2019 16:07 |
Додаток 3.docx
|
|||
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 1 (1).docx
|
|||
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 4 (1).docx
|
|||
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 2 (1).docx
|
|||
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 5 (Проект договору про закупівлю) (1).docx
|
|||
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 7 (Форма №2) (1).docx
|
|||
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 6 (Форма №1) (1).docx
|
|||
17 липня 2019 09:47 |
Тендерна_документація (1).docx
|
|||
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 10 (1).docx
|
|||
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 8 (Форма №3) (1).docx
|
|||
17 липня 2019 09:47 |
Додаток 9 (Форма №4) (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно з реєстром пропозицій у закупівлі взяли учать 2 (два) учасника:
1. ПП "ОККО КОНТРАКТ"
2. ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО"(код ЄДРПОУ 41166955, місцезнаходження: 21003, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Гліба Успенського 91 Б)
02 серпня 2019 року за результатами проведення аукціону електронною системою закупівель було визначено пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ" як таку, яка являється найбільш економічно вигідною. Звертаємо увагу Замовника, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації. А саме:
1. Відповідно до п. 3.3.6 Додатку 3 Тендерної документації, зобов'язання, зазначені у пункті 3.3.5 цього Додатку, зазначаються учасником у гарантійному листі, який подається у складі тендерної пропозиції. Однак даним учасником вищезазначеного гарантійного листа не було надано.
2. Ціна тендерної пропозиції розраховується у гривнях (UAH) з точністю до однієї сотої грошової одиниці – копійки. Проте, тендерна пропозиція, подана учасником за результатами аукціону не відповідає вказаному критерію.
ВИМАГАЄМО:
1. Дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ ВТФ "ДАЙНА", як таку, яка не відповідає вимогам Тендерної документації.
2. Прийняти до розгляду пропозицію іншого Учасника аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000028 ● 8aa6dc13158f40669577ff00dd315240
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2020 № 28-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 03.06.2020 № 28-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-07-17-000074-c від 17.07.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-11 11:15:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «код за ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-95, дизельне паливо)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-17-000074-c) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) З яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-16 11:00:37
код за ДК 021:2015-09130000-9- Нафта і дистиляти(бензин А-95,дизельне паливо).Закупівля №4256932
Пояснення
Неоприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконаний договір з вини Панасюк Г.А. на котру окрім соїх посадових обовязків покладені обовязки за створення, розміщення ,оприлюднення інформації в електронній системі публічних закупівель ( Наказ директора Волинської обласної філармонії №8 о/д від 02.01.2019 року).Виконання не в повному обсязі всіх необхідних (передбачених нормативними актами) дій зумовлене недостатнім досвідом у проведенні публічних закупівель. Відсутній умисел на порушення норм , що регулюють публічні закупівлі. Звіт про виконання договору по закупівлі №4256932 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Проведено закупівлю за ID: UA-2019-07-17-000074-с, яка не передбачена річним планом (додаток до річного плану) Замовника на 2019 рік)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
311 849,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2019 14:35
|
Додаткова угода-1 (1).jpg | зміни до договору |
28 серпня 2019 14:30
|
Додаткова угода-2 (1).jpg | зміни до договору |
28 серпня 2019 14:30
|
Додаткова угода-3 (1).jpg | зміни до договору |
28 серпня 2019 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 10:47
|
Договір-18.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-17.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-16.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-15.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-14.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-13.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-12.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-11.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-10.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-9.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-8.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-7.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-6.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-5.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-4.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-3.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-2.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Договір-1.jpg | укладений |
28 серпня 2019 10:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями укладеного між сторонами Договору, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи те, що підстави для зміни Договору визначаються пунктом 11.2.5 Договору Сторони дійшли згоди щодо зміни ціни за одиницю товару в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) , у зв’язку з цим склали та підписали Додаткову угоду №1 від 27 серпня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 22/08/19/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |