Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002520-b ab0749fc0c4d4c279a9793db539c0d4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тюпа Ігор Васильович

+380507027634 ZBUTENERGO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ"
Код ЄДРПОУ: 42206328
Вебсайт: https://zbutenergo.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 126
Контактна особа: Тюпа Ігор Васильович
+380507027634
ZBUTENERGO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 12:28
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,67%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 од.
«Машини для обробки даних»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за цим Договором між Постачальником і Покупцем здійснюється протягом 120 календарних днів після отримання Покупцем товару та підписання видаткової накладної або Акту передачі-приймання товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 09:01
Дата відповіді: 22 липня 2019 08:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В додатку 2 тендерної документації чітко зазначено: "В разі наявності в даному документі посилань на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент". Еквівалентом буде вважатися продукція, яка за технічними та якісними характеристиками буде мати не гірші показники, або перевищувати зазначені характеристики."

2. Відповідно умов тендерної документації "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах."

Відповідно до Статті 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій Закону України "Про публічні закупівлі":
"Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону." Тобто Замовник не має можливості додати чи відняти суму ПДВ до будь якої з пропозицій Учасників.
Документація
Дата подання: 18 липня 2019 14:32
Дата відповіді: 22 липня 2019 08:18
Шановний Замовник! В Тендерній документації вказано "Строк і умови поставки товарів: Протягом 2019 - 2020 року.". Уточніть будь-ласка, постачання буде здійснюватись до 31.12.2019 чи 31.12.2020? Дякуємо за відповідь
Відповідь: В Тендерній документації чітко зазначено "Строк і умови поставки товарів: Протягом 2019 - 2020 року. Поставка здійснюється поштучно або невеликими партіями." Тобто вона може бути здійснена як до 31.12.2019 так і до 31.12.2020. А також може бути здійснена до 30.06.2020 року, або до будь якої дати протягом 2019 - 2020 року. Все залежить від наявності фінансування та поточних потреб Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 1 777 069,80
UAH з ПДВ
1 777 069,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВІС ПРІНТ" 1 784 997,00
UAH з ПДВ
1 784 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 13:48
Електронний підпис
30 липня 2019 13:47
технічне завдання.pdf
30 липня 2019 13:47
тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 13:47
статут.pdf
30 липня 2019 13:47
стаття 17.pdf
30 липня 2019 13:47
рух грошових коштів.pdf
30 липня 2019 13:47
проект договора.pdf
30 липня 2019 13:47
про посадову особу.pdf
30 липня 2019 13:47
працівники.pdf
30 липня 2019 13:47
мат база.pdf
30 липня 2019 13:47
захист довкілля.pdf
30 липня 2019 13:47
дотримання норм.pdf
30 липня 2019 13:47
Витяг.pdf
30 липня 2019 13:47
без ліцензії.pdf
30 липня 2019 13:47
баланс 2018.pdf
30 липня 2019 13:47
аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВІС ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
Переможець 1 777 069,80
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
1 777 069,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 15:04
додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
16 серпня 2019 15:04
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 14:42
договор №55.19.pdf укладений
16 серпня 2019 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 55/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 777 069,80
UAH (в тому числі ПДВ 296 178,30 UAH)