Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Графічні планшети та струменевий принтер (бюджет ініціатив)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-07-16-001368-b 51e720af77094986bb209b2922122548
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Драгомарецька

+0372522450 555mila555@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02231560
Вебсайт: http://chernivtsy.eu/portal/
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 5
Контактна особа: Людмила Драгомарецька
+0372522450
555mila555@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 15:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 15:12
Початок аукціону: 24 липня 2019 13:28
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Графічні планшети та струменевий принтер (бюджет ініціатив)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Графічні планшети та струменевий принтер (бюджет ініціатив)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, Центральна площа,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2019  —  31 липня 2019
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата проводиться після отримання належного товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 13:14
планшети та принтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 10:01
Дата відповіді: 17 липня 2019 10:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) п.3.5; 2) Так. Згідно оголошення вартість закупівлі складає 70000,00грн. з ПДВ. Якщо суб"єкти платники ПДВ-то з ПДВ, а якщо не платники ПДВ, то без ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-001368-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Шиманський Юлій Валерійович, Код ЄДРПОУ:3628605157
Дата подання: 25 липня 2019 11:01
Роз‘яснення щодо дисквалівікації
В чому полягає невідповідність вимогам ТД п 3.2 ? Прошу надати чітке розяснення , а не посилання на пункт ТД !
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2019 17:20
Згідно ст.10 Бюджетного кодексу України видатки бюджету класифікуються за економічною характеристикою операцій, що здійснюються при їх проведенні( економічна класифікація видатків бюджету) та відповідно до пп. 2 п. 1 розділу І Закону № 655 у пп. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу цифру «2500» було замінено на «6000». Внаслідок цього з дня набрання чинності цим Законом, тобто з 01.09.2015 р., збільшено вартісний критерій. В даному оголошенні було зазначено в п 3.2 - закупівля проводиться по коду економічної класифікації видатків бюджету 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», та буде обліковуватися, як основні засоби.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шиманський Юлій Валерійович 46 180,00
UAH з ПДВ
46 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 69 312,00
UAH з ПДВ
58 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" 60 000,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 21:16
Єдиний податок 2.pdf
22 липня 2019 21:16
Єдиний податок 1.pdf
22 липня 2019 21:16
Гарантійний лист .pdf
22 липня 2019 21:16
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2019 21:16
Проект договору .pdf
22 липня 2019 21:16
Інн2.pdf
22 липня 2019 21:16
Інн 1.pdf
22 липня 2019 21:16
Паспорт 11.pdf
22 липня 2019 21:16
Паспорт 1,2 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шиманський Юлій Валерійович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шиманський Юлій Валерійович
#3628605157
Відхилено 46 180,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 10:44
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 58 999,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 10:46
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
#2260704670
Переможець 60 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 12:12

Документи

25 липня 2019 10:43
Untitled.FR11.pdf-25.07.pdf

Документи

25 липня 2019 10:45
Untitled.FR11.pdf-25.07.pdf

Документи

29 липня 2019 12:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"
#2260704670
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2019 12:12
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 серпня 2019 10:14
Коментар щодо відміни: Згідно ст.10 Бюджетного кодексу України видатки бюджету класифікуються за економічною характеристикою операцій, що здійснюються при їх проведенні( економічна класифікація видатків бюджету) та відповідно до пп. 2 п. 1 розділу І Закону № 655 у пп. 14.1.138 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу цифру «2500» було замінено на «6000». Внаслідок цього з дня набрання чинності цим Законом, тобто з 01.09.2015 р., збільшено вартісний критерій. В даному оголошенні було зазначено в п 3.2 - закупівля проводиться по коду еко
Документи:
06 серпня 2019 10:14
Електронний підпис