Офісне устаткування та приладдя різне (Шредери)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002285-b 89b657a301ed48218868f95717ed1779
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області"
Код ЄДРПОУ: 09322277
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, вул. Володимирська, 27
Контактна особа замовника: Надія Гончарова
+380445205120
honcharovana@oschadbank.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
Шредери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Володимирська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. До рахунку додаються: видаткова накладна на Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 липня 2019 15:52
ДКТ_шредери.docx
16 липня 2019 15:52
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 09:26
Дата відповіді: 17 липня 2019 11:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) До оцінки будуть допускатися пропозиції тих Учасників які, відповідно до вимог технічного завдання документації, запропонують шредери торгових марок Jinpex, PRO Тerminator, Agent, технічні характеристики яких повністю відповідають технічному завданню. 2) Обмежень стосовно форми діяльності юридичної особи не передбачено, тому у закупівлі можуть приймати участь, як ТОВ так і ФОП . Критерієм оцінки є ціна, з врахуванням всіх податків та зборів, визначених чинним законодавством України. Ціна, зазначена Учасником на майданчику системи ProZorro є остаточною.
Вопрос по документации.
Дата подання: 18 липня 2019 10:39
Дата відповіді: 19 липня 2019 09:19
Уважаемый Александр Николаевич. Просим Вас внести изменения в тендерную документацию. Включите в Додаток 2 технического задания производителя shredMARK. Эти уничтожители производятся на заводах в Китае имеющих сертификат ISO 9001 и их характеристики полностью соответствуют тех. заданию. Добавив производителя shredMARK Вы усилите конкурентную среду и соответственно сможете сэкономить средства АТ "Ощадбанк”.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічного завдання документації конкурсних торгів на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного (Шредери) АТ «Ощадбанк», торговими марками, які були погоджені комітетом з конкурсних торгів АТ «Ощадбанк», є виключно Jinpex, PRO Тerminator, Agent. До оцінки, відповідно, будуть допускатися Учасники, які нададуть пропозиції з товаром (ами), який (які) повністю відповідає (ють) пунктам технічного завдання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА" 114 192,00
UAH з ПДВ
114 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 17:07
Пропозиція.pdf
31 липня 2019 10:33
Лист пояснення.pdf
24 липня 2019 17:54
статут.pdf
24 липня 2019 17:54
Висновок СЕС.pdf
24 липня 2019 17:54
Відгук СБУ.pdf
24 липня 2019 17:54
Відгук.pdf
24 липня 2019 17:54
Гарантійний лист.pdf
24 липня 2019 17:54
Звітність.pdf
24 липня 2019 17:54
Лист гарантія.pdf
24 липня 2019 17:54
Лист згода.pdf
24 липня 2019 17:54
Наказ.pdf
24 липня 2019 17:54
Протокол.pdf
24 липня 2019 17:54
Цінова пропозиція .pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
#38390997
Переможець 114 192,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 16:54

Документи

14 серпня 2019 16:51
Акцепт.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІСТАЙМ УА"
#38390997
114 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2019 16:51
Акцепт.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір шредери.PDF укладений
02 вересня 2019 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 114 192,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 032,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку