Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Захист від підтоплення території с.Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області - капітальний ремонт”. Коригування
Очікувана вартість
29 136 770,00 UAH
UA-2019-07-16-001080-b af53c514f71f46e0a1672a0e03e597cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Олексійович Сергієнко

+380975438150 belova04339824@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04339824
Місцезнаходження: 53001, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, с.Глеюватка, вул. Шевченка, буд. 65
Контактна особа: Юрій Олексійович Сергієнко
+380975438150
belova04339824@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 13:39
Очікувана вартість: 29 136 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145 683,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Захист від підтоплення території с.Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області - капітальний ремонт”. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53001, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, с.Глеюватка, -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 13:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД 24.07.2019.doc
24 липня 2019 13:17
ТД ЗІ ЗМІНАМИ НОВА РЕДАКЦІЯ 24.07.2019.docx
16 липня 2019 11:59
ТД.docx
24 липня 2019 13:17
Додаток_1_Квалiф.крит.НОВА РЕДАКЦІЯ 24.07.2019.docx
16 липня 2019 11:59
Додаток_1_Квалiфiкац._критерii.docx
16 липня 2019 11:59
Додаток_7.docx
16 липня 2019 11:59
Додаток_6.docx
16 липня 2019 11:59
Додаток_4_Тендерна_пропозицiя.docx
16 липня 2019 11:59
Додаток_2_Стаття_17_та_iнше.docx
16 липня 2019 11:59
Додаток_3_Технiчне_завдання_Захист.rtf
16 липня 2019 11:59
Додаток_5_Проект_договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-001080-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 16 липня 2019 13:03
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА оголошено Відкриті торги ID UA-2019-07-16-001080-b предмет закупівлі “Захист від підтоплення території с.Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області - капітальний ремонт”. Коригування.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Вид забезпечення: електронна банківська гарантія».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «електронна Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 10:46
Відповідно до ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) тендерний комітет ГЛЕЮВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (надалі Замовник) повідомляє.
Відповідно до ст.22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
А також згідно зі ст.1 Закону забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Тендерна документація на закупівлю: “Захист від підтоплення території с.Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області - капітальний ремонт”. Коригування (ДК 021:2015 - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація), затверджена рішенням тендерного комітету замовника не містить дискримінаційних вимог до учасників, а саме: щодо надання учасниками у складі своїх тендерних пропозицій забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії - оскільки це є вибір саме тендерного комітету замовника, що у свою чергу буде підтвердженням фінансової спроможності потенційного переможця торгів.
Центр знань «Prozorro інфобокс» за адресою в мережі інтернет: https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya не містить інформації щодо обмежень у виборі виду забезпечення тендерної пропозиції замовниками не містить обмежень щодо установи, яка має її надати та не є офіційним джерелом законодавчої бази.
Зауважуємо, що відповідно до ст. 7-1 Закону: моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам ч.4 ст.22 Закону.
З огляду на вище наведене повідомляємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації у замовника відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

19 липня 2019 10:46
Протокол вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ 28 759 554,00
UAH з ПДВ
28 759 554,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 29 099 586,00
UAH з ПДВ
29 099 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2019 08:11
довідка ДФС
22 серпня 2019 08:11
довідка МВС
16 серпня 2019 07:20
Електронний підпис
16 серпня 2019 07:16
11. Гарантiйнi листи.pdf
16 серпня 2019 07:16
10. Тендерна пропозицiя.pdf
16 серпня 2019 07:16
08. Банкiвська гарантiя.pdf
16 серпня 2019 07:16
07. Повноваження.pdf
16 серпня 2019 07:16
06. Проект договору.pdf
16 серпня 2019 07:16
05. Кошторис.rar
16 серпня 2019 07:16
04. Статунi документи.pdf
16 серпня 2019 07:16
02. Кваліфікація.pdf
16 серпня 2019 07:16
01. Реєстр.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 08:26
Електронний підпис
16 серпня 2019 08:22
Тендерна_пропозицiя.pdf
16 серпня 2019 08:22
Реeстр_документiв.pdf
16 серпня 2019 08:22
Проект_договору.pdf
16 серпня 2019 08:22
Підписаний_G0819-5796-GL.pdf
16 серпня 2019 08:22
Кошториси.rar
16 серпня 2019 08:22
Довiдка_працiвники.pdf
16 серпня 2019 08:22
Довiдка_обладнання.pdf
16 серпня 2019 08:22
Гарантiйнi_листи.pdf
16 серпня 2019 08:22
Вiдомостi_про_Учасника.pdf
16 серпня 2019 08:22
Банкiвська_гарантiя.pdf
16 серпня 2019 08:22
Аналогiчнi_роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ

ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ
#41214495
Переможець 28 759 554,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОФ-ТЕХ-ІНВЕСТ
#41214495
28 759 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 08:34
Дадаткова угода 4 30 12 2022 захист підтоплення.pdf укладений
03 січня 2023 08:32
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 12:44
дод.уг3 захист від підтоплення.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:43
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2020 11:09
2020-02-20-0001.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 11:06
2020-02-20-0001.pdf укладений
20 лютого 2020 10:42
2020-02-18-0001.pdf укладений
18 лютого 2020 15:41
2020-02-18-0001.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 15:28
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 12:13
2019-09-02-0005.pdf укладений
02 вересня 2019 12:11
2019-09-02-0004.pdf укладений
02 вересня 2019 12:11
2019-09-02-0003.pdf укладений
02 вересня 2019 12:11
ДОГОВІР.pdf укладений
02 вересня 2019 12:11
2019-09-02-0008.pdf укладений
02 вересня 2019 12:11
2019-09-02-0007.pdf укладений
02 вересня 2019 12:11
2019-09-02-0006.pdf укладений
02 вересня 2019 12:11
2019-09-02-0010.pdf укладений
02 вересня 2019 12:11
2019-09-02-0002.pdf укладений
02 вересня 2019 12:11
2019-09-02-0009.pdf укладений
02 вересня 2019 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вартість виконаних робіт у 2019 р.-3598929,60 грн. вартість виконаних робіт у 2020 р.-4079160,00 грн. вартість виконаних робіт у 2021 р.-21081464,40 грн. строк виконання робіт до 25.12.2021 року та зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору п.1.1 "Строк виконання робіт", п.15.2." Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31 грудня 2022 року. а в частині оплати (зобов'язання ) д повного його виконання", п.3.1. "Договірна ціна за цим договором складає 28759554грн". (додаткова угода додається)
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 678 089,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 279 681,60 UAH)
Причини розірвання договору: Закінченням строку дії Договору та неможливістю завершити зобов’язання згідно Договору, з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією російської федерації проти України