Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Чумак Світлана Василівна 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 676 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
(Послуги з паспортизація зелених насаджень м. Вінниці).
(Послуги з паспортизація зелених насаджень м. Вінниці).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Вінницької об'єднаної міської територіальної громади | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 17:21 |
Договір проект.doc | |
16 липня 2019 13:01 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-12-000024 ● 9e80405c1b254f3bb4c80615f3abe2fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2019 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.08.2019 №44
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.08.2019 №44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6.UA-2019-07-16-001313-b 16.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-13 11:23:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги з паспортизації зелених насаджень м.Вінниці) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-16-001313-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. З яких підстав Департаментом комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015: 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» Єдиного закупівельного словника?
2. Яким чином учасник тендеру ТОВ «Водпроект», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 06.08.2019 б/н) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо надання документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника (довідка, складена в довільній формі, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про технологічний комплекс машин та механізмів, форму власності матеріально-технічної бази та/або правові підстави користування майном (надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво про право власності, або інші документи на всю вказану техніку). Зазначені документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції їх термін дії повинен бути не менший ніж до 31 грудня 2019 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-15 18:19:24
Пояснення
Зазначено в прикріпленому документі
Надання інформації про усунення порушення замовником
зазначена у протоколі
2019-08-23 16:07:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» |
555 120,00
UAH з ПДВ
|
551 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Водпроект" |
657 000,00
UAH з ПДВ
|
555 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Міське комунальне підприємство «Вінницький муніципальний центр містобудування і архітектури» #36886878 |
Відхилено |
551 740,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 17:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Водпроект" #31474132 |
Рішення скасоване |
555 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 16:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Водпроект" #31474132 |
Відхилено |
555 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 16:11
|