Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху головного корпусу для влаштування ангіографічного відділення Уманської центральної районної лікарні, вул. Робітнича, 35, с. Піківець, Уманський район, Черкаська область (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого (районного) бюджету)
Очікувана вартість
6 364 284,00 UAH
UA-2019-07-17-000025-a 4696fd79e1274973aaa2f3c9a38a4e7b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чаплоуцька Олена Валеріївна

380981044168
umancrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02005467
Місцезнаходження: 20392, Україна , Черкаська обл., с. Піківець, РОБІТНИЧА, 35
Контактна особа: Чаплоуцька Олена Валеріївна
380981044168,
umancrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 08:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 12:32
Очікувана вартість: 6 364 284,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 821,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації. Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого (районного) бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень 3-го поверху головного корпусу для влаштування ангіографічного відділення Уманської центральної районної лікарні, вул. Робітнича, 35, с. Піківець, Уманський район, Черкаська область (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого (районного) бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20392, Україна, Черкаська область, Уманський район, село Піківець, ВУЛИЦЯ РОБІТНИЧА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Строк оплати визначається настанням події, що передбачена договором підряду. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого (районного) бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 08:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 08:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
17 липня 2019 08:25
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
17 липня 2019 08:25
ТД _ РОБОТИ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-17-000025-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р", Код ЄДРПОУ:41113882
Дата подання: 15 серпня 2019 19:22
порушення при визначення переможця закупівлі
Шановний замовнику!
Нами виявлено порушення при визначення переможця закупівлі :

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-17-000025-a

ТОВ фірма РАСАВА НЕ ВИКОНАНО ВИМОГУ ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, А САМЕ:

"Якщо згідно умов договору, що підтверджує право користування учасника об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази передбачено строк його дії, останні календарна дата якого вже минула, але при цьому згідно такого договору передбачається можливість його автоматичного продовження за відсутності відповідної волі будь-якої зі сторін щодо припинення дії такого договору, учасником додатково у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, що підтверджує відсутність звернень від учасника до сторони зазначеного договору та щодо припинення строку дії такого договору (із зазначенням номеру та дати відповідного договору), а так само гарантійний лист від іншої сторони договору, засвідчений підписом уповноваженої особи такої сторони, що в свою чергу повинен підтверджувати відсутність з боку такої сторони аналогічного звернення до учасника (із зазначенням номеру та дати відповідного договору).

ТОВ фірма РАСАВА надав довідку б/н від 01.08.2019 щодо наявності матеріальної бази, в якій зазначено ОРЕНДА усіх вказаних тран-х засобів, ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРІВ НЕ ЗАЗНАЧЕНО. Скан копії договорів оренди учасником ТОВ фірма РАСАВА НЕ НАДАНО. Внаслідок чого неможливо визначити їх чинність (період дії).

Враховуючи вищевикладене, просимо тендерний комітет замовника ПОВТОРНО розглянути пропозицію ТОВ фірма РАСАВА.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 серпня 2019 20:05
Вельми шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен був надати довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах, тощо) в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази (будівельна техніка, транспортні засоби, нерухоме майно, інші машини та обладнання, тощо), а так само така довідка повинна містити інформацію про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, їх технічний стан, та інформацію про підстави користування учасником об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази, що визначений таким учасником як фактично наявний станом на дату подання тендерної пропозиції згідно вказаної вище довідки у довільній формі. Згідно ч. 3 ст. 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Таким чином, єдиним способом документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, що визначений замовником згідно тендерної документації, є вказана вище довідка у довільній формі. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "РАСАВА" надало в складі документів тендерної пропозиції довідку у довільній формі, зміст якої містить всю необхідну інформацію, визначену тендерною документацією.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією не вимагалось подання скан-копій договорів оренди.
Стосовно факту, якщо згідно умов договору, що підтверджує право користування учасника об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази передбачено строк його дії, останні календарна дата якого вже минула, але при цьому згідно такого договору передбачається можливість його автоматичного продовження за відсутності відповідної волі будь-якої зі сторін щодо припинення дії такого договору, учасником додатково у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, що підтверджує відсутність звернень від учасника до сторони зазначеного договору та щодо припинення строку дії такого договору (із зазначенням номеру та дати відповідного договору), а так само гарантійний лист від іншої сторони договору, засвідчений підписом уповноваженої особи такої сторони, що в свою чергу повинен підтверджувати відсутність з боку такої сторони аналогічного звернення до учасника (із зазначенням номеру та дати відповідного договору), тобто, при вище зазначеній умові, про строк дії таких договорів відомо Учаснику та уразі закінчення їх строку з правом пролонгації, тільки в такому випадку потрібно було надати відповідні гарантійні листи. В той же час слід звернути увагу, що вказана норма тендерної документації не встановлює обов’язку для учасника подавати будь-які інші додаткові документи, ніж ті, що встановлені попередніми положеннями тендерної документації.
А також, згідно із умовами тендерної документації, Учасник у складі документів тендерної пропозиції надав гарантійний лист про достовірність наданої інформації та попереджений про відповідальність у разі надання інформації, що не відповідає дійсності чи є недостовірною.
Підсумовуючи вище зазначене, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "РАСАВА" виконало в повному об’ємі умови тендерної документації, шляхом подання відповідних документів, крім того, за результатами оцінки пропозиція даного Учасника є найбільш економічно вигідною за єдиним критерієм оцінки – «Ціна».
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА 5 898 332,40
UAH з ПДВ
5 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р" 5 900 000,00
UAH з ПДВ
5 868 178,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС" 6 060 741,22
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ" Професійна Інжинірингова Компанія" 6 037 427,00
UAH з ПДВ
6 037 427,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Енергоєвробуд-Умань 6 127 190,71
UAH з ПДВ
6 127 190,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 09:19
Довідка МВД
01 серпня 2019 21:17
Електронний підпис
01 серпня 2019 21:15
205.rar

Публічні документи

01 серпня 2019 13:49
Електронний підпис
31 липня 2019 17:24
Електронний підпис
31 липня 2019 17:23
Електронний підпис
31 липня 2019 17:20
53.imd
31 липня 2019 17:20
Документ_ЄДР_1005602091.zip

Публічні документи

01 серпня 2019 13:41
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:39
Фінансова звітність.rar
01 серпня 2019 13:39
трудові угоди.rar
01 серпня 2019 13:39
Скан.статуту.rar
01 серпня 2019 13:39
img20190717_17574360.pdf
01 серпня 2019 13:39
Паспорт.rar
01 серпня 2019 13:39
21. Ліцензія.rar
01 серпня 2019 13:39
img20190731_14035308.pdf
01 серпня 2019 13:39
img20190731_14040531.pdf
01 серпня 2019 13:39
Кошторис.rar
01 серпня 2019 13:39
Document_USR_1005608382.rtf
01 серпня 2019 13:39
банк.rar
01 серпня 2019 13:39
Листи.rar

Публічні документи

31 липня 2019 15:47
Електронний підпис
31 липня 2019 15:08
Статут.pdf
31 липня 2019 15:08
Рішення засновника.pdf
31 липня 2019 15:08
Паспорт директора.pdf
31 липня 2019 15:08
Ліцензія.pdf
31 липня 2019 15:08
Лист-погодження.pdf
31 липня 2019 15:08
Лист згода.pdf
31 липня 2019 15:08
Інформаційний лист.pdf
31 липня 2019 15:08
Дрвідка ст 17 ч.2.pdf
31 липня 2019 15:08
Дрвідка ст 17 п.8 ч.1.pdf
31 липня 2019 15:08
Дрвідка ст 17 п.3 ч.1.pdf
31 липня 2019 15:08
Довідка ст. 17 п.4 ч.1.pdf
31 липня 2019 15:08
Довідка ст 17 п.9 ч1.pdf
31 липня 2019 15:08
Довідка ст 17 п.4 ч1.pdf
31 липня 2019 15:08
Довідка ст 17 п6 ч1.pdf
31 липня 2019 15:08
Довідка ст 17 п2 ч1.pdf
31 липня 2019 15:08
Довідка ст 17 п10 ч1.pdf
31 липня 2019 15:08
Довідка про майно.pdf
31 липня 2019 15:08
Гарантійний лист.pdf
31 липня 2019 15:08
Гарант лист ст 17 п. 5_6 .pdf
31 липня 2019 15:08
Витяг.pdf
31 липня 2019 15:08
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма РАСАВА

ТОВ "ПРОМАГРОБУД-Р"

ТОВ "ДАЙТЕКС ТЕХНОЛОДЖІС"

ТОВ" Професійна Інжинірингова Компанія"

ПП Енергоєвробуд-Умань

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
Переможець 5 800 000,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
5 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:31
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 16:03
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 16:03
расава.FR10.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 16:02
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 10:29
ДОГОВІР 5 800,0 .FR10.rar укладений
23 серпня 2019 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в календарному графіку виконання робіт таграфіку фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: № 1312
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 966 666,66 UAH)