Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЛОВЛІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" ВОЛОДИМИРЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22563761 |
Місцезнаходження: | 34351, Україна , Рівненська обл., Володимирецький район, село Половлі, вул. Лесі Українки, буд. 29Б |
Контактна особа: |
Валентина Басюк +380683231650,+380962593825 polovli@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 22:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2019 17:54 |
ПРОТОКОЛ сторінка 1.docx | |
08 серпня 2019 17:54 |
протокол сторінка 2.docx | |
08 серпня 2019 17:54 |
Річний план закупівель.docx | |
06 серпня 2019 18:05 |
ТД автобус (1).doc |
08 серпня 2019 17:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
08 серпня 2019 17:54 |
ПРОТОКОЛ сторінка 1.docx
|
|||||||||
08 серпня 2019 17:54 |
протокол сторінка 2.docx
|
|||||||||
08 серпня 2019 17:54 |
Річний план закупівель.docx
|
|||||||||
06 серпня 2019 18:05 |
ТД автобус (1).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-23-000006 ● daa2d516717b46719d84bef576651a1a
- Статус: вирішено ● Дата: 19 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2019 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.07.2019 № 35
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.07.2019 № 35.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-07-16-002393-b 16.07.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель.
В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-24 11:14:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Автобус для перевезення дітей» ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб, адреса: вулиця Лесі Українки, 29-Б, с. Половлі, Володимерецький район, Рівненська область, 34351, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-16-002393-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1.Чи відображена в річному плані закупівель (додатку) на 2019 рік закупівля по вищезазначеному предмету?
2. Чи оприлюднена вказана інформація про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу?
Вкажіть ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану (додатку) чи змінам до нього, в якому передбачена зазначена закупівля.
3. Поясність відсутність тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу ?
4. З яких підстав на оголошення не накладено кваліфікований електронний підпис та електроний цифровий підпис , як визначено абз. 2 п. 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-12 21:14:03
Пояснення
Недоліки , які були виявлені в процесі успішно усунені.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-29 12:31:39
Пояснення
Дані поля були не заповнені у звязку із недосконалим знанням порядку заповнення тендерної документації на майданчику "Прозоро". Правки та уточнення будуть внесені сьогодні.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Покупку було закрито у звязку із неможливістю усунення недоліків, виявлених держаудитислужбою.
2019-08-19 13:44:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (На дату початку моніторингу - 23.07.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу був відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На дату початку моніторингу - 23.07.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу був відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
торги відмінено
2019-12-19 17:40:08