Молоко та вершки
Очікувана вартість
161 350,00 UAH
UA-2019-07-16-001241-b 728b60dcf7e64f949272288d146c0254
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів - центр загальної і профільної освіти та комплексної реабілітації" МОР
Код ЄДРПОУ: 04589981
Вебсайт замовника: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження замовника: 54044, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Миру, 15
Контактна особа замовника: Максим Дмитраченко
+380512213175
04589981@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 13:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 13:38
Очікувана вартість: 161 350,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 806,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


молоко та молоко згущене
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 літр
молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Миру, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
70 кілограм
молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, пр.Миру, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 липня 2019 12:38
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 12:37
протокол закупівля.PDF
16 липня 2019 12:37
Тендерна документація молоко все 2019 осень.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кваліфікаційних вимог (п.1 дод.1)
Дата подання: 18 липня 2019 15:37
Дата відповіді: 22 липня 2019 08:40
1.Яка мінімальна кількість аналогічних договорів достатня? 2.Мається на увазі період виконання 2016-2018 ,чи окремо 2016,2017 та 2018 роки? Якщо окремо ,то навіщо ,наприклад 2016 рік? \
Відповідь: Відповідно до п..п. 1.1. Розділу І Додатку 1 Тендерної документації передбачено надання копії виконаного (чи виконується) аналогічного договору на постачання товару, аналогічного до предмета закупівлі. Виходячи зі змісту даного пункту можна вважати, що достатньою мінімальною кількістю є один аналогічний договір.
Відповідно до п. 1 Розділу І Додатку 1 Тендерної документації передбачено надання довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у 2016, 2017, 2018 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких цей товар постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження). Дана вимога стосується надання інформації про договори, які були укладені окремо в 2016, 2017, 2018 роках та були виконані в зазначені періоди у строки, визначені Вашими Договорами. Дана норма встановлюється Замовником для виявлення досвіду Учасників в сфері постачання продовльчих товарів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-001241-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 12 серпня 2019 20:19
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – НА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ № 26 ВІД 05.08.2019 РОКУ (оскарження вибору переможця).
05.08.2019 року тендерним комітетом було винесено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Сухопяткін А. В, але з Вашим рішенням ми повністю незгодні з наступних підстав
В вище зазначеному протоколі встановлена відповідність тендерної пропозиції ФОП Сухопяткін А. В тендерній документації Замовника.

Але Учасник ФОП Сухопяткін А. В, не надав всіх документів на підтвердження вимог Замовника по підготовці тендерної документації,а саме :
1) Згідно вимог п,2.1. ч,5 «Оцінка тендерної пропозиції» - відсутні :
«Б) Копія витягу з реєстру платників податку (ПДВ чи єдиного) або копія свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного);
В) Копія статуту із змінами (в разі їх наявності) або копію іншого установчого документа Учасника (для юридичних осіб)»
2) Згідно вимог розділу 1 Додатка 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» - відсутні:
А) «п.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) у 2016, 2017, 2018 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких цей товар постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження).»
Б) «п. 1.1. копія виконаного (чи виконується) аналогічного договору на постачання товару, аналогічного до предмета закупівлі»
В) «п.1.2. Листи –відгуки (завірені підписом та печаткою Замовників) з інформацією про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків. За 2016 рік»
Г) 1.4. Копії договорів поставки будь-якого товару, укладені протягом останніх трьох років із Замовником. Зазначені документи надаються тільки тими Учасниками, які мали договірні відносин із Замовником.
Д) п.5 Додатка 3 та 1.5. Копії медичних книжок працівників, які будуть приймати участь у виконанні договору.
Е) п.5 Додатка 3 та 1.6. Документ, який підтверджує наявність автомобільного транспорту , обладнаного під перевозку продуктів харчування, (Наданий автомобіль «Форд транзит» з номерними знаками ВЕ 9668 ВВ не обладнаний холодильною установкою не має право використовуватися для доставки молочних продуктів ) По причині цього не надано рішення Держпродспоживслужбою про реєстрацію цього автомобіля.)Також не надані довідки про дезінфекцію транспорта.
3) Згідно вимог розділу 2 Додатка 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» та п.1 Ст.14. «Подання інформації під час проведення процедури закупівлі» переможець не надав :
аЇ)Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати Замовнику у паперовому вигляді наступні документи, що підтверджують, згідно із законодавством, відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі.
ФОП Сухопяткін А. В надав документи по ст.17 на 6 день (11,08,2019 р)з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти догов,що є порушенням законодавства
Б) «2.2.Довідку у довільній формі, про те що фізичну особу, яка є Учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.» -відсутня.
4) Додаток 2- не надана цінова пропозиція згідно вимог тендерної документації,а саме:
-відсутні найменування виробника продукції, назва ТМ, яка пропонується до постачання
5)згідно п.1.Додатку 3-«Предмет закупівлі повинен відповідати якісним характеристикам та вимогам державних стандартів,а також підтверджуватися посвідченням про якість. У посвідченні про якість наводиться найменування підприємства – виробника, дата відвантаження, найменування і сорт продукту, вид упаковки, дата і час виготовлення, умови зберігання, термін зберігання і відповідність певній нормативній документації.
1.1.Продукція повинна відповідати ДСТУ(ГОСТ) (стосується товарів, для яких встановлені ДСТУ(ГОСТ)).
У складі пропозиції ФОП Сухопяткін А. В відсутнє документальне підтвердження відповідності якісним характеристикам та вимогам державних стандартів,(а також і наявності та можливості поставки предмета закупівлі )- «Молока пастерізованого 2,5-2,6%» (така позиція в декларації виробника відсутня).Також виникає питання ,яке відношення має ФОП Сухопяткін А. В до цих декларацій. Така якість можлива ,якщо їх скачувати з інтернета.
Таким чином прийняте замовником рішенні за протоколом №26 від 05.08.2019 року є незаконним та таке що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
В зв’язку із вище викладеним ПРОСИМО :
1. Ретельно переглянути пропозицію ФОП Сухопяткін А. В, та визнати такою, що не відповідає вимогам замовника.( Згідно вимог п,3.1. ч,5 «Оцінка тендерної пропозиції»).
2. Скасувати протокол засідання тендерного комітету № 26 від 05.08.2019 року
3. Перейти до кваліфікації наступного учасника
4При відхиленні цієї вимоги ,будемо звертатися в АМКУ та викладати інформацію в «ДОЗОРО».
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-21-000022 ● 4b4a780bb00a4e41b9a006befd253864
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-21 15:32:24
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.08.2019 № 151

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-16-001241-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 16 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 145 250,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 121 100,00
UAH з ПДВ
114 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУБЦОВА АЛЬОНА ОЛЕГІВНА" 146 300,00
UAH з ПДВ
146 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2019 17:07
sign.p7s
11 серпня 2019 17:07
Довідка МВС.pdf
11 серпня 2019 17:07
Довідка ДФС.pdf
02 серпня 2019 14:14
sign.p7s
24 липня 2019 15:57
sign.p7s
24 липня 2019 15:55
Дезінфекція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 12:51
33.Якісні Юрія 21,06,19.pdf
01 серпня 2019 12:51
33.2.ГМО Юрія 2019.pdf
01 серпня 2019 12:51
29.Договор з ПМКК.pdf
01 серпня 2019 12:51
20.Гарантийні листи 22,07.pdf
01 серпня 2019 12:51
9.Стаття 17 Закону 22,07,19.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 08:54
sign.p7s
31 липня 2019 08:53
Якісні вимоги.pdf
31 липня 2019 08:53
Цінова.pdf
31 липня 2019 08:53
Проект.pdf
31 липня 2019 08:53
Згода з умовами.pdf
31 липня 2019 08:53
Довідки1.pdf
31 липня 2019 08:53
Довідки.pdf
31 липня 2019 08:53
Декларація.pdf
31 липня 2019 08:53
Авто.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3194517016
Переможець 98 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 10:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУХОПЯТКІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3194517016
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 серпня 2019 08:08
договор.PDF укладений
20 серпня 2019 08:07

Актуальні тендери

До пошуку