Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002393-b d8ac57f336e546d7998c036405ca0caf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Басюк

+380683231650
+380962593825
polovli@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛОВЛІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22563761
Місцезнаходження: 34351, Україна , Рівненська обл., Володимирецький район, село Половлі, вул. Лесі Українки, буд. 29Б
Контактна особа: Валентина Басюк
+380683231650,+380962593825
polovli@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 22:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автобус ІVECO Daily 50с17 або зазначити еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34351, Україна, Рівненська область, с. Половлі , вул.Лесі Українки , 29 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 17:54
ПРОТОКОЛ сторінка 1.docx
08 серпня 2019 17:54
протокол сторінка 2.docx
08 серпня 2019 17:54
Річний план закупівель.docx
06 серпня 2019 18:05
ТД автобус (1).doc
08 серпня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 17:54
ПРОТОКОЛ сторінка 1.docx
08 серпня 2019 17:54
протокол сторінка 2.docx
08 серпня 2019 17:54
Річний план закупівель.docx
06 серпня 2019 18:05
ТД автобус (1).doc
02 серпня 2019 17:34
ТД автобус.doc
30 липня 2019 13:49
ТД автобус.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-23-000006 ● daa2d516717b46719d84bef576651a1a
  • Статус: вирішено ● Дата: 19 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    3. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.07.2019 № 35

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.07.2019 № 35.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-07-16-002393-b 16.07.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.

В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-24 11:14:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автобус для перевезення дітей» ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, адреса: вулиця Лесі Українки, 29-Б, с. Половлі, Володимерецький район, Рівненська область, 34351, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-16-002393-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1.Чи відображена в річному плані закупівель (додатку) на 2019 рік закупівля по вищезазначеному предмету?
2. Чи оприлюднена вказана інформація про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу?
Вкажіть ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану (додатку) чи змінам до нього, в якому передбачена зазначена закупівля.
3. Поясність відсутність тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу ?
4. З яких підстав на оголошення не накладено кваліфікований електронний підпис та електроний цифровий підпис , як визначено абз. 2 п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-12 21:14:03

Пояснення

Недоліки , які були виявлені в процесі успішно усунені.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-29 12:31:39

Пояснення

Дані поля були не заповнені у звязку із недосконалим знанням порядку заповнення тендерної документації на майданчику "Прозоро". Правки та уточнення будуть внесені сьогодні.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Покупку було закрито у звязку із неможливістю усунення недоліків, виявлених держаудитислужбою.

2019-08-19 13:44:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На дату початку моніторингу - 23.07.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу був відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На дату початку моніторингу - 23.07.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу був відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

торги відмінено

2019-12-19 17:40:08

Інформація про відміну

Дата відміни
15 серпня 2019 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій