Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 440,3 км
Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast, length is 440,3 km
Очікувана вартість
327 001 318,00 UAH
UA-2019-07-16-002288-b daac259878904891b8c04c0a8bdd84ad
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 ztcad_tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
ztcad_tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
ztcad_tdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 липня 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 13:27
Очікувана вартість: 327 001 318,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 654 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 16 липня 2019 15:52
Enquiries until: 06 серпня 2019 09:00
Complaints submission until: до 12 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 серпня 2019 09:00

Information

Estimated total value: 327 001 318 UAH including VAT
Minimal lowering step: 654 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 440,3 км
Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast, length is 440,3 km
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 440,3 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Services in maintenance of principal motor roads in public use of Zhytomyr Oblast, length is 440,3 km
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування щомісячно, не може сумарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних послуг по ф. №КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг розрахунки по договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при наявності коштів, передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 15:52
Додатки.docx
16 липня 2019 15:52
Проект договору.docx
16 липня 2019 15:52
ТД 440,3км на 5 років.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 серпня 2019
UA-2019-07-16-002288-bdaac259878904891b8c04c0a8bdd84ad
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 серпня 2019 10:34
Електронний підпис

Публічні документи

16 вересня 2019 13:13
Електронний підпис
16 вересня 2019 08:17
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:53
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:04
Довідка з ДФС.pdf
02 вересня 2019 17:04
Довідки з МВС.pdf
16 серпня 2019 08:32
Електронний підпис
16 серпня 2019 08:32
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:00
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:00
Електронний підпис
15 серпня 2019 15:32
2_Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 15:32
24_Банківська гарантія.rar
15 серпня 2019 15:32
22_Довідка довкілля.pdf
15 серпня 2019 15:32
21_Копія ліцензії.pdf
15 серпня 2019 15:32
19_Технічне завдання.pdf
15 серпня 2019 15:32
18_Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 15:32
17_Копія Статуту.pdf
15 серпня 2019 15:32
16_Проект договору.pdf
15 серпня 2019 15:32
13_Довiренiсть.pdf
15 серпня 2019 15:32
10_Довідки ст. 17.pdf
15 серпня 2019 15:32
4_Договір на техніку.pdf
15 серпня 2019 15:32
0_Реєстр документів.pdf

Документи

21 серпня 2019 10:35
Електронний підпис

Публічні документи

15 серпня 2019 23:03
Електронний підпис
15 серпня 2019 22:41
25. Licence.zip
15 серпня 2019 22:41
15. Інформація щодо Ст 17.pdf
15 серпня 2019 22:41
25. Dovirenist_Ryzhiy.zip
15 серпня 2019 22:41
25. Гарантия_5250.zip
15 серпня 2019 22:41
10. Лист-відгук.pdf
15 серпня 2019 22:41
11. Додаток 6 Субпідряд.pdf
15 серпня 2019 22:41
Реєстр документів.pdf

Документи

21 серпня 2019 10:34
Електронний підпис

Публічні документи

16 серпня 2019 02:40
Електронний підпис
16 серпня 2019 02:40
Електронний підпис
16 серпня 2019 02:39
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 02:39
Установчі.rar
16 серпня 2019 02:39
Технічне завдання.pdf
16 серпня 2019 02:39
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 02:39
Лабораторія.rar
16 серпня 2019 02:39
КБ,Опис,відгук.rar
16 серпня 2019 02:39
Гарантия.7z
16 серпня 2019 02:39
Відомості працівники.rar
16 серпня 2019 02:29
Електронний підпис
16 серпня 2019 02:29
Електронний підпис
16 серпня 2019 02:28
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 02:28
Установчі.rar
16 серпня 2019 02:28
Технічне завдання.pdf
16 серпня 2019 02:28
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 02:28
Лабораторія.rar
16 серпня 2019 02:28
КБ,Опис,відгук.rar
16 серпня 2019 02:28
Гарантия.7z
16 серпня 2019 02:28
Відомості працівники.rar
16 серпня 2019 01:16
Електронний підпис
16 серпня 2019 01:16
Електронний підпис
16 серпня 2019 01:15
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 01:15
Установчі.rar
16 серпня 2019 01:15
Технічне завдання.pdf
16 серпня 2019 01:15
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 01:15
Лабораторія.rar
16 серпня 2019 01:15
КБ,Опис,відгук.rar
16 серпня 2019 01:15
Гарантия.7z
16 серпня 2019 01:15
Відомості працівники.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 261 598 000,00
UAH з ПДВ
261 598 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" 310 651 252,10
UAH з ПДВ
310 651 252,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 13:13
Електронний підпис
16 вересня 2019 08:17
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:53
Електронний підпис
02 вересня 2019 17:04
Довідка з ДФС.pdf
02 вересня 2019 17:04
Довідки з МВС.pdf
16 серпня 2019 08:32
Електронний підпис
16 серпня 2019 08:32
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:00
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:00
Електронний підпис
15 серпня 2019 15:32
2_Тендерна пропозиція.pdf
15 серпня 2019 15:32
24_Банківська гарантія.rar
15 серпня 2019 15:32
22_Довідка довкілля.pdf
15 серпня 2019 15:32
21_Копія ліцензії.pdf
15 серпня 2019 15:32
19_Технічне завдання.pdf
15 серпня 2019 15:32
18_Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2019 15:32
17_Копія Статуту.pdf
15 серпня 2019 15:32
16_Проект договору.pdf
15 серпня 2019 15:32
13_Довiренiсть.pdf
15 серпня 2019 15:32
10_Довідки ст. 17.pdf
15 серпня 2019 15:32
4_Договір на техніку.pdf
15 серпня 2019 15:32
0_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 02:40
Електронний підпис
16 серпня 2019 02:40
Електронний підпис
16 серпня 2019 02:39
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 02:39
Установчі.rar
16 серпня 2019 02:39
Технічне завдання.pdf
16 серпня 2019 02:39
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 02:39
Лабораторія.rar
16 серпня 2019 02:39
КБ,Опис,відгук.rar
16 серпня 2019 02:39
Гарантия.7z
16 серпня 2019 02:39
Відомості працівники.rar
16 серпня 2019 02:29
Електронний підпис
16 серпня 2019 02:29
Електронний підпис
16 серпня 2019 02:28
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 02:28
Установчі.rar
16 серпня 2019 02:28
Технічне завдання.pdf
16 серпня 2019 02:28
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 02:28
Лабораторія.rar
16 серпня 2019 02:28
КБ,Опис,відгук.rar
16 серпня 2019 02:28
Гарантия.7z
16 серпня 2019 02:28
Відомості працівники.rar
16 серпня 2019 01:16
Електронний підпис
16 серпня 2019 01:16
Електронний підпис
16 серпня 2019 01:15
Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 01:15
Установчі.rar
16 серпня 2019 01:15
Технічне завдання.pdf
16 серпня 2019 01:15
Проект договору.pdf
16 серпня 2019 01:15
Лабораторія.rar
16 серпня 2019 01:15
КБ,Опис,відгук.rar
16 серпня 2019 01:15
Гарантия.7z
16 серпня 2019 01:15
Відомості працівники.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 261 598 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 10:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
261 598 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 14:10
ду 68_12_130 від 20.05.21.pdf зміни до договору
20 травня 2021 14:09
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 14:43
68_11_123 від 28.04.21.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:00
68_10_11 від 28.01.21.pdf зміни до договору
28 січня 2021 13:59
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:18
68-9-7.pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:08
68_8_259 від 29.12.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:22
68_7_228 від 23.12.20 440,3 км.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 14:59
ду 68_6_91.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 13:40
68_5_47 від 28.05.20.pdf зміни до договору
28 травня 2020 13:38
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 13:49
дод.угода 68-4-40 від 20.05.20.pdf зміни до договору
20 травня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 11:41
дод.угода 68-3-5.pdf зміни до договору
23 січня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 01:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 01:48
68-2-114 від 27.12.19.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 01:48
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:07
68-1-111 від 27.12.19.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:06
Електронний підпис укладений
16 вересня 2019 16:25
№68 від 16.09.19 440,3 км.pdf укладений
16 вересня 2019 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 1 318 055,42 грн. (один мільйон триста вісімнадцять тисяч п’ятдесят пֹять гривень 42 коп.), у тому числі ПДВ 219 675,90 грн. (двісті дев’ятнадцять тисяч шістсот сімдесят п’ять гривень 90 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 3 318 055,42 грн. (три мільйони триста вісімнадцять тисяч п’ятдесят п’ять гривень 42 коп.), у тому числі ПДВ 553 009,24 грн. (п’ятсот п’ятдесят три тисячі дев’ять гривень 24 коп.). Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/1/111
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 2 011 724,54 грн. (два мільйони одинадцять тисяч сімсот двадцять чотири гривні 54 коп.), у тому числі ПДВ 335 287,42 грн. (триста тридцять п’ять тисяч двісті вісімдесят сім гривень 42 коп.). Всього сума фінансування на 2019 рік становить 5 329 779,96 грн. (п’ять мільйонів триста двадцять дев’ять тисяч сімсот сімдесят дев’ять гривень 96 коп.), у тому числі ПДВ 888 296,66 грн. (вісімсот вісімдесят вісім тисяч двісті дев’яносто шість гривень 66 коп.). Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/2/114
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2020 рік в розмірі 21 000 000,00 грн. (двадцять один мільйон гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 500 000,00 грн. (три мільйони п’ятсот тисяч гривень 00 коп.). Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/3/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 666 666,67 грн. (один мільйон шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 31 000 000,00 грн. (тридцять один мільйон гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 166 666,67 грн. (п’ять мільйонів сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/4/40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 13 000 000,00 грн. (тринадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 166 666,67 грн. (два мільйони сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 44 000 000,00 грн. (сорок чотири мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 7 333 333,33 грн. (сім мільйонів триста тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/5/47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів Загального фонду Державного бюджету на 4 920 000,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот двадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 820 000,00 грн. (вісімсот двадцять тисяч гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 48 920 000,00 грн. (сорок вісім мільйонів дев’ятсот двадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 153 333,33 грн. (вісім мільйонів сто п’ятдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.), у тому числі: - 4 920 000,00 грн. (Загальний фонд); - 44 000 000,00 грн. (Спеціальний фонд). 2. Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/6/91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 7 259 043,75 (сім мільйонів двісті п’ятдесят дев’ять тисяч сорок три гривні 75 коп.), у тому числі ПДВ 1 209 840,62 грн. (один мільйон двісті дев’ять тисяч вісімсот сорок гривень 62 коп.), з них: - 3 600 873,98 грн. (Загальний фонд); - 3 658 169,77 грн. (Спеціальний фонд). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 41 660 956,25 грн. (сорок один мільйон шістсот шістдесят тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 25 коп.), у тому числі ПДВ 6 943 492,71 грн. (шість мільйонів дев’ятсот сорок три тисячі чотириста дев’яносто дві гривні 71 коп.), у тому числі: - 1 319 126,02 грн. (Загальний фонд); - 40 341 830,23 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/7/228
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2020 році за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету на 3 395 442,62 грн. (три мільйони триста дев’яносто п’ять тисяч чотириста сорок дві гривні 62 коп.), у тому числі ПДВ 565 907,10 грн. (п’ятсот шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот сім гривень 10 коп.) Всього сума фінансування на 2020 рік становить 45 056 398,87 грн. (сорок п’ять мільйонів п’ятдесят шість тисяч триста дев’яносто вісім гривень 87 коп.), у тому числі ПДВ 7 509 399,81 грн. (сім мільйонів п’ятсот дев’ять тисяч триста дев’яносто дев’ять гривень 81 коп.), у тому числі: - 1 319 126,02 грн. (Загальний фонд); - 43 737 272,85 грн. (Спеціальний фонд). Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/8/259
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 30 897 000,00 грн. (тридцять мільйонів вісімсот дев’яносто сім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 149 500,00 грн. (п’ять мільйонів сто сорок дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/9/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 30 897 000,00 грн. (тридцять мільйонів вісімсот дев’яносто сім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 149 500,00 грн. (п’ять мільйонів сто сорок дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 02.12.2020 №1198 доповнити пункт 4.2. розділу IV. Порядок здійснення оплати Договору №68 від 16.09.2019 р. підпунктом 4.2.2. та викласти його у наступній редакції: « 4.2.2. На період дії карантину попередня оплата послуг не проводиться». Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/10/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 973 734,45 грн. (дев’ятсот сімдесят три тисячі сімсот тридцять чотири гривні 45 коп.), у тому числі ПДВ 162 289,08 грн. (сто шістдесят дві тисячі двісті вісімдесят дев’ять гривень 08 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 29 923 265,55 грн. (двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот двадцять три тисячі двісті шістдесят п’ять гривень 55 коп.), у тому числі ПДВ 4 987 210,92 грн. (чотири мільйони дев’ятсот вісімдесят сім тисяч двісті десять гривень 92 коп.). Внести зміни до очікуваного обсягу фінансування в розрізі років (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 261 598 000,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/11/123
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 181 251 130 грн. 73 коп. (сто вісімдесят один мільйон двісті п’ятдесят одна тисяча сто тридцять грн. 73 коп.), у тому числі ПДВ 30 208 521 грн. 79 коп. (тридцять мільйонів двісті вісім тисяч п’ятсот двадцять одна грн. 79 коп.). Ціна цього Договору становить 80 346 869 грн. 27 коп. (вісімдесят мільйонів триста сорок шість тисяч вісімсот шістдесят дев’ять грн. 27 коп.), у тому числі ПДВ 13 391 144 грн. 88 коп. (тринадцять мільйонів триста дев’яносто одна тисяча сто сорок чотири грн. 88 коп.), з них зворотні суми становлять 37 424 грн. 89 коп. (тридцять сім тисяч чотириста двадцять чотири грн. 89 коп.), у тому числі ПДВ 6 237 грн. 48 коп. (шість тисяч двісті тридцять сім грн. 48 коп.). Ціна Договору розподіляється по роках наступним чином: 2019 рік - 5 329 779 грн. 96 коп. (п’ять мільйонів триста двадцять дев’ять тисяч сімсот сімдесят дев’ять грн. 96 коп.), у тому числі ПДВ 888 296 грн. 66 коп. (вісімсот вісімдесят вісім тисяч двісті дев’яносто шість грн. 66 коп.). 2020 рік - 45 093 823 грн. 76 коп. (сорок п’ять мільйонів дев’яносто три тисячі вісімсот двадцять три грн. 76 коп.), у тому числі ПДВ 7 515 637 грн. 29 коп. (сім мільйонів п’ятсот п’ятнадцять тисяч шістсот тридцять сім грн. 29 коп.). 2021 рік – 29 923 265 грн. 55 коп. (двадцять дев’ять мільйонів дев’ятсот двадцять три тисячі двісті шістдесят п’ять грн. 55 коп.), у тому числі ПДВ 4 987 210 грн. 93 коп. (чотири мільйони дев’ятсот вісімдесят сім тисяч двісті десять грн. 93 коп.). Бюджетні та фінансові зобов’язання за договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 80 309 444 грн. 38 коп. (вісімдесят мільйонів триста дев’ять тисяч чотириста сорок чотири грн. 38 коп.), у тому числі ПДВ 13 384 907 грн. 40 коп. (тринадцять мільйонів триста вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот сім грн. 40 коп.). Сума договору після внесення змін: 80 346 869,27 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68/12/130
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 20 травня 2021
Сума оплати за договором: 80 346 869,27
UAH (в тому числі ПДВ 13 391 144,88 UAH)