Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002731-b 1ef5aa70d0d7495f95e3b5a3b36e5cfa
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Мізін

+380984097801 hospitaliers.dnipro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПІТАЛЬЄРИ ДНІПРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32616599
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Сергія Подолинського, буд. 31-А
Контактна особа: Марина Мізін
+380984097801
hospitaliers.dnipro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 17:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 17:09
Початок аукціону: 25 липня 2019 15:04
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015 код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»:
Планшет Lenovo Tab 4 8" LTE 16GB Slate Black (ZA2D0030UA)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ДК 021:2015 код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»:
Планшет Lenovo Tab 4 8" LTE 16GB Slate Black (ZA2D0030UA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Сергія Подолинського, 31-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2019  —  05 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 08:45
Дата відповіді: 17 липня 2019 10:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Розглядаємо аналоги товару що відповідають технічним вимогам предмету закупівлі. 2. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, розглядаємо його ціну як остаточну.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-002731-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 26 липня 2019 11:59
Про дискваліфікацію учасника
Шановний Замовник, просимо переглянути Ваше рішення стосовно переможця закупівлі, учасника ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ. Пропозиція учасника не відповідає тендерній документації. Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника; лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. У разі якщо Учасник не надає всі затребувані документи пропозиція відхиляється. Учасник ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ цього листа не надав. Пропозиція учасника не відповідає вищевказаним вимогам.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ 9 244,00
UAH з ПДВ
9 244,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 9 600,00
UAH з ПДВ
9 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2755803590
Переможець 9 244,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 10:45

Документи

26 липня 2019 10:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ
#2755803590
9 244,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2019 10:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 11:17
ФОП Дрига Дог.74 від 01.08.2019.pdf укладений
01 серпня 2019 16:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 244,00
UAH