Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25673697 |
Місцезнаходження: | 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, ВУЛИЦЯ СЕВАСТОПОЛЬСЬКА, будинок 58 |
Контактна особа: |
Зацаринна Ірина Станіславівна 380473344493 smilajkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 55000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фіінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Покупець здійснює оплату товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15-ти банківських днів з моменту поставки товару на підставі наданого оригіналу рахунку та податкової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 16:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 16:42 |
ПРОЕТКТ ДОГОВОРУ.docx | |
16 липня 2019 16:42 |
ТД-сортувальна.doc |
19 липня 2019 16:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
16 липня 2019 16:42 |
ПРОЕТКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||||||||
16 липня 2019 16:42 |
ТД-сортувальна.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Щодо сортувальної кабіни кількість дверей не менше 2 ( по одній із різних сторін), не менше 12 робочих місць (постів), вивід відсортованої сировини у вікна біля кожного робочого місця в контейнера.
- Довжина, ширина повинна бути зручною для праці 12 робітників .
- Швидкість руху по полігону повинна забезпечити пересування до скупчення сміття.
- Щодо маніпулятора. Маніпулятор повинен бути змонтований на пересувній платформі на відокремленій кабіні, керування має забезпечити належний радіус повороту.
- Прес відокремлений монтується в приміщенні.
- Всі параметри повинен розрахувати виробник для забезпечення сортування сміття об’ємом який накопичується в місті Сміла.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-21-000037 ● 44a59254764c4593af0625796c95e180
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2019 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.08.2019 № 77
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.08.2019 № 77
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 UA-2019-07-16-002564-b, 16.07.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Торги відмінено в зв'язку з порушеннями які неможливо усунути
2019-09-04 14:15:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінені
2019-09-04 14:26:28
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Зайченко Каріна Яківна #3298217123 |
Переможець |
1 999 800,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 16:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 серпня 2019 12:49 |
Коментар щодо відміни: | процедуру відмінено у зв'язку з неможливістю усунути порушення |
29 серпня 2019 12:48
|
Scan_20190829_122652.pdf |