Капітальний ремонт з утепленням фасадів та заміною вікон Моринського НВК Корсунь-Шевченківського району Черкаської області
Очікувана вартість
4 690 610,00 UAH
UA-2019-07-16-002263-b adb0aaa14fb5454aaa95e5031f17bbe9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Виконавчий комітет Моринської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04411674
Місцезнаходження замовника: 19413, Україна, Черкаська обл., с.Моринці, Миру,104
Контактна особа замовника: Тарасенко Оксана
380679529777
moruntsi_sr@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 11:36
Очікувана вартість: 4 690 610,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23 453,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 453,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт визначено згідно технічного завдання до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з утепленням фасадів та заміною вікон Моринського НВК Корсунь-Шевченківського району Черкаської області (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19413, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський район, село Моринці, вулиця Шкільна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, та протягом не більше ніж 60 банківських днів з дати укладення Договору. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу. Підрядник підтверджує відпрацювання авансу шляхом подання Замовнику документiв про обсяги виконаних робiт форми КБ-2в згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та їх вартiсть форми КБ-3 згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Протягом одного робочого дня після закінчення терміну відпрацювання авансу невикористані суми авансу повертаються Замовнику шляхом перерахування відповідної суми коштів на розрахунковий рахунок Замовника, визначений цим Договором. Сплата авансу здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим Договором. У відпадку відсутності в Підрядника відкритого небюджетного рахунку в органах Казначейства згідно з умовами даного пункту, сплата авансу Підряднику не здійснюється, а встановлений даним пунктом строк сплати авансу обліковується з дати відкриття у встановленому законодавством порядку вказаного рахунку Підрядником в органах Казначейства. Аванс 60 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 липня 2019 16:01
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 15:50
Проект договору.doc
16 липня 2019 15:50
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА 4 217 053,20
UAH з ПДВ
4 217 053,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 4 393 464,00
UAH з ПДВ
4 393 464,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКП Будекспро 12 4 454 996,64
UAH з ПДВ
4 454 996,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 4 624 270,02
UAH з ПДВ
4 624 270,02
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж" 4 689 391,18
UAH з ПДВ
4 689 391,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 16:38
Довідка МВД
31 липня 2019 21:07
sign.p7s
31 липня 2019 21:01
КВАЛІФІКАЦІЯ ч. 2.pdf
31 липня 2019 21:01
КВАЛІФІКАЦІЯ ч. 1.pdf
31 липня 2019 21:01
КВАЛІФІКАЦІЯ ч. 1 (1).pdf
31 липня 2019 21:01
Гарантія - imd.rar

Публічні документи

31 липня 2019 16:05
sign.p7s
31 липня 2019 15:41
стаття 17.PDF
31 липня 2019 15:41
санкції.PDF
31 липня 2019 15:41
Прибуток розрахунок.PDF
31 липня 2019 15:41
Працівники.PDF
31 липня 2019 15:41
поясн записка.PDF
31 липня 2019 15:41
посадова особа.PDF
31 липня 2019 15:41
обладнання.PDF
31 липня 2019 15:41
ліцензія.pdf
31 липня 2019 15:41
кваліф критерії.pdf
31 липня 2019 15:41
Зведений кошторис.PDF
31 липня 2019 15:41
Договірна ціна.PDF
31 липня 2019 15:41
декларація.pdf
31 липня 2019 15:41
відомості ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2019 15:41
витяг.pdf
31 липня 2019 15:41
витяг ПДВ.pdf
31 липня 2019 15:41
аналогічний договір.PDF
31 липня 2019 15:41
ГАРАНТІЯ_290.2019-НГЕ.7z
31 липня 2019 15:41
12.imd
31 липня 2019 15:41
ТРУДОВІ КНИЖКИ.pdf
31 липня 2019 15:41
трудові книжки 2.PDF
31 липня 2019 15:41
субпідрядники.PDF
31 липня 2019 15:41
r_12_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
31 липня 2019 15:41
r_12_ДЦ_ИВР.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 10:29
sign.p7s
31 липня 2019 10:24
11_Проект договору.pdf
31 липня 2019 10:24
1_Цінова_пропозиція.pdf
31 липня 2019 10:24
3_Довідка працівники.pdf
31 липня 2019 10:24
8.1_Календарний план .pdf
31 липня 2019 10:24
18_Витяг ПДВ+копія.pdf
31 липня 2019 10:24
9_Статут новий 2019.pdf
31 липня 2019 10:23
5_Довідка СТАТТЯ 17.pdf
31 липня 2019 10:23
2_Обладнання та МТБ.pdf
31 липня 2019 10:23
9_Право підпису 2019.pdf
31 липня 2019 10:23
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
31 липня 2019 10:23
Підписаний_gar5328 (1).pdf
31 липня 2019 10:23
10_2019_07_30_виписка.pdf
31 липня 2019 10:23
8_Кошторис_Моринці.zip
31 липня 2019 10:23
10_2019_07_29_покриття.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 19:24
1_ДЦ_ЛСДЦ_3.pdf
31 липня 2019 19:24
1_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
31 липня 2019 19:24
1_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
31 липня 2019 19:24
1_ДЦ_ДФ_2-1-1 .pdf
31 липня 2019 19:24
12-Л_ценз_я ВТО.pdf
31 липня 2019 19:24
10-Проект договору.pdf
31 липня 2019 19:24
5-СТАТТЯ 17.doc.pdf
31 липня 2019 19:24
14-Про санкц_ї.doc.pdf
31 липня 2019 19:24
1_ДЦ_ДЦ_2_пояснювальна.pdf
31 липня 2019 19:24
9-Коп_я Статуту.pdf
31 липня 2019 19:24
7-Зг_дно ДСТУ.docx.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
Переможець 4 217 053,20
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ фірма РАСАВА
#22810254
4 217 053,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 серпня 2019 14:57
Договір 262.pdf укладений
23 серпня 2019 14:46
sign.p7s зміни до договору
14 листопада 2019 15:21
Угода№2.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 15:19
sign.p7s зміни до договору
08 листопада 2019 12:55
Додаткова угода262.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №1 від 08.11.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін - 4 217 053,20 (чотири мільйони двісті сімнадцять тисяч п'ятдесят три гривні двадцять копійок) в т.ч. ПДВ - 702 842,20 (сімсот дві тисячі вісімсот сорок дві гривні двадцять копійок). 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота.
Номер договору про закупівлю: 262
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди № 2 від 12.11.2019 року. 14. Сума договору після внесення змін - 4 217 053,20 (чотири мільйони двісті сімнадцять тисяч п'ятдесят три гривні двадцять копійок) в т.ч. ПДВ - 702 842,20 (сімсот дві тисячі вісімсот сорок дві гривні двадцять копійок). 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 (одна) робота.
Номер договору про закупівлю: 262
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку