Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція котельні Петровської номерної районної лікарні, розташованої за адресою: смт Петрівка, вул. Больнічна, 2, з встановленням твердопаливного котельного обладнання» Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
2 228 737,00 UAH
UA-2019-07-16-001592-b 76ddef51493c4db491f8952c787d2618
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Сенік

+380502691396 teploservis-stanitsa@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Теплосервіс Станично-Луганського району"
Код ЄДРПОУ: 35259450
Місцезнаходження: 93601, Україна , Луганська обл., Станично-Луганський район, смт Станиця Луганська, КВАРТАЛ МОЛОДІЖНИЙ, 10Б
Контактна особа: Артем Сенік
+380502691396
teploservis-stanitsa@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 15:20
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 15:20
Очікувана вартість: 2 228 737,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 143,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11144 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


*З метою коректного складання тендерної пропозиції, пропонуємо Вам звертатись за телефоном: 050-269-13-96 для отримання примірника електронної версії проектної документації.
*Проектом передбачено встановлення двох автоматизованих твердопаливних котлів КВ-Т-0,25, виробництва ТОВ "ЛЗТО"ЛУГАТЕРМ" або еквівалент за умови дотримання приєднальних розмірів обладнання, технічних та експлуатаційних характеристик.
*Учасники, які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ. Ця пропозиція повинна бути менше очікуваної вартості закупівлі на суму податку на додану вартість.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція котельні Петровської номерної районної лікарні, розташованої за адресою: смт Петрівка, вул. Больнічна, 2, з встановленням твердопаливного котельного обладнання»
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93601, Україна, Луганська область, Станиця Луганська, кв. Молодіжний 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 45 Календарні 70
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 14:03
ЄІБ Теплосервіс Станиця ТД -revOP.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-19-000003 ● 5a9110e7b99849cea240e8ad50f0674d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 липня 2019 11:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
18.07.2019 № 36
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 18.07.2019 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-16-001592-b 16.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сєвєродонецькхімбуд 2 025 629,36
UAH з ПДВ
2 025 629,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 13:51
Листи.rar
31 липня 2019 13:51
Листи-відгуки.rar
30 липня 2019 18:29
Банківська гарантія.rar
30 липня 2019 18:29
Виписка.pdf
30 липня 2019 18:28
Листи.rar
30 липня 2019 18:28
Листи-відгуки.rar
30 липня 2019 18:28
Ліцензія та Дозвіл.rar
30 липня 2019 18:28
Паспорт та інн.pdf
30 липня 2019 18:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 липня 2019 18:28
Тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 18:28
Технічне завдання.pdf
30 липня 2019 18:28
Фінансова звітність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сєвєродонецькхімбуд

Інформація про відміну

Дата відміни
31 липня 2019 15:20
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій