Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоків закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти)
Очікувана вартість
866 010,00 UAH
UA-2019-07-16-001667-b b548edaefee048d5a8cec53c6c5f3f14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Трембак

+380507044524 lisosvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Лисичанської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141928
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62
Контактна особа: Ірина Трембак
+380507044524
lisosvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:54
Очікувана вартість: 866 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 330,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штука
Стелаж виробничий з 5-ма полицями (ширина 400мм,висота 1800мм,довжина 1200мм) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
16 штука
Стелаж виробничий з 5-ма полицями (ширина 400мм,висота 1800мм,довжина 1900мм)(джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
51 штука
Стіл виробничий з однією полицею (з пристінним бортом) (1000*600*850) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
78 штука
Стіл виробничий з однією полицею (з пристінним бортом) (1200*600*850) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
17 штука
Стіл виробничий з однією полицею (з пристінним бортом) (1900*600*850) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
13 штука
Стіл виробничий без полиці (1400*600*850) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
23 штука
Стіл виробничий без полиці (1200*700*850) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
18 штука
Стелаж-сушка для посуду (1205*400*1800*) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
6 штука
Стелаж-сушка для посуду (815*400*1800*) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 штука
Полка-сушка для посуду (1605*300*410) (джерело фінансування- за рахунок місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62(заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Лисичанської міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Материал продукции и материал покрытия
Дата подання: 17 липня 2019 16:31
Дата відповіді: 18 липня 2019 08:22
Добрый день! Прошу указать материал, из которого необходимо изготовить поставляемые изделия, и материал для покрытия поверхности изделий. Спасибо
Відповідь: Відповідно до діючих в Україні стандартів і ДержСанПін, меблі виробничі для харчоблоків закладів освіти виготавлюються: каркас з металу, поверхня з нержавіючої сталі . Ці вимоги застосовується для всього обладнання.
Дозвільні документи на обладнання
Дата подання: 18 липня 2019 09:02
Дата відповіді: 18 липня 2019 10:38
Добрий день. В Додатку 3 до тендерної документації визначено, що: "Постачальник повинен надати всі дозвільні документи на дане обладнання, щодо його відповідності технічним нормам, чинним в Україні (з наданням копій сертифікатів якості тощо)." 1. Просимо конкретизувати перелік документів, які має надати постачальник, оскільки термін "ВСІ" дозволяє вільно трактувати що має бути подано, а що ні. 2. Просимо роз'яснити, чи має кожен учасник подати вищезазначені документи у складі своєї тендерної пропозиції, чи зазначена вимога стосується тільки переможця під час постачання обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник не вимагає надання конкретних документів про відповідність обладнання технічним вимогам. Учасник у складі пропозиції надає наявні документи, які підтверджують відповідність обладнання діючим в Україні ДСТУ и нормативам.

2) У тендерній документації чітко зазначено, які документи надає тільки переможець торгів, про що вказано у Додатку 5.
На підтвердження технічних вимог повинні бути надані всі документи, зазначені у Додатку 3. Крім того, Додатком 3 встановлено: «Пропозиції, що не відповідають усім вказаним вимогам, відхиляються.».
Комплектація
Дата подання: 18 липня 2019 11:05
Дата відповіді: 18 липня 2019 13:30
Доброго дня. стелаж -сушка для посуду- не вказана кількість полиць. Які полиці повинні бути-для стаканів і для тарілок. Як вони розміщаються. Наприклад: 1 СТ +3ТР чи 2СТ+3ТР . Стелаж аотрібен на колесах чи ні? Гальма на колеса потрібнв, чи ні? Столи виробничі, на які не зазначено в дужках наявність пристінного борту- будуть без пристінного борту?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Враховуючи важливість зазначених показників, замовником будуть внесені відповідні зміни до технічного завдання тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 768 887,28
UAH з ПДВ
758 903,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КІЙ-В 758 904,00
UAH з ПДВ
758 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2019 19:55
Електронний підпис
11 серпня 2019 19:51
Довідка.pdf.p7s
11 серпня 2019 19:51
Довідка.pdf
11 серпня 2019 19:51
public_doc.pdf
11 серпня 2019 19:51
public_doc.p7s
11 серпня 2019 19:51
Dovidka_19213405640120742946.pdf.p7s
11 серпня 2019 19:51
Dovidka_19213405640120742946.pdf
06 серпня 2019 10:57
Електронний підпис
02 серпня 2019 18:40
Електронний підпис
02 серпня 2019 18:39
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 18:39
Сертифікат.pdf
02 серпня 2019 18:39
Відгук_2.jpeg
02 серпня 2019 18:39
Відгук_1.jpeg
02 серпня 2019 18:39
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2019 18:39
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2019 18:39
ПДВ_витяг та пояснення.pdf
02 серпня 2019 18:39
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ КІЙ-В

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 758 903,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 08:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 08:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
758 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:26
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2019 09:35
Додаткова угода 1 стелажи 27.08.2019.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 11:05
Договір обладнання для харчоблоків 20.08.2019.pdf укладений
20 серпня 2019 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 11.4. договору сторони домовились внести зміни до пункту 3.1. договору і викласти його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору з ПДВ становить: 758903,00грн. (сімсот п’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот три грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 126483,83грн. Ціна на товар вказується у накладній.»
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 686 205,86
UAH (в тому числі ПДВ 114 367,64 UAH)