Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002731-b ● 1ef5aa70d0d7495f95e3b5a3b36e5cfa
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПІТАЛЬЄРИ ДНІПРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32616599 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Сергія Подолинського, буд. 31-А |
Контактна особа: |
Марина Мізін +380984097801 hospitaliers.dnipro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 17:09 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 17:09 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
ДК 021:2015 код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»:
Планшет Lenovo Tab 4 8" LTE 16GB Slate Black (ZA2D0030UA)
Планшет Lenovo Tab 4 8" LTE 16GB Slate Black (ZA2D0030UA)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
ДК 021:2015 код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)»:
Планшет Lenovo Tab 4 8" LTE 16GB Slate Black (ZA2D0030UA)
Планшет Lenovo Tab 4 8" LTE 16GB Slate Black (ZA2D0030UA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Сергія Подолинського, 31-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2019
—
05 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 17:10 |
Оголош. Планшети(10000)16.07.19 ..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 08:45
Дата відповіді: 17 липня 2019 10:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Розглядаємо аналоги товару що відповідають технічним вимогам предмету закупівлі. 2. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, розглядаємо його ціну як остаточну.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-16-002731-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 26 липня 2019 11:59
Про дискваліфікацію учасника
Шановний Замовник, просимо переглянути Ваше рішення стосовно переможця закупівлі, учасника ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ. Пропозиція учасника не відповідає тендерній документації. Учасник у складі тендерної пропозиції мав надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника; лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. У разі якщо Учасник не надає всі затребувані документи пропозиція відхиляється. Учасник ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ цього листа не надав. Пропозиція учасника не відповідає вищевказаним вимогам.
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ #2755803590 |
Переможець |
9 244,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2019 11:17
|
ФОП Дрига Дог.74 від 01.08.2019.pdf | укладений |
01 серпня 2019 16:41
|