Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002393-b d8ac57f336e546d7998c036405ca0caf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПОЛОВЛІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22563761
Місцезнаходження замовника: 34351, Україна, Рівненська обл., Володимирецький район, село Половлі, вул. Лесі Українки, буд. 29Б
Контактна особа замовника: Валентина Басюк
+380683231650,+380962593825
polovli@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 22:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автобус ІVECO Daily 50с17 або зазначити еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34351, Україна, Рівненська область, с. Половлі , вул.Лесі Українки , 29 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

08 серпня 2019 17:55
Електронний цифровий підпис
08 серпня 2019 17:54
ПРОТОКОЛ сторінка 1.docx
08 серпня 2019 17:54
протокол сторінка 2.docx
08 серпня 2019 17:54
Річний план закупівель.docx
06 серпня 2019 18:05
ТД автобус (1).doc
08 серпня 2019 17:55
Електронний цифровий підпис
06 серпня 2019 18:06
Електронний цифровий підпис
02 серпня 2019 17:36
Електронний цифровий підпис
29 липня 2019 19:16
Електронний цифровий підпис
08 серпня 2019 17:54
ПРОТОКОЛ сторінка 1.docx
08 серпня 2019 17:54
протокол сторінка 2.docx
08 серпня 2019 17:54
Річний план закупівель.docx
06 серпня 2019 18:05
ТД автобус (1).doc
02 серпня 2019 17:34
ТД автобус.doc
30 липня 2019 13:49
ТД автобус.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-23-000006 ● daa2d516717b46719d84bef576651a1a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    3. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-23 17:13:28
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.07.2019 № 35

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.07.2019 № 35.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-07-16-002393-b 16.07.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.

В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-24 11:14:57

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автобус для перевезення дітей» ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, адреса: вулиця Лесі Українки, 29-Б, с. Половлі, Володимерецький район, Рівненська область, 34351, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-16-002393-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1.Чи відображена в річному плані закупівель (додатку) на 2019 рік закупівля по вищезазначеному предмету?
2. Чи оприлюднена вказана інформація про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу?
Вкажіть ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану (додатку) чи змінам до нього, в якому передбачена зазначена закупівля.
3. Поясність відсутність тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу ?
4. З яких підстав на оголошення не накладено кваліфікований електронний підпис та електроний цифровий підпис , як визначено абз. 2 п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-12 21:14:03

Пояснення

Недоліки , які були виявлені в процесі успішно усунені.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-29 12:31:39

Пояснення

Дані поля були не заповнені у звязку із недосконалим знанням порядку заповнення тендерної документації на майданчику "Прозоро". Правки та уточнення будуть внесені сьогодні.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Покупку було закрито у звязку із неможливістю усунення недоліків, виявлених держаудитислужбою.

2019-08-19 13:44:50

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 31 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ПОЛОВЛІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 22563761, Україна, Володимирецький район, село Половлі, вул. Лесі Українки, буд. 29Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Автобус ІVECO Daily 50с17 або зазначити еквівалент , 400000UAH, 34120000-4, ДК021, 1, штука
  3. Інформація про оприлюднення: d8ac57f336e546d7998c036405ca0caf, 2019-07-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 23 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням Половлівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-II ступенів-дошкільний навчальний» Володимирецької районної ради Рівненської області від 30.07.2019 оприлюднену в електронній системі закупівель 30.07.2019, з внесеними змінами 02.08.2019, 06.08.2019, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 29.07.2019 року. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що на дату початку моніторингу - 23.07.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу був відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля, чим порушено норми частини першої статті 4 Закону. Річний план (додаток) на 2019 рік щодо даної закупівлі опубліковано 09.08.2019. Крім, того встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі Наказ № 490), а саме: не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2019-07-16-002393-b. Електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів накладено Замовником 29.07.2019. У вказаному оголошенні Замовником в порушення вимог пункту 2 Наказу №490 не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі» форми оголошення, затвердженої вказаним наказом. Під час моніторингу встановлено порушення норм частини 1 статті 10, частини 1 статті 22 Закону, а саме: замовником станом на 23.07.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднено тендерну документацію. Тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель 30.07.2019, після надання Замовником пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.07.2019. Під час проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель 02.08.2019, 06.08.2019 оприлюднено тендерну документацію з внесеними змінами. Згідно з частиною другою статті 23 Закону Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Такі зміни в електронній системі закупівель відсутні. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено відсутність в тендерній документації, оприлюдненій 30.07.2019, вимоги до учасника - переможця про надання інформації передбаченої абзацом 2 частиною 3 статті 17 Закону. Крім того, згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. В тендерній документації відсутня вказана інформація. Під час проведення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель 02.08.2019, 06.08.2019 оприлюднено тендерні документації з внесеними змінами, що стосуються викладених вище порушень при складанні тендерної документації. Водночас, п. 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен прикріпити на електронний майданчик сканований в форматі PDF файл з документами передбаченими підпунктами 5.2.1-5.2.4 пункту 5 розділу ІІІ, що не відповідає терміну визначеному частиною третьою статті 17 Закону. Тендерна документація складена з порушенням норм частини 1, 2 та 3 статті 16, пункту 2 частини другої статті 22 Закону, оскільки не містить кваліфікаційного (них) критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність їх таким критеріям. Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу також встановлено, що Замовник на порушення норм пункту 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації, оприлюдненій 30.07.2019 та 02.08.2019 зазначив дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 07.08.2019. В тендерній документації, оприлюдненій 06.08.2019 зазначив дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 13.08.2019. Вказані дати не відповідають даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій в оголошенні про проведення даної закупівлі (15.08.2019 до 22.00 год.)., 12 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення норм частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення норм частини 1 статті 10, частини 1 статті 22, частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини 1, 2 та 3 статті 16, абзацу 2 частини 3 статті 17, пунктів 2, 3 та 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником 30.07.2019 накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів, в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію від 30.07.2019. До оприлюдненої 02.08.2019 та 06.08.2019 тендерної документації зі змінами включено вимоги до учасника - переможця про надання інформації передбаченої абзацом 2 частиною 3 статті 17 Закону та інформацію про необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Також згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 09.08.2019 розміщено річний план на 2019 рік за номером UA-P-2019-08-09-006266-a, в якому передбачена закупівля товарів «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» очікуваною вартістю 400000,00 грн. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На дату початку моніторингу - 23.07.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу був відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля.)

Електронний цифровий підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
15 серпня 2019 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку