Молоко та вершки
Очікувана вартість
161 350,00 UAH
UA-2019-07-16-001241-b 728b60dcf7e64f949272288d146c0254
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів - центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації" МОР
Код ЄДРПОУ: 04589981
Вебсайт замовника: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження замовника: 54044, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Миру, 15
Контактна особа замовника: Максим Дмитраченко
+380512213175
04589981@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 13:38
Очікувана вартість: 161 350,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 806,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


молоко та молоко згущене
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 літр
молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Миру, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
70 кілограм
молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Миру, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 липня 2019 12:38
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 12:37
протокол закупівля.PDF
16 липня 2019 12:37
Тендерна документація молоко все 2019 осень.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних вимог (п.1 дод.1)
Дата подання: 18 липня 2019 15:37
Дата відповіді: 22 липня 2019 08:40
1.Яка мінімальна кількість аналогічних договорів достатня? 2.Мається на увазі період виконання 2016-2018 ,чи окремо 2016,2017 та 2018 роки? Якщо окремо ,то навіщо ,наприклад 2016 рік? \
Відповідь: Відповідно до п..п. 1.1. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації передбачено надання копії виконаного (чи виконується) аналогічного договору на постачання товару, аналогічного до предмета закупівлі. Виходячи зі змісту даного пункту можна вважати, що достатньою мінімальною кількістю є один аналогічний договір.
Відповідно до п. 1 Розділу І Додатку 1 Тендерної документації передбачено надання довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у 2016, 2017, 2018 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких цей товар постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження). Дана вимога стосується надання інформації про договори, які були укладені окремо в 2016, 2017, 2018 роках та були виконані в зазначені періоди у строки, визначені Вашими Договорами. Дана норма встановлюється Замовником для виявлення досвіду Учасників в сфері постачання продовльчих товарів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-001241-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 12 серпня 2019 20:19
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ № 26 ВІД 05.08.2019 РОКУ (оскарження вибору переможця).
05.08.2019 року тендерним комітетом було винесено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Сухопяткін А. В, але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав
В вище зазначеному протоколі встановлена відповідність тендерної пропозиції ФОП Сухопяткін А. В тендерній документації Замовника.

Але Учасник ФОП Сухопяткін А. В, не надав всіх документів на підтвердження вимог Замовника по підготовці тендерної документації,а саме :
1) Згідно вимог п,2.1. ч,5 «Оцінка тендерної пропозиції» - відсутні :
«Б) Копія витягу з реєстру платників податку (ПДВ чи єдиного) або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного);
В) Копія статуту із змінами (в разі їх наявності) або копію іншого установчого документа Учасника (для юридичних осіб)»
2) Згідно вимог розділу 1 Додатка 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» - відсутні:
А) «п.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у 2016, 2017, 2018 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких цей товар постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження).»
Б) «п. 1.1. копія виконаного (чи виконується) аналогічного договору на постачання товару, аналогічного до предмета закупівлі»
В) «п.1.2. Листи –відгуки (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків. За 2016 рік»
Г) 1.4. Копії договорів поставки будь-якого товару, укладені протягом останніх трьох років із Замовником. Зазначені документи надаються тільки тими Учасниками, які мали договірні відносин із Замовником.
Д) п.5 Додатка 3 та 1.5. Копії медичних книжок працівників, які будуть приймати участь у виконанні договору.
Е) п.5 Додатка 3 та 1.6. Документ, який підтверджує наявність автомобільного транспорту , обладнаного під перевозку продуктів харчування, (Наданий автомобіль «Форд транзит» з номерними знаками ВЕ 9668 ВВ не обладнаний холодильною установкою не має право використовуватися для доставки молочних продуктів ) По причині цього не надано рішення Держпродспоживслужбою про реєстрацію цього автомобіля.)Також не надані довідки про дезінфекцію транспорта.
3) Згідно вимог розділу 2 Додатка 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» та п.1 Ст.14. «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі» переможець не надав :
аЇ)Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику у паперовому вигляді наступні документи, що підтверджують, згідно із законодавством, відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі.
ФОП Сухопяткін А. В надав документи по ст.17 на 6 день (11,08,2019 р)з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти догов,що є порушенням законодавства
Б) «2.2.Довідку у довільній формі, про те що фізичну особу, яка є Учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.» -відсутня.
4) Додаток 2- не надана цінова пропозиція згідно вимог тендерної документації,а саме:
-відсутні найменування виробника продукції, назва ТМ, яка пропонується до постачання
5)згідно п.1.Додатку 3-«Предмет закупівлі повинен відповідати якісним характеристикам та вимогам державних стандартів,а також підтверджуватися посвідченням про якість. У посвідченні про якість наводиться найменування підприємства – виробника, дата відвантаження, найменування і сорт продукту, вид упаковки, дата і час виготовлення, умови зберігання, термін зберігання і відповідність певній нормативній документації.
1.1.Продукція повинна відповідати ДСТУ(ГОСТ) (стосується товарів, для яких встановлені ДСТУ(ГОСТ)).
У складі пропозиції ФОП Сухопяткін А. В відсутнє документальне підтвердження відповідності якісним характеристикам та вимогам державних стандартів,(а також і наявності та можливості поставки предмета закупівлі )- «Молока пастерізованого 2,5-2,6%» (така позиція в декларації виробника відсутня).Також виникає питання ,яке відношення має ФОП Сухопяткін А. В до цих декларацій. Така якість можлива ,якщо їх скачувати з інтернета.
Таким чином прийняте замовником рішенні за протоколом №26 від 05.08.2019 року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
В зв’язку із вище викладеним ПРОСИМО :
1. Ретельно переглянути пропозицію ФОП Сухопяткін А. В, та визнати такою, що не відповідає вимогам замовника.( Згідно вимог п,3.1. ч,5 «Оцінка тендерної пропозиції»).
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету № 26 від 05.08.2019 року
3. Перейти до кваліфікації наступного учасника
4При відхиленні цієї вимоги ,будемо звертатися в АМКУ та викладати інформацію в «ДОЗОРО».
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-21-000022 ● 4b4a780bb00a4e41b9a006befd253864
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-21 15:32:24
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.08.2019 № 151

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-16-001241-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-27 11:46:42

Запит замовнику щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 30210000-4 — 15510000-6 Молоко та вершки (молоко, молоко згущене)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Згідно вимог додатку 4 до тендерної документації Комунального закладу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) (істотні умови договору про закупівлю) «Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця з відтермінуванням платежу до 20 банківських днів з моменту поставки товару». Разом з тим, в пункті 9-1 оголошення про проведення відкритих торгів та в пункті 4.1 проекту договору (додаток 5 до тендерної документації) передбачається, що «розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з дати фактичної поставки товару». У зв’язку з вищевикладеним пропонуємо пояснити причини розбіжностей між інформацією, наведеною в тендерній документації, та оприлюдненій в оголошенні про проведення відкритих торгів.
2. В додатку 3 «Якісні вимоги» до тендерної документації Замовник визначає найменування одного з предмету закупівлі як молоко не менше 2,6% жирності, в той час як технічні характеристики наводить для молока пастеризованого, 2,5% жирності. Пропонуємо пояснити вищезазначену неузгодженість.
3. Відповідно до вимог пункту 6.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники надають «документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації, яке повинно включати копію сертифікату якості або іншого документу, що підтверджує якість товару (у разі, якщо це передбачено діючим законодавством)». У зв’язку з вищенаведеним, пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ФОП Сухопяткін Артем Володимирович (далі – ФОП Сухопяткін А.В.) надав документи, що підтверджують якість молока пастеризованого, яке є предметом закупівлі?
4. Відповідно до вимог пункту 2.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасники надають «копію витягу з реєстру платників податків (ПДВ чи єдиного) або свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного)». Пропонуємо назвати файл тендерної пропозиції ФОП Сухопяткін А.В., який містить вищеназвані документи?
5. На підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям згідно пунктів 1, 1.1, 1.4 та 1.7 додатку 1 до тендерної документації учасники подають довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів), копію виконаного (чи виконуваного) аналогічного договору(-ів), копію договорів поставки будь-якого товару, укладених протягом останніх трьох років із Замовником, та копію санітарного паспорта на автомобіль, обладнаний під перевозку продуктів харчування. Пропонуємо зазначити, в якому файлі тендерної пропозиції (вказати назву файлу, номер сторінки) учасника ФОП Сухопяткін А.В. розміщено вищевказані документи?
6. Відповідно до додатку 2 «Цінова пропозиція» до тендерної документації учасник надає цінову пропозицію з інформацією щодо «найменування виробників продукції, назви ТМ, які пропонуються до постачання». Разом з тим, у файлі «Цінова пропозиція-объединены.pdf», розміщеному ФОП Сухопяткін А.В. в електронній системі закупівель, така інформація відсутня. Враховуючи вищенаведене, пропонуємо пояснити, в який спосіб учасник ФОП Сухопяткін А.В. надав відомості щодо найменування виробників продукції та назви ТМ, які пропонуються до постачання?
7. Пропонуємо пояснити причини відсутності відповіді на вимогу учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» (код ЄДРПОУ 00447853) щодо оскарження вибору переможця, розміщену в електронній системі закупівель 12.08.2019 за номером UA-2019-07-16-001241-b.a1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-30 11:00:02

відповідь на запит від 27.08.2019 року

На Ваш запит від 27.08.2019 року повідомляємо наступне. В рамках проведення публічної закупівлі UA-2019-07-16-001241-b ФОП Сухопяткін Артем Володимирович був визнаний переможцем процедури відкритих торгів.
Під час розроблення тендерної документації щодо закупівлі зазначених продуктів харчування в Додатку 4 Тендерної документації була допущена технічна помилка щодо визначення строків оплати за поставку товару. В той-же час в проекті договору та оголошенні в електронній системі вірно зазначено, що оплата проводиться протягом 30 днів після фактичної поставки товару. Варто зазначити, що надані в Додатку 4 Тендерної документації істотні умови майбутнього договору не є остаточними, діюче законодавство не забороняє їх подальшу зміну, за умови їх відповідності основним критеріям оголошення про публічну закупівлю – ціна, строки поставки, об’єм закупівель. Тому дана неточність не може вважатися порушенням та не впливає на результати торгів.
В Додатку 3 замовником було розміщено якісні вимоги щодо предмету закупівлі. В той-же час, була допущена технічна помилка у визначені проценту жирності, та замість 2,5% визначено не менше 2,6%. Варто зазначити, що в процесі проведення процедури закупівлі ніхто із учасників не скористався своїм законним правом на зверненням із запитом щодо уточнень тендерної документації. Тому вважаємо, що даний недолік є несуттєвим та не вплинув на результати торгів.
В своїй Тендерній пропозиції Учасник надав файл «Молоко згущене-об’єднані” , який містить в собі інформацію щодо якості як молока згущеного, так і молока звичайного. У Замовника відповідно до норм діючого законодавства відсутні повноваження щодо надання правової оцінки природі та походженню наданих документів. На даний момент у Замовника відсутня офіційно підтверджена інформація щодо надання ФОП Сухопяткін А.В. підроблених, фальсифікованих документів щодо якості товару. Відповідно до вимог пункту 6.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники надають документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації, яке повинно включати копію сертифікату якості або іншого документу, що підтверджує якість товару (у разі, якщо це передбачено діючим законодавством). Варто зазначити, що на сьогоднішній день питання контролю за якістю товарів харчування в Україні чітко не регламентовано нормами діючого законодавства. Зокрема, в Законі України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» взагалі вилучено Розділ ІІІ «Засади та порядок здійснення державного контролю». Аналіз норм діючого законодавства вказує на те, що відсутні нормативно-правові акти, які чітко встановлюють вимоги щодо документів, які підтверджують якість предмета закупівлі. П. 6.1. Розділу 3 доцільно застосовувати до товарів, відносно яких є чіткі вимоги щодо документів, що підтверджують якість товару.
Крім того, в п.п. 2.2. Договору поставки продовольчої продукції передбачено, що якість товару повинна бути підтверджена під час кожної поставки сертифікатами та іншими документами, які необхідні для товару даного виду, згідно чинних правил торгівлі, санітарно-епідеміологічного законодавства України.
Щодо ненадання відповіді ПАТ «Юрія» повідомляємо наступне. Відповідь на звернення була надана 19.08.2019 року на електронні адреси Учасника: sekretar@yuriya.ck.ua, vikhrov.yuriya@voloshkovepole.com.ua. Виомга Учасником була опублікова 12.08.2019 року. Можливість звернення до Замовника після визначення переможця має лише Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Порядок обчислення строків регулюється нормами Цивільного Кодексу України. Враховуючи це, строк для надання відповіді у Замовника сплинув 17.08.2019 року – у вихідний день, суботу. Тому відповідь була надана у перший робочий день – 19.08.2019 року. На зазначену дату закінчився строк оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця торгів. Варто зазначити, що комунальний заклад «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації» Миколаївської обласної ради проводить публічні закупівлі за допомогою електронного майданчика «Zakupki.prom.ua». Функціонування даного електронного майданчика має свої особливості та недоліки. Зокрема, станом на 19.08.2019 року (після закінчення строків на оскарження) відсутня технічна можливість надавати відповіді на вимоги Учасників. З огляду на це, з метою недопущення порушення законних прав ПАТ «Юрія» була надана відповідь на електронну поштову скриньку, яка зазначена в документах тендерної пропозиції.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В процесі виконання Договору 02.09.2019 року на підставі листа Постачальника угода була розірвана шляхом підписання додаткової угоди. З огляду на це, відсутня можливість усунунути можливі порушення.

2019-09-12 09:51:51

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів - центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації" МОР, 04589981, Україна, м. Миколаїв, просп. Миру, 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: молоко згущене, 161350UAH, 15510000-6, ДК021, 70, кілограм
  3. Інформація про оприлюднення: 728b60dcf7e64f949272288d146c0254, 2019-07-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання замовником відповідей, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Комунального закладу «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів – центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою (протокол від 16.07.2019) (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника ФОП Сухопяткін Артем Володимирович (код 3194517016) (далі – ФОП Сухопяткін А.В.); протоколи уповноваженої особи від 16.07.2019 № 24 та від 05.08.2019 № 26; запитання та вимоги до Замовника від учасників, розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; повідомлення про намір укласти договір; договір від 19.08.2019 № 139; додаткова угода від 02.09.2019 № 1; звіт про виконання договору закупівлі від 02.09.2019; інформація на веб-порталі Уповноваженого органу щодо процедури відкритих торгів UA-2018-12-10-002895-c; пояснення Замовника від 30.08.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-07-16-001241-b не зазначив інформацію, яка передбачена пунктом 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме джерело фінансування закупівлі. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник на порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону в технічних, якісних характеристиках предмета закупівлі не передбачив необхідність застосування заходів із захисту довкілля. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Сухопяткін А.В. встановлено наступне. На порушення вимог пункту 1 додатку 1 до ТД учасник ФОП Сухопяткін А.В. не надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та копію виконаного договору (чи такого, що виконується) на постачання товару, аналогічного до закупівлі. Поряд з цим, відповідно до вимог пункту 1.4 додатку 1 до ТД учасники повинні надати «копії договорів поставки будь-якого товару, укладені протягом останніх трьох років із Замовником. Зазначені документи надаються тільки тими учасниками, які мали договірні відносини із Замовником». Аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, встановлено, що за вказаний період між Замовником та ФОП Сухопяткін А.В. було укладено декілька договорів на поставку продуктів харчування. Так, за результатами процедури відкритих торгів UA-2018-12-10-002895-c було укладено договір від 28.01.2019 № 21 на постачання молока. Проте на порушення вищезазначеної умови учасник ФОП Сухопяткін А.В. не надав в складі тендерної пропозиції копії договорів, укладених раніше с Замовником. Крім того, на порушення вимог пункту 1.6 додатку 1 до ТД ФОП Сухопяткін А.В. не надав копію санітарного паспорту на автомобіль, який учасник планує використовувати для перевезення предмету закупівлі. На порушення умов додатку 2 до ТД учасник ФОП Сухопяткін А.В. не надав інформацію щодо «найменування виробників продукції, назви ТМ, які пропонуються до постачання». З урахуванням положень ДСТУ 2661:2010 «Молоко коров’яче питне», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 456, учасник ФОП Сухопяткін А.В. на порушення вимог пункту 6.1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД, не надав документи на підтвердження відповідності молока пастеризованого, яке є предметом закупівлі, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником в ТД. Натомість ФОП Сухопяткін А.В. розмістив копію декларації виробника (посвідчення про якість) № 0720, де міститься інформація про «молоко вітамін3,2%» та «молоко стер3,2%», які не є предметами закупівлі. На порушення вимог пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД учасник ФОП Сухопяткін А.В. не надав копію витягу з реєстру платників податку (ПДВ чи єдиного) або копію свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного). Проте Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію учасника ФОП Сухопяткін А.В. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, визнав його переможцем відкритих торгів та 19.08.2019 уклав з ним договір № 139. За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником відповідей встановлено, що Замовник на порушення частини третьої статті 30 Закону не надав відповідь учаснику ПрАТ «ЮРІЯ» на вимогу про оскарження вибору переможця, розміщену в електронній системі закупівель 12.08.2019 за номером UA-2019-07-16-001241-b.a1., 05 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання замовником відповідей встановлено порушення вимог частини третьої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на те, що під час проведення моніторингу 02.09.2019 Замовник розірвав договір з учасником ФОП Сухопяткін А.В., зобов’язуємо в подальшому не допускати вищезазначених порушень та дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-09-12 10:28:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 145 250,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 121 100,00
UAH з ПДВ
114 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУБЦОВА АЛЬОНА ОЛЕГІВНА" 146 300,00
UAH з ПДВ
146 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2019 17:07
sign.p7s
11 серпня 2019 17:07
Довідка МВС.pdf
11 серпня 2019 17:07
Довідка ДФС.pdf
02 серпня 2019 14:14
sign.p7s
24 липня 2019 15:57
sign.p7s
24 липня 2019 15:55
Дезінфекція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 12:51
33.Якісні Юрія 21,06,19.pdf
01 серпня 2019 12:51
33.2.ГМО Юрія 2019.pdf
01 серпня 2019 12:51
29.Договор з ПМКК.pdf
01 серпня 2019 12:51
20.Гарантийні листи 22,07.pdf
01 серпня 2019 12:51
9.Стаття 17 Закону 22,07,19.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 08:54
sign.p7s
31 липня 2019 08:53
Якісні вимоги.pdf
31 липня 2019 08:53
Цінова.pdf
31 липня 2019 08:53
Проект.pdf
31 липня 2019 08:53
Згода з умовами.pdf
31 липня 2019 08:53
Довідки1.pdf
31 липня 2019 08:53
Довідки.pdf
31 липня 2019 08:53
Декларація.pdf
31 липня 2019 08:53
Авто.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3194517016
Переможець 98 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 10:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3194517016
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 серпня 2019 08:08
договор.PDF укладений
20 серпня 2019 08:07
sign.p7s зміни до договору
02 вересня 2019 15:23
sign.p7s зміни до договору
02 вересня 2019 15:19
д.у..PDF укладений
02 вересня 2019 15:16
д.у..PDF зміни до договору
02 вересня 2019 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний об’єм поставок: - молоко: 100,00 л. - молоко згущене: 11,100 кг. Загальна ціна Договору складає 1652,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 652,50
UAH
Причини розірвання договору: В процесі виконання даного Договору 02.09.2019 року від Постачальника надійшов лист із повідомленням про неможливість в подальшому виконувати поставки згідно умов укладеного договору.

Актуальні тендери

  • 215 190,00UAH
    Молоко
    село Созань
    Компанія:КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат"
    Детальніше
  • 126 000,00UAH
    15510000-6 Молоко та вершки (Молоко).
    Харків
    Компанія:Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради
    Детальніше
  • 301 500,00UAH
    Згущене молоко
    Старобільськ
    Компанія:Відділ освіти Старобільської районної державної адміністрації Луганської області
    Детальніше
  • 106 000,00UAH
    Молоко, сметана
    Львів
    Компанія:Комунальний заклад Львівської обласної ради " Навчально-реабілітаційний центр" Мрія" І-ІІ ступенів
    Детальніше
  • 97 000,00UAH
    Молоко свіже
    Львів
    Компанія:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР І-ІІ СТУПЕНІВ "СВІТАНОК" З ПОГЛИБЛЕНОЮ ПРОФЕСІЙНОЮ ПІДГОТОВКОЮ"
    Детальніше
  • 165 894,00UAH
    Молоко та вершки
    м. Верхньодніпровськ
    Компанія:Комунальний заклад "Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №1 "Дніпропетровської обласної ради"
    Детальніше
До пошуку