Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Теплосервіс Станично-Луганського району" |
Код ЄДРПОУ: | 35259450 |
Місцезнаходження: | 93601, Україна , Луганська обл., Станично-Луганський район, смт Станиця Луганська, КВАРТАЛ МОЛОДІЖНИЙ, 10Б |
Контактна особа: |
Артем Сенік +380502691396 teploservis-stanitsa@rambler.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 липня 2019 15:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 15:20 |
Очікувана вартість: | 2 228 737,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 143,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11144 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
*Проектом передбачено встановлення двох автоматизованих твердопаливних котлів КВ-Т-0,25, виробництва ТОВ "ЛЗТО"ЛУГАТЕРМ" або еквівалент за умови дотримання приєднальних розмірів обладнання, технічних та експлуатаційних характеристик.
*Учасники, які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ. Ця пропозиція повинна бути менше очікуваної вартості закупівлі на суму податку на додану вартість.
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 | |
Дата виставлення рахунку | Аванс | 90 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 14:03 |
ЄІБ Теплосервіс Станиця ТД -revOP.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-19-000003 ● 5a9110e7b99849cea240e8ad50f0674d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 11:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2019 № 36
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.07.2019 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-16-001592-b 16.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2