Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція з благоустроєм території плавального басейну "Нептун" за адресою: вул. Академіка Амосова, 2а у Кальміуському районі м. Маріуполя"
Очікувана вартість
85 265 129,00 UAH
UA-2019-07-16-001507-b 57f882a292b44e6aab7d0ee317196ecd
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження замовника: 87535, Україна, Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа замовника: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 14:54
Очікувана вартість: 85 265 129,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 426 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 426 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція з благоустроєм території плавального басейну "Нептун" за адресою: вул. Академіка Амосова, 2а у Кальміуському районі м. Маріуполя"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Академіка Амосова, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Більш детально в проекті договору Пiсляоплата 20 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
умови розрахунків: 10%
оплата за фактом виконання робіт: 10%
передплата 30%: 0%

Тендерна документація

16 липня 2019 13:48
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 13:47
Технічне завдання.docx
16 липня 2019 13:47
Проект договору підряду СМР.docx
16 липня 2019 13:47
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-001507-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Елман плюс, Код ЄДРПОУ:35837526
Дата подання: 06 серпня 2019 18:51
Вимога щодо порушення законодавства
Відповідно до інформації що додається у вкладеному документі
Скасована
Дата: 07 серпня 2019 12:27
Причина: не загрузились документы
Номер вимоги: UA-2019-07-16-001507-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Елман плюс, Код ЄДРПОУ:35837526
Дата подання: 07 серпня 2019 12:08
Вимога щодо усунень порушень законодавства
Відповідно до інформації що додається у вкладеному документі
Скасована
Дата: 07 серпня 2019 12:28
Причина: не загрузились документы
Номер вимоги: UA-2019-07-16-001507-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Елман плюс, Код ЄДРПОУ:35837526
Дата подання: 07 серпня 2019 12:32
Вимога щодо усунення порушень законодавства
Відповідно до інформації що додається у вкладеному документі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 11:57
Дана вимога не може бути скасована Замовником

Документи подані скаржником

07 серпня 2019 12:32
ВИМОГА

Документи

09 серпня 2019 11:57
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-16-001507-b.c4
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД", Код ЄДРПОУ:41113070
Дата подання: 23 серпня 2019 17:22
скарга на дії замовник
Скарга та підтвердження оплати
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2019 21:41
Рішення від 29.08.2019 № 11974+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2019 21:40
Про перенесення розгляду UA-2019-07-16-001507-b.c4.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 00:08
рішення від 12.09.2019 № 12873.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 21:14

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 17:22
скарга.p7s
23 серпня 2019 17:22
скарга.pdf
23 серпня 2019 17:22
платіжка.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-03-000013 ● 27b3184631f548b7817704d1331b0703
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-03 17:15:20
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.10.2019 № 287

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.10.2019 № 287


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2019-07-16-001507-b 16.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник директора Департаменту
фінансового контролю у сфері закупівель Олександр КУШНІРУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

По зауваженням моніторингу щодо закупівлі робіт по об'єкту «Реконструкція з благоустроєм території плавального басейну "Нептун" за адресою: вул. Академіка Амосова, 2а у Кальміуському районі м. Маріуполя», UA-2019-07-16-001507-b, повідомляємо наступне. За результатами моніторингу установлено, що порушено пункт 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом. Але функціоналом системи закупівель вищезазначені пункти досі не передбачені. При формуванні оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція з благоустроєм території плавального басейну "Нептун" за адресою: вул. Академіка Амосова, 2а у Кальміуському районі м. Маріуполя», всі обов'язкові поля були заповнені. Проект договору, який був завантажений при оголошенні закупівлі, містить інформацію про джерело фінансування закупівлі. Наступним зауваженням Державної аудиторської служби, Замовник не зазначив вимогу щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстави визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону. Замовником було помилково пропущений зазначений пункт, але Переможцем закупівлі ТОВ «Сервіс-Будмонтаж», зазначена інформація була надана на паперовому носії при укладанні договору. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовника передбачено, що Документи п.п.1-22 Додатку 1 завантажуються учасником протягом строку подання тендерної пропозиції. Документи, передбачені п. 23 Додатку 1, завантажуються учасником, тендерна пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки визначена найбільш економічно вигідною, протягом двох днів з дня проведення аукціону. У разі відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасник, пропозиція якого розглядається наступною, завантажує вищезазначені документи протягом двох днів з дня опублікування Замовником рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Всі вимоги учасником закупівлі ТОВ «Сервіс-Будмонтаж» було дотримано, тому пропозиція учасника була прийнята. В подальшому, при наступних оголошеннях тендерних закупівель, зобов'язуємося враховувати в тендерній документації всі зауваження Державної аудиторської служби, які були викладені при моніторингу закупівлі.

2019-10-31 12:00:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Міське управління капітального будівництва", 04011733, Україна, м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Реконструкція з благоустроєм території плавального басейну "Нептун" за адресою: вул. Академіка Амосова, 2а у Кальміуському районі м. Маріуполя", 85265129UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 57f882a292b44e6aab7d0ee317196ecd, 2019-07-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міське управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 16.07.2019 № 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Елман плюс», товариства з обмеженою відповідальністю «Трансагро», товариства з обмеженою відповідальністю «ІК Східгазбуд» та товариства з обмеженою відповідальністю «Сервіс-Будмонтаж» (далі – ТОВ «Сервіс-Будмонтаж»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 05.08.2019 № 3, від 07.08.2019 № 4, від 09.08.2019 № 5, від 14.08.2019 № 6, від 18.09.2019 № 8, від 19.09.2019 № 9, від 20.09.2019 № 10, від 23.09.2019 № 11, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.10.2019 № 160/2019. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, передбачена пунктом 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів та пунктом 11 форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених цим наказом. Окрім цього, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації не зазначив вимогу щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстави визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону. Також, за результатами моніторингу установлено, що учасник ТОВ «Сервіс-Будмонтаж» не дотримав вимоги пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, оскільки не надав у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію, розраховану за Державними Стандартами України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Сервіс-Будмонтаж», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та всупереч вимогам абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій та уклав з ним Договір., 22 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій (окрім тих питань, що були предметом розгляду постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України) установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Елман плюс 82 262 464,08
UAH з ПДВ
72 999 999,00
UAH з ПДВ
1 72 999 999 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАГРО" 85 085 825,38
UAH з ПДВ
73 000 000,00
UAH з ПДВ
1 73 000 000 Документи
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД" 82 980 700,00
UAH з ПДВ
82 980 700,00
UAH з ПДВ
1 82 980 700 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-БУДМОНТАЖ" 84 965 827,23
UAH з ПДВ
84 965 827,23
UAH з ПДВ
1 84 965 827.23 Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 18:09
sign.p7s
02 серпня 2019 17:35
Договірна ціна
02 серпня 2019 17:35
Договірна ціна
31 липня 2019 17:29
sign.p7s
31 липня 2019 17:24
Договір техніка.PDF
31 липня 2019 17:11
3ДЦ_ЛС1_2-1-16.PDF
31 липня 2019 17:11
3ДЦ_ЛС1_2-1-15.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-14.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-13.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-12.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-11.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-10.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-9.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-8.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-7.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-6.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-5.PDF
31 липня 2019 17:10
3ДЦ_ЛС1_2-1-3.PDF
31 липня 2019 16:46
3ДЦ_ЛС1_2-1-1.PDF
31 липня 2019 16:46
3ДЦ.PDF
31 липня 2019 15:07
3ДЦ.xls
31 липня 2019 15:07
3_ДЦ_ЛС2_2-1-16.xls
31 липня 2019 15:07
3_ДЦ_ЛС2_2-1-10.xls
31 липня 2019 15:07
3_ДЦ_ЛС1_2-1-15.xls
31 липня 2019 15:07
3_ДЦ_ЛС1_2-1-14.xls
31 липня 2019 15:07
3_ДЦ_ЛС1_2-1-13.xls
31 липня 2019 15:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-12.xls
31 липня 2019 15:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-11.xls
31 липня 2019 15:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-9.xls
31 липня 2019 15:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-8.xls
31 липня 2019 15:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-7.xls
31 липня 2019 15:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-6.xls
31 липня 2019 15:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
31 липня 2019 15:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
31 липня 2019 15:06
3_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
31 липня 2019 15:06
3_ДЦ_ДЦ.xls
31 липня 2019 15:06
3.imd
31 липня 2019 14:55
Гарант_1321.7z
31 липня 2019 14:55
Банк лiценiя.7z
31 липня 2019 10:34
39-Календарний графік.pdf
31 липня 2019 00:38
23-Довідка тех. якісн.pdf
31 липня 2019 00:38
13-Довідка резидент.pdf
31 липня 2019 00:38
3-Довідка персонал.pdf
31 липня 2019 00:38
2-Довідка МТБ.pdf
30 липня 2019 21:55
12-Договір Маркасон.PDF
30 липня 2019 21:55
Статут.PDF
30 липня 2019 21:55
8-Наказ _1.PDF
30 липня 2019 21:55
7-Протокол.pdf
30 липня 2019 21:55
Витяг ПДВ.PDF
30 липня 2019 21:55
Дозвіл.PDF
30 липня 2019 21:55
28-АКП.PDF

Публічні документи

30 липня 2019 16:16
sign.p7s
30 липня 2019 16:01
Лист пояснення.jpg
30 липня 2019 16:01
Свідоцтво ПДВ.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут а.jpg
30 липня 2019 16:01
Лист пояснення 1.jpg
30 липня 2019 16:01
Ліцензія.jpg
30 липня 2019 16:01
Дозвіл а.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут б.jpg
30 липня 2019 16:01
Витяг в.jpg
30 липня 2019 16:01
Реквізити.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут в.jpg
30 липня 2019 16:01
Виконані роботи б.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут г.jpg
30 липня 2019 16:01
Гарантійний лист1.jpg
30 липня 2019 16:01
Лист пояснення 3.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут з.jpg
30 липня 2019 16:01
Виконані роботи.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут ж.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут и.jpg
30 липня 2019 16:01
Перелік до ліцензії.jpg
30 липня 2019 16:01
Гарантійний лист 3.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут к.jpg
30 липня 2019 16:01
Витяг б.jpg
30 липня 2019 16:01
Гарантійний лист 2.jpg
30 липня 2019 16:01
Кадрові ресурси.jpg
30 липня 2019 16:01
Витяг а.jpg
30 липня 2019 16:01
Дозвіл.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут д.jpg
30 липня 2019 16:01
Витяг г.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут.jpg
30 липня 2019 16:01
Довіренність.jpg
30 липня 2019 16:01
Статут е.jpg
30 липня 2019 16:01
Виконані роботи а.jpg
30 липня 2019 16:01
довідка ЕДРПОУ.pdf
30 липня 2019 16:01
Лист пояснення 2.jpg
30 липня 2019 16:01
Витяг.jpg
30 липня 2019 16:01
Наказ на директора.jpg

Публічні документи

08 серпня 2019 10:34
bdcu.imd.rar
31 липня 2019 17:32
sign.p7s
31 липня 2019 17:24
Гарантія 1754-19.zip
31 липня 2019 17:24
Календарний графік.pdf
31 липня 2019 17:24
кваліфікація 3 ч.7z
31 липня 2019 17:24
кваліфікація 2 ч.7z
31 липня 2019 17:24
кваліфікація 1 ч.7z

Публічні документи

25 вересня 2019 16:47
sign.p7s
25 вересня 2019 16:47
sign.p7s
25 вересня 2019 16:46
sign.p7s
25 вересня 2019 16:46
sign.p7s
25 вересня 2019 16:44
п.8 ч.1 ст.17.pdf
25 вересня 2019 16:44
п.6 ч.1 ст.17.pdf
25 вересня 2019 16:43
п.3 ч.1 ст.17.pdf
25 вересня 2019 16:43
п.2 ч.1 ст. 17.pdf
15 серпня 2019 11:09
sign.p7s
15 серпня 2019 11:05
п.8 ч.1 ст.17.pdf
15 серпня 2019 11:04
п.6 ч.1 ст.17.pdf
15 серпня 2019 11:04
п.3 ч.1 ст. 17.pdf
15 серпня 2019 11:04
п.2 ч.1 ст.17.pdf
09 серпня 2019 14:03
sign.p7s
09 серпня 2019 13:59
112.imd
30 липня 2019 15:20
sign.p7s
30 липня 2019 15:20
sign.p7s
30 липня 2019 15:20
sign.p7s
30 липня 2019 15:19
sign.p7s
30 липня 2019 15:19
sign.p7s
30 липня 2019 15:19
sign.p7s
30 липня 2019 14:20
Відомості СБМ.rar
30 липня 2019 14:20
відповідність.rar
30 липня 2019 14:20
Пропозиція.rar
30 липня 2019 14:20
Тех.rar
30 липня 2019 14:20
Гарантия.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Елман плюс
#35837526
Рішення скасоване 72 999 999,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАГРО"
#30613774
Рішення скасоване 73 000 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:23
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД"
#41113070
Рішення скасоване 82 980 700,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-БУДМОНТАЖ"
#39708099
Рішення скасоване 84 965 827,23
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:23
ТОВ Елман плюс
#35837526
Відхилено 72 999 999,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2019 16:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАГРО"
#30613774
Відхилено 73 000 000,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 13:19
ТОВ "ІК СХІДГАЗБУД"
#41113070
Відхилено 82 980 700,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 10:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-БУДМОНТАЖ"
#39708099
Переможець 84 965 827,23
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 11:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-БУДМОНТАЖ"
#39708099
84 965 827,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 жовтня 2019 16:55
Договір №160 2019 від 08.10.2019.PDF укладений
08 жовтня 2019 16:54
Договірна ціна.pdf укладений
08 жовтня 2019 16:54
Календарний графік.pdf укладений
08 жовтня 2019 16:54
План фінансування.pdf укладений
08 жовтня 2019 16:53

Актуальні тендери

До пошуку