Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
03410000-7 Деревина (дрова паливні )
Очікувана вартість
684 000,00 UAH
UA-2019-07-16-001570-b ● b119d30cfd2f478ab7e7d5d9765ff3d9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ СВАЛЯВСЬКОЇ РДА |
Код ЄДРПОУ: | 39787830 |
Місцезнаходження: | 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, пл. Головна, 1 |
Контактна особа: |
Михайло Софілканич +380313322378,+380313322493 svlosvitatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 15:20 |
Очікувана вартість: | 684 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
процедура закупівлі здійснюється з метою задоволення потреби протягом 2019 року та за результатами процедури відкритих торгів, розпочатих згідно з номером процедури в електронній системі закупівель UA-2019-06-12-001565-b, які не відбулися через відсутність достатньої кількості учасників
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 метр кубічний
дрова паливні (джерело фінансування – місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, м.Свалява , пл.Головна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 14:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 13:59 |
ДОДАТОК 4 (ДИСЛОКАЦІЯ ОБ’ЄКТІВ).docx | |
16 липня 2019 13:59 |
ДОДАТОК 1 (ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ).docx | |
16 липня 2019 13:59 |
ДОДАТОК 5 (ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА).docx | |
16 липня 2019 13:59 |
ТД 03410000-7 Деревина.docx | |
16 липня 2019 13:59 |
ДОДАТОК 2 (ОПИС ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ).docx | |
16 липня 2019 13:59 |
ДОДАТОК 3 (ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ)).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-16-001570-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТЕД", Код ЄДРПОУ:42940293
Дата подання: 20 серпня 2019 19:48
Оскарження рішення про визнання переможцем
Відповідно до вимог тендерної документації, учасник повинен був подати такі документи: "баланс та звіт про фінансові результати та/або звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітній період." Відповідно до вимог Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", звітним періодом для суб'єктів малого та середнього підприємництва є другий квартал, який закінчився 31 липня 2019 року. В порушення вимог тендерної документації, ФОП Кудин Ю.А. подано звітність, датовану 31 березня 2019 року, що є прямим порушенням вимог тендерної документації. Жодних пояснень щодо причин ненадання звітності за останній звітній період ФОП Кудин Ю.А. не подано.
Також, ФОП Кудин Ю.А. в довідці про досвід виконання аналогічного договору зазначено договір від 13 вересня 2019 року, а сканована копія договору датована 13 листопада 2018 року, що свідчить про невиконання учасником вимог тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
У зв'язку з вищенаведеним, просимо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Кудин Ю.А. переможцем та приступити до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника. У випадку незадоволення скарги Учасник буде вимущений звернутися до АМКУ та ДАСУ для оскарження неправомірного рішення.
Розгорнути
Згорнути
Також, ФОП Кудин Ю.А. в довідці про досвід виконання аналогічного договору зазначено договір від 13 вересня 2019 року, а сканована копія договору датована 13 листопада 2018 року, що свідчить про невиконання учасником вимог тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
У зв'язку з вищенаведеним, просимо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Кудин Ю.А. переможцем та приступити до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника. У випадку незадоволення скарги Учасник буде вимущений звернутися до АМКУ та ДАСУ для оскарження неправомірного рішення.
Скасована
Дата: 23 серпня 2019 10:39
Причина: відпала потреба участі в тендері
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кудин Юлія Анатоліївна #3201708763 |
Переможець |
627 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2019 12:25
|
Протокол про розірвання_Дрова.pdf | укладений |
03 жовтня 2019 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 22:06
|
Договір 29-08ДП.PDF | укладений |
29 серпня 2019 22:04
|