Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини покрівлі адміністративного приміщення по вул. Незалежності, 73
Очікувана вартість
1 795 000,00 UAH
UA-2019-07-17-000019-b bfcb73c61d5c426e94eeb04ae6d635ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Дудка

+380335261742
+380978107048
komunkovel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 20130489
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73
Контактна особа: Сергій Дудка
+380335261742,+380978107048
komunkovel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2019 08:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 12:13
Очікувана вартість: 1 795 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,28%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини покрівлі адміністративного приміщення по вул.Незалежності, 73 в м.Ковелі Волинської області (ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, м.Ковель, вул.Незалежності, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За згодою сторін - аванс до 30%, остаточні розрахунки - після підписання актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2019 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 10:40
експертний звіт.pdf
17 липня 2019 08:12
Креслення..pdf
17 липня 2019 08:12
Додаток 5 ТП.doc
17 липня 2019 08:12
Додаток 2 Вимоги по ст17.doc
17 липня 2019 08:12
Додаток 1 Квал.крит..doc
17 липня 2019 08:12
Додаток 3 Техн.спец..doc
17 липня 2019 08:12
Додаток 4 Проект Договору.doc
17 липня 2019 08:12
Тендерна документація Кап.рем.покрівлі Незал.73.doc
17 липня 2019 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 08:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 10:40
експертний звіт.pdf
17 липня 2019 08:12
Креслення..pdf
17 липня 2019 08:12
Додаток 5 ТП.doc
17 липня 2019 08:12
Додаток 2 Вимоги по ст17.doc
17 липня 2019 08:12
Додаток 1 Квал.крит..doc
17 липня 2019 08:12
Додаток 3 Техн.спец..doc
17 липня 2019 08:12
Додаток 4 Проект Договору.doc
17 липня 2019 08:12
Тендерна документація Кап.рем.покрівлі Незал.73.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-17-000019-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД, Код ЄДРПОУ:21735964
Дата подання: 06 серпня 2019 22:11
Скарга
Скарга відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником - УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( ID закупівлі : bfcb73c61d5c426e94eeb04ae6d04ae6d635ae). Відповідно до Протоколу № 57 рішення про намір укласти договір від 05 серпня 2019 року переможцем по закупівлі Капітальний ремонт частини покрівлі адміністративного приміщення по вул. Незалежності, 73 в м. Ковелі Волинської області (ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) визначити учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією- Дочірнє підприємство « НОВО-БУД», тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу членів тендерного комітету, що проаналізувавши пропозицію ДП «НОВО-БУД», було виявлено ряд невідповідностей вимогам тендерної документації, а саме: • відповідно до додатку 2 пункту 2 до тендерної документації не надано інформацію (довідку або гарантійний лист) в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення; • відповідно до розділу 3 пункту 1 тендерної документації не надано до складу договірної ціни пропозиції розрахунки фактичної вартості: матеріалів, експлуатації будівельних машин і механізмів, розміру заробітньої плати, загальновиробничих витрат, інших супутніх витрат, адміністративних витрат, прибутку; • відповідно до розділу 3 пункту 1 тендерної документації не додано реєстр наданих документів. Таким чином, при використанні електронної системи Замовник має дотримуватись основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. На підставі зазначеного, керуючись положенням Закону України « Про Публічні закупівлі», з метою об’єктивного та неупередженого розгляду пропозицій учасників, а також визначення переможця відповідно до вимог законодавства, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ДП «НОВО-БУД», і про прийняте рішення повідомити у встановлені законом строки. Вважаємо, за необхідне нагадати, що члени тендерного комітету несуть персональну відповідальність за прийняття рішення. З повагою, Директор ТзОВ "Саша-К" ЛТД Артишук Олександр Олександрович
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: Знімаємо свою пропозицію
Дата: 08 серпня 2019 14:12
рішення від 08.08.2019 № 10879 .pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 20:40

Документи подані скаржником

06 серпня 2019 21:03
скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "НОВО-БУД" 1 691 487,85
UAH з ПДВ
1 577 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД 1 785 715,13
UAH з ПДВ
1 577 777,77
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 1 760 841,24
UAH з ПДВ
1 760 841,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 08:32
Довідка з МВС України.PDF
08 серпня 2019 17:03
Договірна , ресурси.PDF
08 серпня 2019 17:01
Договірна , ресурси.PDF
08 серпня 2019 17:01
інші документи.PDF
08 серпня 2019 14:46
Довідки.PDF
08 серпня 2019 14:46
Довідки.PDF
04 серпня 2019 12:20
Додаток 5.PDF
01 серпня 2019 08:29
працівники.PDF
01 серпня 2019 08:29
Субпідряд.PDF
01 серпня 2019 08:29
інші документи.PDF
01 серпня 2019 08:29
додаток 4.PDF
01 серпня 2019 08:29
дод 2 інші документи.PDF
01 серпня 2019 08:29
додаток 2.PDF
01 серпня 2019 08:29
Додаток 1 п.2.PDF
01 серпня 2019 08:29
Додаток 3.PDF
01 серпня 2019 08:29
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

01 серпня 2019 09:36
Електронний підпис
31 липня 2019 21:09
Електронний підпис
31 липня 2019 21:05
лист гарантія.pdf
31 липня 2019 21:04
локальний кошторис.pdf
31 липня 2019 21:04
обєктний кошторис.pdf
31 липня 2019 21:03
договірна ціна.pdf
26 липня 2019 17:36
Електронний підпис
26 липня 2019 17:34
договір.pdf
26 липня 2019 17:34
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 18:03
Електронний підпис
16 серпня 2019 18:02
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:47
Документи переможця.pdf
01 серпня 2019 09:59
Електронний підпис
01 серпня 2019 09:52
Файл №6.pdf
01 серпня 2019 09:52
Файл №5.pdf
01 серпня 2019 09:52
Файл №4.pdf
01 серпня 2019 09:51
Файл №3.pdf
01 серпня 2019 09:51
Файл №2.pdf
01 серпня 2019 09:51
Файл №1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство "НОВО-БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "НОВО-БУД"
#35801400
Рішення скасоване 1 577 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 16:18
Дочірнє підприємство "НОВО-БУД"
#35801400
Відхилено 1 577 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 16:37
Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД
#21735964
Відхилено 1 577 777,77
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 16:39
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
Переможець 1 760 841,24
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд
#40299777
1 760 841,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 16:40
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:39
Протокол №60.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 15:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:55
Дод.угода № 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:54
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 10:55
Дод №1 до дог. №188.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 11:36
Договір №188.pdf укладений
02 вересня 2019 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Номер договору про закупівлю: 188
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 322 648,83
UAH (в тому числі ПДВ 220 441,47 UAH)