Офісне устаткування та приладдя різне (Шредери)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002285-b ● 89b657a301ed48218868f95717ed1779
Допорогові закупівлі
Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовника
Найменування замовника: | АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області" |
Код ЄДРПОУ: | 09322277 |
Місцезнаходження замовника: | 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, вул. Володимирська, 27 |
Контактна особа замовника: |
Надія Гончарова +380445205120 honcharovana@oschadbank.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Шредери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Володимирська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. До рахунку додаються: видаткова накладна на Товар. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Тендерна документація
16 липня 2019 15:52 |
ДКТ_шредери.docx |
16 липня 2019 15:52 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 09:26
Дата відповіді: 17 липня 2019 11:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) До оцінки будуть допускатися пропозиції тих Учасників які, відповідно до вимог технічного завдання документації, запропонують шредери торгових марок Jinpex, PRO Тerminator, Agent, технічні характеристики яких повністю відповідають технічному завданню. 2) Обмежень стосовно форми діяльності юридичної особи не передбачено, тому у закупівлі можуть приймати участь, як ТОВ так і ФОП . Критерієм оцінки є ціна, з врахуванням всіх податків та зборів, визначених чинним законодавством України. Ціна, зазначена Учасником на майданчику системи ProZorro є остаточною.
Вопрос по документации.
Дата подання: 18 липня 2019 10:39
Дата відповіді: 19 липня 2019 09:19
Уважаемый Александр Николаевич. Просим Вас внести изменения в тендерную документацию. Включите в Додаток 2 технического задания производителя shredMARK. Эти уничтожители производятся на заводах в Китае имеющих сертификат ISO 9001 и их характеристики полностью соответствуют тех. заданию. Добавив производителя shredMARK Вы усилите конкурентную среду и соответственно сможете сэкономить средства АТ "Ощадбанк”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічного завдання документації конкурсних торгів на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного (Шредери) АТ «Ощадбанк», торговими марками, які були погоджені комітетом з конкурсних торгів АТ «Ощадбанк», є виключно Jinpex, PRO Тerminator, Agent. До оцінки, відповідно, будуть допускатися Учасники, які нададуть пропозиції з товаром (ами), який (які) повністю відповідає (ють) пунктам технічного завдання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" #38390997 |
Переможець |
114 192,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 16:54
|
Укладений договір
Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір шредери.PDF | укладений |
02 вересня 2019 15:29
|
Актуальні тендери
-
277 902,36UAHКод ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різке (Стрічка фарбувальна до матричного принтеру 13х12м)м. ХарківКомпанія:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"Детальніше
-
183 850,00UAHканцелярські товариКривий РігКомпанія:АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "КРИВОРІЖГАЗ"Детальніше
-
180 433,50UAHКод ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір для офісної техніки формату А-3 )м. ХарківКомпанія:РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"Детальніше
-
238 723,25UAHПапір ксероксний формат А-4, канцелярське приладдямісто СєвєродонецькКомпанія:Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Луганській областіДетальніше
-
76 600,00UAHКанцелярські товари за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеКиївКомпанія:Департамент будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)Детальніше
-
120 000,00UAHОфісне устаткування та приладдя різнеКиївКомпанія:Комунальне підприємство Київської міської ради "Центр публічної комунікації та інформації"Детальніше