Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021-2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002564-b 5fdb3096070047dd80cb9ad4d504677f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зацаринна Ірина Станіславівна

380473344493 smilajkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25673697
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, ВУЛИЦЯ СЕВАСТОПОЛЬСЬКА, будинок 58
Контактна особа: Зацаринна Ірина Станіславівна
380473344493
smilajkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 12:18
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Мобільна сортувальна лінія для сортування твердих побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Мобільна сортувальна лінія для сортування твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул. Сунківська, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фіінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Покупець здійснює оплату товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15-ти банківських днів з моменту поставки товару на підставі наданого оригіналу рахунку та податкової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:42
ПРОЕТКТ ДОГОВОРУ.docx
16 липня 2019 16:42
ТД-сортувальна.doc
19 липня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:42
ПРОЕТКТ ДОГОВОРУ.docx
16 липня 2019 16:42
ТД-сортувальна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 17 липня 2019 10:46
Дата відповіді: 19 липня 2019 16:01
Просимо Вас надати роз’яснення та доповнити технічні вимоги, викладені у тендерній документації: 1. Технічні характеристики сортувальної кабіни: кількість вхідних дверей у кабіну, конкретизувати вивід відібраної сировини. 2. Технічні характеристики транспортного засобу, на який буде змонтовано сортувальну кабіну: довжина, ширина, висота, кількість осей, допустиме навантаження на платформу, допустиме навантаження на одну вісь, обмеження швидкості руху, транспортний засіб його пересування (трактор, вантажний автомобіль, сідловий тягач). 3. Технічні характеристики крану маніпулятору: метод монтажу (відокремлено на фундаменті, змонтовано на пересувній платформі), навісне обладнання (грейфер, гак, ківш), метод керування краном маніпулятором (пульт радіокерування, відокремленна кабіна, кабіна змонтована на крані маніпуляторі). 4. Яким чином планується монтувати горизонтальний прес.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На умовах проведення тендера, розглядаємо готові мобільні сортувальні лінії ТПВ, які є в наявності організацій з відповідним видом діяльності. Стосовно ваших вимог повідомляємо:
- Щодо сортувальної кабіни кількість дверей не менше 2 ( по одній із різних сторін), не менше 12 робочих місць (постів), вивід відсортованої сировини у вікна біля кожного робочого місця в контейнера.
- Довжина, ширина повинна бути зручною для праці 12 робітників .
- Швидкість руху по полігону повинна забезпечити пересування до скупчення сміття.
- Щодо маніпулятора. Маніпулятор повинен бути змонтований на пересувній платформі на відокремленій кабіні, керування має забезпечити належний радіус повороту.
- Прес відокремлений монтується в приміщенні.
- Всі параметри повинен розрахувати виробник для забезпечення сортування сміття об’ємом який накопичується в місті Сміла.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-21-000037 ● 44a59254764c4593af0625796c95e180
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.08.2019 № 77
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.08.2019 № 77

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-07-16-002564-b, 16.07.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінено в зв'язку з порушеннями які неможливо усунути

2019-09-04 14:15:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінені

2019-09-04 14:26:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зайченко Каріна Яківна 1 999 800,00
UAH з ПДВ
1 999 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕКО СІТІ 2 000 000,00
UAH з ПДВ
2 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 14:50
Електронний підпис
08 серпня 2019 14:46
Документи переможця
01 серпня 2019 17:54
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:52
паспорт зайченко 16.pdf
01 серпня 2019 17:42
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:39
Зображення Прес.pdf
01 серпня 2019 17:27
Лист-пояснення.PDF
01 серпня 2019 17:27
Гарантія Перевізника.pdf
01 серпня 2019 16:54
Технічні паспорти.pdf
01 серпня 2019 16:53
Технічне завдання.pdf
01 серпня 2019 16:53
Проект Договору.pdf
01 серпня 2019 16:53
Паспорт Зайченко.PDF
01 серпня 2019 16:53
Довідки .pdf
01 серпня 2019 16:53
Довідка МТБ та гарлист.PDF
01 серпня 2019 16:53
Довідка з банку.pdf
01 серпня 2019 16:53
Витяг ЄП.PDF
01 серпня 2019 16:53
Виписка.PDF
01 серпня 2019 16:53
БГ 008_508(1).rar
31 липня 2019 10:55
Електронний підпис
31 липня 2019 10:53
Витяг ЄП.PDF

Публічні документи

31 липня 2019 20:36
Технічні вимоги.PDF
31 липня 2019 20:36
Гарантійний лист.PDF
31 липня 2019 20:36
Проект Договору.PDF
31 липня 2019 20:36
Достовірність.PDF
31 липня 2019 20:36
Довідка з банку.PDF
31 липня 2019 20:36
Стаття 17.PDF
31 липня 2019 20:36
Повноваження.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зайченко Каріна Яківна

ПП ЕКО СІТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зайченко Каріна Яківна
#3298217123
Переможець 1 999 800,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зайченко Каріна Яківна
#3298217123
1 999 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 серпня 2019 12:49
Коментар щодо відміни: процедуру відмінено у зв'язку з неможливістю усунути порушення
Документи:
29 серпня 2019 12:48
Scan_20190829_122652.pdf