CPV ДК 021:2015–44110000-4 конструкційні матеріали (придбання матеріалів для відновлення даху після пожежі у буд. № 6 на вул. Міцкевича в м. Івано-Франківську)
Очікувана вартість
222 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002150-b 06be58e9e0dc40daa1635e222babb651
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження замовника: 76018, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа замовника: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 15:37
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 15:37
Очікувана вартість: 222 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
CPV ДК 021:2015–44110000-4 конструкційні матеріали (придбання матеріалів для відновлення даху після пожежі у буд. № 6 на вул. Міцкевича в м. Івано-Франківську)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Міцкевича, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по даному Договору проводиться шляхом перерахування Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця коштів у сумі відповідно до п. 2.1 даного договору, терміном до 30 – ти днів з дати поставки товару. Аванс 90 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДІДИК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ " 220 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
01 серпня 2019 15:37
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку