Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

CPV ДК 021:2015–44110000-4 конструкційні матеріали (придбання матеріалів для відновлення даху після пожежі у буд. № 6 на вул. Міцкевича в м. Івано-Франківську)
Очікувана вартість
222 000,00 UAH
UA-2019-07-16-002150-b 06be58e9e0dc40daa1635e222babb651
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Тетяна Олексіівна

+380342532212 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7
Контактна особа: Бойчук Тетяна Олексіівна
+380342532212
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 15:37
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 15:37
Очікувана вартість: 222 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
CPV ДК 021:2015–44110000-4 конструкційні матеріали (придбання матеріалів для відновлення даху після пожежі у буд. № 6 на вул. Міцкевича в м. Івано-Франківську)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Міцкевича, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по даному Договору проводиться шляхом перерахування Покупцем на розрахунковий рахунок Продавця коштів у сумі відповідно до п. 2.1 даного договору, терміном до 30 – ти днів з дати поставки товару. Аванс 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДІДИК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ " 220 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДІДИК АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ "

Інформація про відміну

Дата відміни
01 серпня 2019 15:37
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій