Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари в асортименті
Очікувана вартість
9 978,20 UAH
UA-2019-07-16-002618-b 7a4c8c6927704adfa833d751401a5125
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Юрченко

+380474440889 eyurchenko.0503@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Код ЄДРПОУ: 02125639
Вебсайт: http://udpu.org.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Садова, 2
Контактна особа: Олена Юрченко
+380474440889
eyurchenko.0503@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


згідно специфікації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
794 штука
Швидкозшивач, папка, біндер, папір-факс, лінійка, фарба штемпельна,бейдж, книга канц., степлер, маркер, ножиці,, гумка,блок білий, дестеплер, чинка для олівців, папка ювілейна коректор, скоби, блокноти, ручки кульк., закладки, подушка для звол.пальців,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
39 штука
Клей ПВА; клей олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Садова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 12 Робочі 100

Тендерна документація

16 липня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мулик Володимир Андрійович
#1718816534
Переможець 9 978,20
UAH
16 липня 2019 16:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 16:48
КанцПрилДог.pdf укладений
16 липня 2019 16:48