Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-07-16-001829-b ● 5fc9b89d607d4b75a2d003bb2c9a62aa
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108625 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37 |
Контактна особа: |
Олена Березовська +380412407149 elenka-zt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
964 штука
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Старий Бульвар,5/37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 15:52 |
Технічні характеристики дод.2 (3).docx | |
19 липня 2019 15:52 |
Додаток 3 Квал. критерії (1).docx | |
19 липня 2019 15:52 |
Додаток 3 нова редакція.docx | |
19 липня 2019 15:52 |
опис змін.pdf | |
19 липня 2019 15:52 |
додаток 2 нова редакція.docx | |
16 липня 2019 14:48 |
проект договору Додаток 5.docx | |
16 липня 2019 14:43 |
Лист згода Додаток 4.docx | |
16 липня 2019 14:43 |
Додаток 6.docx | |
16 липня 2019 14:43 |
Додаток 1 тен. пропозиція.docx | |
16 липня 2019 14:43 |
Додаток 7 Відомості про учасника.docx | |
16 липня 2019 14:43 |
Тендерна документація.docx |
19 липня 2019 17:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2019 15:52 |
Технічні характеристики дод.2 (3).docx
|
|||
19 липня 2019 15:52 |
Додаток 3 Квал. критерії (1).docx
|
|||
19 липня 2019 15:52 |
Додаток 3 нова редакція.docx
|
|||
19 липня 2019 15:52 |
опис змін.pdf
|
|||
19 липня 2019 15:52 |
додаток 2 нова редакція.docx
|
|||
16 липня 2019 14:48 |
проект договору Додаток 5.docx
|
|||
16 липня 2019 14:43 |
Лист згода Додаток 4.docx
|
|||
16 липня 2019 14:43 |
Додаток 6.docx
|
|||
16 липня 2019 14:43 |
Додаток 1 тен. пропозиція.docx
|
|||
16 липня 2019 14:43 |
Додаток 7 Відомості про учасника.docx
|
|||
16 липня 2019 14:43 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДЕТАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 17 липня 2019 10:48
Дата відповіді: 19 липня 2019 17:13
Доброго дня ! Просимо детальніше надати ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ -
1) Сезонність предмету закупівлі.
2) Чи будуть розглядатись аналогічні шини з маркуванням XL (extra load-підсилена бокова стінка) на рівні з REINFORCED заявленими у Тхнічних вимогах до предмету закупівлі?
Відповідь: Добрий день! Сезонність предмету закупівлі відповідає маркуванням до шин вказаних у технічних характеристиках. Шини з маркуванням XL (extra load-підсилена бокова стінка) на рівні з REINFORCED розглядатися не будуть.
Порушення!!!
Дата подання: 17 липня 2019 18:03
Дата відповіді: 19 липня 2019 16:53
16.07.2019 року «Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області» (далі - Замовник) було оголошено Відкриті торги на закупівлю (Класифікація за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) та розміщено в системі відкритих електронних закупівель ProZorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-16-001829-b, тендерну документацію Затверджену Рішенням тендерного комітету.
В технічних вимогах, Додаток № 2 Тендерної документації, Замовник зазначає що …«Шини країни виробник Китай і Російська Федерація розглядатися не будуть у випадку коли Постачальник пропонуватиме аналог або еквівалент до предмету закупівлі даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі з усіма показниками та відображено у порівняльній таблиці.»….
Якщо з виробниками «РФ» все зрозуміло – «Санкції», хоча автомобільні запчастини в тому числі Шини пневматичні не внесені до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації (ПОСТАНОВА КМУ від 30 грудня 2015 р. № 1147).
То стосовно країни виробника Китай, Замовник, без жодних посилання на будь-які документи, на основі лише власних фантазій/здогадок, ставить під сумнів можливість виготовлення якісної продукції та дискримінує КНР, як країну виробника, що може негативно позначитися на взаємовідносинах між країнами та порушити досягнуті між Україною та КНР торгівельні та політичні домовленості та або підписані договори.
Необхідно зазначити що КНР не визнано Україною як недобросовісного товаровиробника, «меншовартісною країною», країною агресором чи країною до якої застосовано будь-які обмеження чи санкції.
Також Замовник зазначає вимогу що експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі повинні відповідати Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 травня 2006 року N 488. Зазначаємо що країна виробник Китай представлена в даному НПА.
При цьому Замовник в п. 5 «Недискримінація учасників» тендерної документації цинічно зазначає наступне: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Таким чином Замовник порушує цілий ряд норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Норми Ст. 3. Принципи здійснення закупівель
- недискримінація учасників;
2. Норми Ст. 5. Недискримінація учасників
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
3. Норми п. 4 Ст. 22. Тендерна документація
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Окрім вищенаведеного Додаток 3 має цілий ряд невідповідностей таких як:
1. П.5 Інші документи
«Технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого товару, як приклад: назва товару, експлуатаційні вимоги, гарантійні вимоги (терміни), строк поставки, комплектність та інше (довідка в довільній формі відповідно до Додатку №1до ТД).» При цьому Додаток №1 являє собою форму пропозиції і аж ніяк не технічні характеристики.
2. Документи, підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 4 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.» При цьому Додаток №4 являється Листом згодою на обробку персон даних.
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» При цьому Додаток № 5 це проект договору.
Виникає питання щодо компетентності працівників Замовника та відповідності їх займаним посадам.
Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо!!! Внести відповідні зміни до тендерної документації, виключити, відверті, дискримінаційні вимоги та привести у відповідність ТД та Додатки до неї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В додатку № 3 до ТД виправлена технічна помилка та завантажено додаток в новій редакції, а також внесені зміни в додаток № 2 ТД технічні характеристики до закупівлі.
детально
Дата подання: 19 липня 2019 16:08
Дата відповіді: 19 липня 2019 16:32
У шинах не допускаються такі дефекти....
Які?
Відповідь: Неприпустимий дисбаланс, неправильна геометрія або здуття (вказано у додатку 2 до ТД).
Щодо Технічних вимог
Дата подання: 20 липня 2019 10:32
Дата відповіді: 22 липня 2019 18:01
Щановний тендерний комітет Головного управління Національної поліції в Житомирській області! Звертаємось до Вас з проханням роз'яснити чому саме Шини з маркуванням XL (extra load-підсилена бокова стінка) на рівні з REINFORCED розглядатися не будуть? Вибачте будь ласка але по цьому питаню хотілося б почути вичерпну відповідь Ваших технічних фахівців, так як спеціалісти-шинники у чому різиця не знають окрім тої, що кожен виробник шин на власний розсуд вибирає як замаркувати наявність підсиленої бокової стінки (XL або Reinforced,Reinf, Reinforced або літери RF).
Також просимо роз'яснити Ваші прагнення до звуження технічними вимогами до одного конкретного ТОВАРОВИРОБНИКА тільки продукція якого зможе відповідати заявленим тех вимогам!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Стосовно звуження технічними вимогами до одного конкретного товаровиробника Замовником у закупівлі вказані технічні характеристики відповідно до яких Постачальник може пропонувати аналоги які за своїми технічними характеристиками не повинні бути нижчі заявлених Замовником. Даними технічними характеристиками коло виробників шин не звужено. Замовник прагне здійснити раціональну закупівлю з високоякісними технічними характеристиками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-16-001829-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Вайз Партнер, Код ЄДРПОУ:41310251
Дата подання: 17 липня 2019 18:04
Вимога!!!!
Вимога!!!
16.07.2019 року «Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області» (далі - Замовник) було оголошено Відкриті торги на закупівлю (Класифікація за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) та розміщено в системі відкритих електронних закупівель ProZorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-16-001829-b, тендерну документацію Затверджену Рішенням тендерного комітету.
В технічних вимогах, Додаток № 2 Тендерної документації, Замовник зазначає що …«Шини країни виробник Китай і Російська Федерація розглядатися не будуть у випадку коли Постачальник пропонуватиме аналог або еквівалент до предмету закупівлі даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі з усіма показниками та відображено у порівняльній таблиці.»….
Якщо з виробниками «РФ» все зрозуміло – «Санкції», хоча автомобільні запчастини в тому числі Шини пневматичні не внесені до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації (ПОСТАНОВА КМУ від 30 грудня 2015 р. № 1147).
То стосовно країни виробника Китай, Замовник, без жодних посилання на будь-які документи, на основі лише власних фантазій/здогадок, ставить під сумнів можливість виготовлення якісної продукції та дискримінує КНР, як країну виробника, що може негативно позначитися на взаємовідносинах між країнами та порушити досягнуті між Україною та КНР торгівельні та політичні домовленості та або підписані договори.
Необхідно зазначити що КНР не визнано Україною як недобросовісного товаровиробника, «меншовартісною країною», країною агресором чи країною до якої застосовано будь-які обмеження чи санкції.
Також Замовник зазначає вимогу що експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі повинні відповідати Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 травня 2006 року N 488. Зазначаємо що країна виробник Китай представлена в даному НПА.
При цьому Замовник в п. 5 «Недискримінація учасників» тендерної документації цинічно зазначає наступне: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Таким чином Замовник порушує цілий ряд норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Норми Ст. 3. Принципи здійснення закупівель
- недискримінація учасників;
2. Норми Ст. 5. Недискримінація учасників
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
3. Норми п. 4 Ст. 22. Тендерна документація
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Окрім вищенаведеного Додаток 3 має цілий ряд невідповідностей таких як:
1. П.5 Інші документи
«Технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого товару, як приклад: назва товару, експлуатаційні вимоги, гарантійні вимоги (терміни), строк поставки, комплектність та інше (довідка в довільній формі відповідно до Додатку №1до ТД).» При цьому Додаток №1 являє собою форму пропозиції і аж ніяк не технічні характеристики.
2. Документи, підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 4 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.» При цьому Додаток №4 являється Листом згодою на обробку персон даних.
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» При цьому Додаток № 5 це проект договору.
Виникає питання щодо компетентності працівників Замовника та відповідності їх займаним посадам.
Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо!!! Внести відповідні зміни до тендерної документації, виключити, відверті, дискримінаційні вимоги та привести у відповідність ТД та Додатки до неї.
Розгорнути
Згорнути
16.07.2019 року «Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області» (далі - Замовник) було оголошено Відкриті торги на закупівлю (Класифікація за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності) та розміщено в системі відкритих електронних закупівель ProZorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-16-001829-b, тендерну документацію Затверджену Рішенням тендерного комітету.
В технічних вимогах, Додаток № 2 Тендерної документації, Замовник зазначає що …«Шини країни виробник Китай і Російська Федерація розглядатися не будуть у випадку коли Постачальник пропонуватиме аналог або еквівалент до предмету закупівлі даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі з усіма показниками та відображено у порівняльній таблиці.»….
Якщо з виробниками «РФ» все зрозуміло – «Санкції», хоча автомобільні запчастини в тому числі Шини пневматичні не внесені до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації (ПОСТАНОВА КМУ від 30 грудня 2015 р. № 1147).
То стосовно країни виробника Китай, Замовник, без жодних посилання на будь-які документи, на основі лише власних фантазій/здогадок, ставить під сумнів можливість виготовлення якісної продукції та дискримінує КНР, як країну виробника, що може негативно позначитися на взаємовідносинах між країнами та порушити досягнуті між Україною та КНР торгівельні та політичні домовленості та або підписані договори.
Необхідно зазначити що КНР не визнано Україною як недобросовісного товаровиробника, «меншовартісною країною», країною агресором чи країною до якої застосовано будь-які обмеження чи санкції.
Також Замовник зазначає вимогу що експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі повинні відповідати Наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 травня 2006 року N 488. Зазначаємо що країна виробник Китай представлена в даному НПА.
При цьому Замовник в п. 5 «Недискримінація учасників» тендерної документації цинічно зазначає наступне: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Таким чином Замовник порушує цілий ряд норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Норми Ст. 3. Принципи здійснення закупівель
- недискримінація учасників;
2. Норми Ст. 5. Недискримінація учасників
«1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
3. Норми п. 4 Ст. 22. Тендерна документація
«Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Окрім вищенаведеного Додаток 3 має цілий ряд невідповідностей таких як:
1. П.5 Інші документи
«Технічні, якісні, кількісні характеристики пропонованого товару, як приклад: назва товару, експлуатаційні вимоги, гарантійні вимоги (терміни), строк поставки, комплектність та інше (довідка в довільній формі відповідно до Додатку №1до ТД).» При цьому Додаток №1 являє собою форму пропозиції і аж ніяк не технічні характеристики.
2. Документи, підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 4 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.» При цьому Додаток №4 являється Листом згодою на обробку персон даних.
- «Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, в який зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.» При цьому Додаток № 5 це проект договору.
Виникає питання щодо компетентності працівників Замовника та відповідності їх займаним посадам.
Зважаючи на все вищенаведене, Вимагаємо!!! Внести відповідні зміни до тендерної документації, виключити, відверті, дискримінаційні вимоги та привести у відповідність ТД та Додатки до неї.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2019 17:18
Були внесені зміни в додаток № 3 до ТД та додаток № 2 до ТД технічні характеристики до закупівлі.
Інформація про відміну
Дата відміни
31 липня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій