Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (для навчання в КЗ МНВК професіям Оператор комп'ютерного набору Секретар-друкарка у комплекті 18 од.+1
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2019-07-16-001658-b 97310791a73540e1a4834eec53a91926
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болотіна Олеся Михайлівна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Южноукраїнської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., Южноукраїнськ, Незалежності 16
Контактна особа: Болотіна Олеся Михайлівна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 13:08
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Відповідність товару умовам тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 од
Системний блок типу ARTLINE Home H43 v02 (H43v02) або еквівалент з об’ємом оперативної пам’яті не менш ніж RAM 4ГБ, AMD Athlon II X4 840 (3.1 ГГц), дискретною відеокартою типу nVidia GeForce GT 730, 2 ГБ, материнською платою типу AMD A58 FCH (Bolton D2), обємом HDD не менш ніж 1 TБ, DVD+/-RW. Блок живлення 500 Вт. З проінстальованим ліцензійним пакетом офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарного з україномовним інтерфейсом, сумісним з обраною ОС; Монітор типу LG 19M38A-B або еквівалент з діагоналлю дисплея не менш ніж 19 дюймів; Клавіатура типу Sven Standard 301 USB Black або еквівалент; Мишка A4Tech OP-720 USB Black або еквівалент.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Міжшкільний навчально-виробничий комбінат, б-р. Курчатова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 од
Системний блок типу ARTLINE Home H43 v02 (H43v02) або еквівалент з об’ємом оперативної пам’яті не менш ніж RAM 8 ГБ, AMD Athlon II X4 840 (3.1 ГГц), дискретною відеокартою типу nVidia GeForce GT 730, 2 ГБ, материнською платою типу AMD A58 FCH (Bolton D2), об’ємом HDD не менш ніж 1 TБ, Блок живлення 500 Вт. З проінстальованим ліцензійним пакетом офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарного з україномовним інтерфейсом, сумісним з обраною ОС; Монітор типу 20.7" Philips 216V6LSB2/62 або еквівалент з діагоналлю дисплея не менш ніж 21 дюймів; Клавіатура типу Sven Standard 301 USB Black або еквівалент; Мишка A4Tech OP-720 USB Black або еквівалент.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Міжшкільний навчально-виробничий комбінат, б-р. Курчатова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Персональні комп'ютери (для навчання в КЗ МНВК професіям Оператор комп'ютерного набору Секретар-друкарка у комплекті 18 од.+1 Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 09:51
Дата відповіді: 18 липня 2019 15:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Розглянувши загальні запитання до оголошення повідомляємо наступне. 1) Технічні характеристики предмета закупівлі детально визначено додатком №4 до тендерної документації. Технічний опис складових частини комп’ютерної техніки, яка є предметом закупівлі, чітко містять вимоги до них з позначенням «типу» та/або «еквівалент». Це посилання стосується виробника або джерела походження товару, конкретної торгівельної марки, конструкції товару. Зміна технічних вимог ( об’єму, потужності, тощо) не дозволяється. Враховуючи вищевикладене, з урахуванням нормативно – правових вимог та умов тендерної документації потенційні учасники можуть запропонувати аналог марки та моделі складових техніки, зазначивши їх опис у таблиці відповідності запропонованого учасником товару. 2) Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Умовами тендерної документації визначено вимоги як до юридичних, так і до фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Розділом 5. «Оцінка тендерної пропозиції ПДВ» чітко зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції учасника з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ) або єдиного податку, інших податків та зборів. Таким чином, пропозиція учасника, яку за результатом оцінки буде визначено найбільш економічно вигідною, буде розглядатися тендерним комітетом управління без будь яких самостійних донарахувань та/або додавань до остаточної ціни після проведеного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 164 499,00
UAH з ПДВ
164 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 173 400,00
UAH з ПДВ
173 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 15:54
пропозиція переможця
06 серпня 2019 14:27
документи переможця
01 серпня 2019 15:01
оновлена пропозиція
31 липня 2019 14:07
Електронний підпис
31 липня 2019 13:52
проект договору.pdf
31 липня 2019 13:52
лист електр підпис.pdf
31 липня 2019 13:52
завірена гігіена LG.pdf
31 липня 2019 13:52
завірена гігіена a4tech.pdf
31 липня 2019 13:52
договір скадовськ.PDF
31 липня 2019 13:52
довідка ст17.pdf
31 липня 2019 13:52
довідка санкції.pdf
31 липня 2019 13:52
довідка працівники.pdf
31 липня 2019 13:52
відомості аналог дог.pdf
31 липня 2019 13:52
аналог догов (3).pdf
31 липня 2019 13:52
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
31 липня 2019 13:52
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 13:02
Електронний підпис
31 липня 2019 13:00
Додаток 4.pdf
31 липня 2019 13:00
Додаток 1+інші.pdf
31 липня 2019 13:00
Додаток 3.pdf
31 липня 2019 13:00
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 164 499,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 13:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
164 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 15:30
протокол укладений
16 жовтня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 11:45
дод.угода 1 до договору №452 від 23.08.2019.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 11:30
договір 452 укладений
23 серпня 2019 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Корегування номенклатури товару
Номер договору про закупівлю: 452
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 164 499,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 416,50 UAH)