Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з впровадженням заходів з енергозбереження приміщення Комунального закладу «Старовірівський ліцей Старовірівської сільської ради Нововодолазького району Харківської області» за адресою: вул. Шкільна, 10 в с.Старовірівка Нововодолазького району Харківської області (нова будівля)» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (Джерело фінансування: кошти Державного бюджету)
Очікувана вартість
1 322 060,40 UAH
UA-2019-07-16-001163-b 7ded7e9c125f4831a4b7457d6a8cdc70
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Юріївна Гребенюк

+380958705100 vostarovirivka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОВІРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НОВОВОДОЛАЗЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42707493
Місцезнаходження: 63250, Україна , Харківська обл., с. Старовірівка, вул. Гагаріна, буд. 35
Контактна особа: Людмила Юріївна Гребенюк
+380958705100
vostarovirivka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 11:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 11:53
Початок аукціону: 29 липня 2019 11:03
Очікувана вартість: 1 322 060,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 610,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Перелік робіт, які передбачені робочим проектом Демонтаж дверних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах,
заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками, демонтаж перегородок із скляних блоків, встановлення віражної системи, розбирання обшивки каркасно-обшивних деревяних стін, облицювання поверхонь стін керамічною плиткою,
оштукатурювання, шпаклювання стін та поліпшене фарбування полівінілацетатними сумішами, улаштування підвісних стель «Армстронг», розбирання дощатих покриттів підлог в приміщенні кухні, улаштування гідроізоляції, пароізоляції, теплоізоляції та звукоізоляції, улаштування нової підлоги з покриттям промисловим лінолеумом ПВХ-TARKETT, монтаж світильників для люмінісцентних ламп
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з впровадженням заходів з енергозбереження приміщення Комунального закладу «Старовірівський ліцей Старовірівської сільської ради Нововодолазького району Харківської області» за адресою: вул. Шкільна, 10 в с.Старовірівка Нововодолазького району Харківської області (нова будівля)» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (Джерело фінансування: кошти Державного бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63250, Україна, Харківська область, Нововодолазький район, с. Старовірівка, вул. Шкільна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник передбачає попередню оплату в розмірі 30% від загальної ціни договору, протягом 10 банківських днів на підставі наданого Підрядником рахунку на небюджетний рахунок, відкритий в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи в розмірі 70% від загальної ціни Договору проводяться поетапно шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт протягом 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 14:33
Документація_кап ремонт Старовірівка.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запит на роз'яснення
Дата подання: 23 липня 2019 10:28
Додаток № 1 до технічного завдання в Відомості обсягів робіт поз.11, 14 ЕН 15-182-1 Шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою Cerezit = 31,96 + 761,37 = 793,33 м2 та поз.21 ЕН 15-182- 2 Шпаклювання стель мінеральною шпаклівкою Cerezit = 48,95 м2. Кількість шпатлівки полімерцементної Cerezit СТ29, згідно норми витрати, прийнятої в ЕН 15-182-1, ЕН15-182-2, становить 1,8 кг / м2 при товщині шару 1мм, тобто 842,28 м2 х1,8 кг/м2= 1516,104 кг. У відомості ресурсів поз 79 шпатлівка полімерцементна Cerezit СТ29 кількість становить 907,01 кг. Обгрунтуйте норму витрати шпатлівки полімерцементної Cerezit СТ29 у відомості ресурсів ? Чому зменшена?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ" 1 148 182,04
UAH з ПДВ
985 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАТАРИНКОВ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ 1 252 061,47
UAH з ПДВ
986 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САМІНВЕСТ" 1 321 937,99
UAH з ПДВ
998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 10:52
Електронний підпис
26 липня 2019 10:46
проект договору.pdf
26 липня 2019 10:46
Лист відгук Дергачі !.pdf
26 липня 2019 10:46
кошторис.pdf
26 липня 2019 10:46
копія статуту.pdf
26 липня 2019 10:46
копія ПДВ.pdf
26 липня 2019 10:46
документи.pdf
26 липня 2019 10:46
витяг.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 11:38
Електронний підпис
26 липня 2019 11:35
7 пропозиція.pdf
26 липня 2019 11:35
6.12 лист згода.pdf
26 липня 2019 11:35
Досвід чорно білий.pdf
26 липня 2019 11:35
6.3 працівники.pdf
26 липня 2019 11:35
6.2 єдиний податок.pdf
26 липня 2019 11:34
6.3 працівники.pdf
26 липня 2019 11:34
пропозиція.pdf
26 липня 2019 11:34
7 пропозиція.pdf
26 липня 2019 11:34
6.1 виписка.pdf
26 липня 2019 11:34
6.1 виписка.pdf
26 липня 2019 11:34
6.8 Досвід чорно білий.pdf
26 липня 2019 11:34
6.8 Досвід чорно білий.pdf
26 липня 2019 11:34
6.12 лист-згода.pdf
26 липня 2019 11:34
6.9 ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ"

ФОП ТАТАРИНКОВ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ

ТОВ "САМІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ"
#37575840
Переможець 985 999,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 10:39

Документи

01 серпня 2019 10:39
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:35
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ"
#37575840
985 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 серпня 2019 10:39
Електронний підпис
01 серпня 2019 10:35
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:23
Дод уг №3(26.12.19).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2019 20:31
Дод.угода №2(12.12.19).pdf зміни до договору
14 грудня 2019 20:27
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2019 20:23
Доп.угода1.jpg зміни до договору
15 серпня 2019 18:08
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 16:10
Додатки до договору №136.pdf укладений
13 серпня 2019 16:08
Договір №136.pdf укладений
13 серпня 2019 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили викласти в новій редакції Розділ XIII "Місцезнаходження і банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML