Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мережі зовнішнього освітлення бульвару Тараса Шевченка у Шевченківському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
40 561 978,76 UAH
UA-2019-07-16-002773-b 0e8f8a45476744f28e2cd5a5d0abde68
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 11:50
Очікувана вартість: 40 561 978,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція мережі зовнішнього освітлення бульвару Тараса Шевченка у Шевченківському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти спеціального фонду міського бюджету м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Тараса Шевченка у Шевченківському районі міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може, перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 17:23
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 40 524 983,88
UAH з ПДВ
40 524 983,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євро Знак 40 561 800,00
UAH з ПДВ
40 561 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 08:15
Електронний підпис
06 серпня 2019 08:13
Довідка ДФС 5.08.pdf
06 серпня 2019 08:13
Довідка МВС 5.08.pdf
01 серпня 2019 09:18
Електронний підпис
01 серпня 2019 09:16
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 серпня 2019 09:16
18. ЛИСТ згода ДОДАТОК 7.pdf
01 серпня 2019 09:15
7. ДОВІДКА про Учасника.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Статут 2017.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Статут 2016.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Протокол №2.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Витяг.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Протокол №1.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Наказ №2.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Опис 2016 425932254099.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Опис 2017 355936830678.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Ліцензія ДАБІ.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Наказ №1.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Відомості ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2019 09:15
6.Витяг з Протоколу №1.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 17:09
Електронний підпис
31 липня 2019 17:07
Пропозиція1.7z
31 липня 2019 17:07
Пропозиція.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

ТОВ Євро Знак

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 40 524 983,88
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
40 524 983,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:41
ЗВІТ про виконаний договір 02-КБ.pdf укладений
22 травня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 17:25
ДУ№4 до дог №02-КБ від 19.08.2019.pdf зміни до договору
14 травня 2020 17:23
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 12:47
Дод. угода №3 від 08.04.2020 р. до Договору №02-КБ (1).pdf зміни до договору
09 квітня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 19:56
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
02 січня 2020 19:54
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:26
ДУ №1 від 27.12.2019 р. до Дог.№02-КБ.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:25
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 14:01
Договір №02-КБ від 19.08.2019.pdf укладений
19 серпня 2019 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 33319818,60 (Тридцять три мільйони триста дев'ятнадцять тисяч вісімсот вісімнадцять грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 5553303,10 (П'ять мільйонів п'ятсот п'ятдесят три тисячі триста три грн. 10 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 33319818,60 (Тридцять три мільйони триста дев'ятнадцять тисяч вісімсот вісімнадцять грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 5553303,10 (П'ять мільйонів п'ятсот п'ятдесят три тисячі триста три грн. 10 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 02-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про наступне: Визнати Договір пролонгованим на 2020 рік в частині виконання зобов’язань з оплати за виконані у 2019 році роботи. Оплата за виконані роботи буде здійснена в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на відповідний бюджетний період. Викласти п.18.1 Договору в новій редакції: «18.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін (у разі їх використання) і діє по 31 грудня 2019 року, а в частині оплати за виконані у 2019 році роботи - по 31 грудня 2020 року. Умови Договору в частині виконання гарантійних зобов’язань Підрядника та відповідальності за їх невиконання залишаються дійсними впродовж дії гарантійних строків.»
Номер договору про закупівлю: 02-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника та Замовника у новій редакції, а саме: Замовник: КП «КИЇВМІСЬКСВІТЛО» Код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA738201720344351001100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 свідоцтво платника ПДВ 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Підрядник : ТОВ "АМУ-ГРУП" Код ЄДРПОУ 40997395 11500, Житомирська обл., м. Коростень, вул. Шолом-Алейхема, буд. 49, кв. 40 р/р UA223390720000026005014289001 в ПАТ "РВС БАНК" ІПН 409973906262 Витяг з реєстру платників ПДВ №1706264500025 тел. (097)705-50-59 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 33319818,60 (Тридцять три мільйони триста дев’ятнадцять тисяч вісімсот вісімнадцять грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 5553303,10 (П’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят три тисячі триста три грн. 10 коп.) гривень, з яких: - 12 817 980,83 (Дванадцять мільйонів вісімсот сімнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 2136330,14 (Два мільйони сто тридцять шість тисяч триста тридцять грн. 14 коп.) гривень фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019 року №2290 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році». - 20 501 837,77 (Двадцять мільйонів п’ятсот одна тисяча вісімсот тридцять сім грн. 77 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –3416972,96 (Три мільйони чотириста шістнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят дві грн. 96 коп.) гривень , фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно затверджених капітальних видатків Рішенням Київської міської ради від 26.03.2020 року №906/9076 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженого рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049»». 3. Доповнити Розділ 13 Договору пунктом 13.2, а саме: «13.2. Зобов'язання Сторін щодо фінансування визначаються положеннями Загальних умов та узгодженого Сторонами плану фінансування будівництва, який є Додатком 3 до цього Договору». 4. Доповнити Договір Додатком 3 «План фінансування будівництва», в редакції , яка додається. 5. Внести зміни до Розділу 23 «Додатки до Договору» виклавши його в новій редакції, а саме: «23.1. Додаток 1 - Календарний графік виконання Робіт. 23.2. Додаток 2 - Договірна ціна з кошторисними розрахунками Підрядника. 23.3. Додаток 3 - План фінансування будівництва.»
Номер договору про закупівлю: 02-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторонами досягнуто згоди і визнається, що: 1.1. Договірні зобов’язання Підрядника з виконання будівельно-монтажних робіт (надалі – Роботи): «Реконструкція мережі зовнішнього освітлення бульвару Тараса Шевченка у Шевченківському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 – 45454000-4 - Реконструкція)» виконані зі сторони Підрядника в повному обсязі, що підтверджується даними Акта звірки взаємних розрахунків між Замовником і Підрядником, а саме на суму 33319818,60 (Тридцять три мільйони триста дев’ятнадцять тисяч вісімсот вісімнадцять грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі у тому числі 20% ПДВ у сумі – 5553303,10 (П’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят три тисячі триста три грн. 10 коп.) гривень. 1.2. Виконані Підрядником Роботи по Договору в сумі 12 817 980,83 (Дванадцять мільйонів вісімсот сімнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 2136330,14 (Два мільйони сто тридцять шість тисяч триста тридцять грн. 14 коп.), профінансовані і оплачені Замовником з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019 року №2290 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році»; 1.3. Замовником у 2020 році підлягають оплаті Роботи, виконані Підрядником у 2019 році, на суму 20 501 837,77 (Двадцять мільйонів п’ятсот одна тисяча вісімсот тридцять сім грн. 77 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –3416972,96 (Три мільйони чотириста шістнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят дві грн. 96 коп.), фінансування яких з міського бюджету в 2020 році передбачено рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.03.2020 року №906/9076 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженого рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049»; 1.4. Договір є пролонгованим на 2020 рік; 1.5. Оплата Робіт, виконаних Підрядником у 2019 році, в 20 501 837,77 (Двадцять мільйонів п’ятсот одна тисяча вісімсот тридцять сім грн. 77 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –3416972,96 (Три мільйони чотириста шістнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят дві грн. 96 коп.), здійснюється у 2020 році в межах фактичного фінансування згідно затверджених бюджетних асигнувань та плану використання бюджетних коштів на 2020 рік на підставі даних Акта звірки взаємних розрахунків між Замовником та Підрядником (далі - Акт звірки взаємних розрахунків №1/02-КБ від 14.05.2020 р.), що додається до цієї Угоди. 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 33319818,60 (Тридцять три мільйони триста дев’ятнадцять тисяч вісімсот вісімнадцять грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі– 5553303,10 (П’ять мільйонів п’ятсот п’ятдесят три тисячі триста три грн. 10 коп.) гривень, з яких: - 12 817 980,83 (Дванадцять мільйонів вісімсот сімнадцять тисяч дев’ятсот вісімдесят грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 2136330,14 (Два мільйони сто тридцять шість тисяч триста тридцять грн. 14 коп.) гривень , фінансується і оплачується з міського бюджету в 2019 році згідно затверджених капітальних видатків розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2019 року №2290 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році». - 20501837,77 (Двадцять мільйонів п’ятсот одна тисяча вісімсот тридцять сім грн. 77 коп.) гривень в т.ч. 20% ПДВ –3416972,96 (Три мільйони чотириста шістнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят дві грн. 96 коп.) гривень, фінансується і оплачується з міського бюджету в 2020 році згідно з рішенням Київської міської ради від 12.12.2019 року № 456/8029 «Про бюджет міста Києва на 2020 рік» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.03.2020 року №906/9076 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженого рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049». 3. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 02-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 33 319 818,60
UAH (в тому числі ПДВ 5 553 303,10 UAH)