Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоків закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти)
Очікувана вартість
866 010,00 UAH
UA-2019-07-16-001667-b ● b548edaefee048d5a8cec53c6c5f3f14
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Лисичанської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141928 |
Місцезнаходження: | 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62 |
Контактна особа: |
Ірина Трембак +380507044524 lisosvita-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 12:54 |
Очікувана вартість: | 866 010,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 330,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
Стелаж виробничий з 5-ма полицями (ширина 400мм,висота 1800мм,довжина 1200мм) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
16 штука
Стелаж виробничий з 5-ма полицями (ширина 400мм,висота 1800мм,довжина 1900мм)(джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
51 штука
Стіл виробничий з однією полицею (з пристінним бортом) (1000*600*850) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
78 штука
Стіл виробничий з однією полицею (з пристінним бортом) (1200*600*850) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
17 штука
Стіл виробничий з однією полицею (з пристінним бортом) (1900*600*850) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
13 штука
Стіл виробничий без полиці (1400*600*850) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
23 штука
Стіл виробничий без полиці (1200*700*850) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
18 штука
Стелаж-сушка для посуду (1205*400*1800*) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
6 штука
Стелаж-сушка для посуду (815*400*1800*) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штука
Полка-сушка для посуду (1605*300*410) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 13:56 |
Перелік змін до ТД обладнання НАССР.docx | |
19 липня 2019 13:56 |
ТД обладнання НАССР 2019 редакція зі змінами.docx | |
16 липня 2019 14:14 |
ТД обладнання НАССР 2019 изм..docx |
19 липня 2019 13:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2019 13:56 |
Перелік змін до ТД обладнання НАССР.docx
|
|||
19 липня 2019 13:56 |
ТД обладнання НАССР 2019 редакція зі змінами.docx
|
|||
16 липня 2019 14:14 |
ТД обладнання НАССР 2019 изм..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Материал продукции и материал покрытия
Дата подання: 17 липня 2019 16:31
Дата відповіді: 18 липня 2019 08:22
Добрый день! Прошу указать материал, из которого необходимо изготовить поставляемые изделия, и материал для покрытия поверхности изделий. Спасибо
Відповідь: Відповідно до діючих в Україні стандартів і ДержСанПін, меблі виробничі для харчоблоків закладів освіти виготавлюються: каркас з металу, поверхня з нержавіючої сталі . Ці вимоги застосовується для всього обладнання.
Дозвільні документи на обладнання
Дата подання: 18 липня 2019 09:02
Дата відповіді: 18 липня 2019 10:38
Добрий день.
В Додатку 3 до тендерної документації визначено, що: "Постачальник повинен надати всі дозвільні документи на дане обладнання, щодо його відповідності технічним нормам, чинним в Україні (з наданням копій сертифікатів якості тощо)."
1. Просимо конкретизувати перелік документів, які має надати постачальник, оскільки термін "ВСІ" дозволяє вільно трактувати що має бути подано, а що ні.
2. Просимо роз'яснити, чи має кожен учасник подати вищезазначені документи у складі своєї тендерної пропозиції, чи зазначена вимога стосується тільки переможця під час постачання обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Замовник не вимагає надання конкретних документів про відповідність обладнання технічним вимогам. Учасник у складі пропозиції надає наявні документи, які підтверджують відповідність обладнання діючим в Україні ДСТУ и нормативам.
2) У тендерній документації чітко зазначено, які документи надає тільки переможець торгів, про що вказано у Додатку 5.
На підтвердження технічних вимог повинні бути надані всі документи, зазначені у Додатку 3. Крім того, Додатком 3 встановлено: «Пропозиції, що не відповідають усім вказаним вимогам, відхиляються.».
2) У тендерній документації чітко зазначено, які документи надає тільки переможець торгів, про що вказано у Додатку 5.
На підтвердження технічних вимог повинні бути надані всі документи, зазначені у Додатку 3. Крім того, Додатком 3 встановлено: «Пропозиції, що не відповідають усім вказаним вимогам, відхиляються.».
Комплектація
Дата подання: 18 липня 2019 11:05
Дата відповіді: 18 липня 2019 13:30
Доброго дня.
стелаж -сушка для посуду- не вказана кількість полиць. Які полиці повинні бути-для стаканів і для тарілок. Як вони розміщаються. Наприклад: 1 СТ +3ТР чи 2СТ+3ТР . Стелаж аотрібен на колесах чи ні? Гальма на колеса потрібнв, чи ні?
Столи виробничі, на які не зазначено в дужках наявність пристінного борту- будуть без пристінного борту?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Враховуючи важливість зазначених показників, замовником будуть внесені відповідні зміни до технічного завдання тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" #41272101 |
Переможець |
758 903,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 08:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2019 09:35
|
Додаткова угода 1 стелажи 27.08.2019.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2019 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 11:05
|
Договір обладнання для харчоблоків 20.08.2019.pdf | укладений |
20 серпня 2019 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 11.4. договору сторони домовились внести зміни до пункту 3.1. договору і викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору з ПДВ становить: 758903,00грн. (сімсот п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот три грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 126483,83грн. Ціна на товар вказується у накладній.» |
Номер договору про закупівлю: | 156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |