Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комплект персональних комп’ютерів для кабінету інформатики тип 1, комплект персональних комп’ютерів для кабінету інформатики тип 2, комплект персональних комп’ютерів для кабінету інформатики тип 3)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002670-b 784203ddf6fe4a9d82b0464bae53114e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Печерська

+380577121218 rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Харківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146191
Місцезнаходження: 62461, Україна , Харківська обл., Харківський район, м. Південне, вул. ГАГАРІНА, 82
Контактна особа: Світлана Печерська
+380577121218
rvo-elektr.khar@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 13:54
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Більш детально в тендерній документації. Джерело фінансування - бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 комплект
код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комплект персональних комп’ютерів для кабінету інформатики тип 1, комплект персональних комп’ютерів для кабінету інформатики тип 2, комплект персональних комп’ютерів для кабінету інформатики тип 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61098, Україна, Харківська область, Харківський район, заклади загальної середньої освіти Харківського району Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі на рахунок Учасника за фактично поставлений товар на підставі накладної та акту приймання-передачі. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:55
ТД комп обл 19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 08:49
Дата відповіді: 19 липня 2019 09:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У п.7 Додатку 4 тендерної документації Замовника серед іншого зазначено, що Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції також наступні документи: - порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, з відомостями щодо їх відповідності (або не відповідності) необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, та вказати країну походження та виробника товару. Характеристики мають бути не гірше визначених у Таблиці 1 Додатку 4. Також міститься: Примітка: всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». 2. Згідно ч.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, п.п 2.1. ч. 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації містить інформацію щодо ціни тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-002670-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 09 серпня 2019 16:31
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "Еменс"
Шановний Замовнику! Вимагаємо скасувати ваше рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕМЕНС», затверджене Протоколом №1/Р-Пк/19 від 09 серпня 2019 року, та повернути пропозицію ТОВ «ЕМЕНС» на кваліфікацію, оскільки ТОВ «ЕМЕНС» виконало всі вимоги, що були вами встановлені. Адже вами вимога в протоколі висвітлена не в повному обсязі. Повний текст вимоги:
«З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції також наступні документи: авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару (операційні системи Windows та пакети офісного програмного забезпечення) в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозорро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.».
В пропозиції ТОВ «ЕМЕНС» запропоновані системні блоки Impression P+ виробництва ТОВ «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН», у складі яких встановлено ліцензійне програмне забезпечення Microsoft самим виробником. Що підтверджується листом-роз’ясненням №2907/8 від 29.07.2019 від виробника ПК ТОВ «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН», що наданий у складі пропозиції ТОВ «ЕМЕНС» під назвою «Лист роз`яснення Навигатор.pdf»
Виходячи з вищезазначеного, ТОВ «ЕМЕНС» виконало всі вимоги тендерної документації. Вимагаємо скасувати ваше рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕМЕНС», затверджене Протоколом №1/Р-Пк/19 від 09 серпня 2019 року, та повернути пропозицію ТОВ «ЕМЕНС» на кваліфікацію, в протилежному випадку, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ми будемо вимушені відстоювати свої законні права та інтереси в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2019 16:34
Відповідь надано у прикріпленому файлі

Документи

14 серпня 2019 16:34
відповідь 14.08.19.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 3 397 230,00
UAH з ПДВ
3 349 260,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 3 352 348,02
UAH з ПДВ
3 352 348,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 3 399 470,00
UAH з ПДВ
3 399 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 23:07
Електронний підпис
31 липня 2019 15:56
Порівняльна таблиця.pdf
31 липня 2019 15:56
Технічна частина.pdf
31 липня 2019 15:56
Проект договора.pdf
31 липня 2019 15:55
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2019 15:29
Порівняльна таблиця.pdf
31 липня 2019 15:29
Сангіг impression монітор.pdf
31 липня 2019 15:29
Сертифікат Impression.pdf
31 липня 2019 15:29
Технічна частина.pdf
31 липня 2019 15:29
Сангіг impression блоки.pdf
31 липня 2019 15:29
Статут.pdf
31 липня 2019 15:29
Сервісні центри.pdf
31 липня 2019 15:29
Аналогічний договір.pdf
31 липня 2019 15:29
Проект договора.pdf
31 липня 2019 15:29
Є-підручники.pdf
31 липня 2019 15:29
Згода.pdf
31 липня 2019 15:29
Навігатор.pdf
31 липня 2019 15:29
Аналогічний договір3.pdf
31 липня 2019 15:29
ПДВ.pdf
31 липня 2019 15:29
ЕОІР .pdf
31 липня 2019 15:29
Довідка_кредит.pdf
31 липня 2019 15:29
Довідка_рах.pdf
31 липня 2019 15:29
Витяг ЄДР від 18.06.19.pdf
31 липня 2019 15:29
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2019 15:29
Довідки.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 19:00
Паспорт код.pdf
31 липня 2019 19:00
Опис документів.pdf
31 липня 2019 19:00
Кваліфікація.pdf
31 липня 2019 19:00
Витяг ЄДР.pdf
31 липня 2019 19:00
Витяг Єдиний податок.pdf
31 липня 2019 19:00
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Відхилено 3 349 260,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 13:17
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
Переможець 3 352 348,02
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
3 352 348,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:20
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 15:46
Дод угода 2 Сміт.pdf зміни до договору
12 вересня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 10:01
Дод угода 1 Тов Сміт Інжиніринг.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 15:33
Договір 1 ПК.pdf укладений
29 серпня 2019 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю на ринку України на даний момент дротового комплекту 2Е МК401 USB BLACK, Сторони домовились замінити його на комплект Esperanza TK106UA покращеної якості, і внести зміни до додатку 1 до Договору, виклавши його у новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін. Без змін. 15. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін.
Номер договору про закупівлю: 1 ПК/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю на ринку України на даний момент процесора Intel Core i5-8400 2.8GHz 9M LGA1151, Сторони домовились замінити його на процесор Intel Core i5-9400 6/6 2.9 GHz 9M LGA1151 65W box з кращими характеристиками, і внести зміни до додатку 1 до Договору, виклавши його у новій редакції. 14. Сума договору після внесення змін. Без змін. 15. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін.
Номер договору про закупівлю: 1 ПК/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 352 348,02
UAH (в тому числі ПДВ 558 724,67 UAH)