Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук, багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2019-07-16-001447-b ● 029c00c0f48346fd94bdbf3326b4f559
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИНИЧАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01988226 |
Місцезнаходження: | 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Кринички, Криничанський район, ул. Дзержинского, 22 |
Контактна особа: |
Роман Федориненко +380565492998 krinbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 12:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 12:30 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Ноутбук, багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52300, Україна, Дніпропетровська область, смт. Кринички, Героїв Чорнобиля, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
—
16 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 13:36 |
Проект договору.docx | |
16 липня 2019 13:36 |
Оголошення -ноутбук=мфу.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 09:55
Дата відповіді: 17 липня 2019 17:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIIІ від 25 грудня 2015 року ТД не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, джерело його походження або виробника, але у разі необхідності такого посилання ТД може містити вираз «або еквівалент». Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Отже, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаній в тендерній документації, але їх технічні характеристики мають відповідати тим, що вказані в ТД. 2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатників ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. До вартості тендерної пропозиції, в яку Учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати до місця призначення, завантаження та розвантаження, прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно постачання запропонованого товару. З огляду на вищевказане, ціна тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
24 200,00
UAH з ПДВ
|
23 825,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
24 447,00
UAH з ПДВ
|
23 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
24 960,00
UAH з ПДВ
|
24 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #2479304276 |
Відхилено |
23 825,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 09:40
|
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3276300732 |
Переможець |
23 940,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 12:42
|
договір.pdf | укладений |
22 серпня 2019 12:38
|