24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий)
Очікувана вартість
3 644 460,00 UAH
UA-2019-07-16-001078-b 3e57bfded6cd4b98860af5ec85cc0ba7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Код ЄДРПОУ: 31448144
Місцезнаходження замовника: 54055, Україна, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Погранична, 161
Контактна особа замовника: Олена Баланчук
+380674736817
balanchuk@vodokanal.mk.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 19 серпня 2019 15:47
Очікувана вартість: 3 644 460,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 444,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85 тони
Хлор рідкий (Джерело фінансування: власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична,161.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за договором здійснюється на підставі виставленого рахунку Постачальника протягом 180 календарних днів з моменту поставки товару шляхом перерахування на поточний рахунок Постачальника 100% вартості Товару, що передається згідно поданої заявки. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 липня 2019 15:46
Електронний цифровий підпис
22 липня 2019 15:44
Перелік змін.docx
22 липня 2019 15:44
ТД зі змінами.doc
22 липня 2019 15:46
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 12:51
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 11:59
Електронний цифровий підпис
22 липня 2019 15:44
Перелік змін.docx
22 липня 2019 15:44
ТД зі змінами.doc
16 липня 2019 11:58
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до умов тендерної документації
Дата подання: 20 липня 2019 11:10
Дата відповіді: 22 липня 2019 14:37
Доброго дня! Просимо Вас надати роз`яснення щодо наступних умов тендерної документації. 1. Який аналогічний договір має подаватися на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасника? Чи може це бути договір поставки на підприємства, які не є водоканалами, чи це має бути аналогічний договір щодо поставки хлору для очищення питної води саме на підприємства централізованого водопостачання? 2. Чи є вимоги щодо контейнерів, в яких має постачатися рідкий хлор? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимоги щодо надання аналогічного договору зазначено у Додатку 1 до тендерної документації. Щодо вимог про контейнери, в яких має постачатися рідкий хлор, найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-001078-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 29 серпня 2019 16:43
Скарга до АМКУ
Скарга до Антимонопольного комітету на рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 10:03
Згідно ст.30 Закону: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога оформлена неналежним чином
Номер вимоги: UA-2019-07-16-001078-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дезсистема, Код ЄДРПОУ:41196801
Дата подання: 30 серпня 2019 11:35
Вимога
Міське комунальне підприємство
«Миколаївводоканал»
Код ЄДРПОУ 31448144
____________________________________
вул. Погранична, буд. 161,
м. Миколаїв, Миколаївська обл., Україна, 54055



ВИМОГА

Вашим підприємством (далі по тексту – Замовник ) оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2019-07-16-001078-b, предмет закупівлі ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий).
Наше підприємство ТОВ «Дезсистема» (далі по тексту - Учасник) виявило бажання прийняти участь у вказаних торгах та подати свою тендерну пропозицію.
Протоколом №276 від 22.08.2019р. Вами була відхилено нашу тендерну пропозицію згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Так як Учасником не виконано вимогу Додатку 2 тендерної документації: учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії паспортів на контейнера для рідкого хлору та паспортів на запірну арматуру
Вважаємо рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції необґрунтованим виходячи з наступного.
У протоколі №276 від 22.08.2019р. причиною відхилення тендерної пропозиції вказано, що учасник у складі тендерної пропозиції не надав копію паспорту на контейнера для рідкого хлору та паспортів на запірну арматуру.
Зазначаємо, що нами в тендерній пропозиції надано файл «Технічні вимоги» в якому наявні відповідні документи, а саме паспорт на контейнер №143 та паспорти на запірну арматуру №1839 та №1801.
Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції відбулось Вами не правомірно, так як у тендерній документації Замовником не були вказані вимоги до паспорту, тобто не зазначено який саме паспорт мається на увазі, чи паспорт якості чи технічний паспорт чи паспорт на вироб тощо.
Умовами тендерної документації визначалась необхідність подання Учасником паспорту на запірну арматуру. Якщо дану вимогу розглядати, як необхідність надання паспорту на вироб, то це – технічний документ, призначений, перш за все, для його споживачів, тому що в ньому містяться основні технічні та експлуатаційні характеристики товару.
Наданий нами технічний документ на запірну арматуру іноземного виробнитва має назву декларація відповідності. Даний документ засвідчує, що продукт (запірний кутовий вентиль для транспортуючих контейнерів з хлором) виготовлений у відповідності до Директиви 2010 / 35 / ЄС (OUG 126/2011) із застосуванням нормативу SF 29/2017-rev3 та має наступні технічні та експлуатаційні характеристики: DN (діаметр номінальний, внутрішня різьба) - 5 мм, Pn (тиск номінальний) = 40 барелів. В даному документі зазначено серія продукту та гарантійний термін.
Тобто, зазначені технічні характеристики продукту ідентичні до тих характеристик до запірного кутового вентиля, які зазначались Вами у тендерній документації.
Таким чином, паспорт на запірну арматуру, як технічний документ, є ідентичним за своїм змістом декларації відповідності. Різницю становить лише назва, що з огляду на виконання технічних вимог Замовника є несуттєвим.
Крім цього, потрібно зважити на те, що нами пропонується використання продукту іноземного виробництва (Румунії). Країна виробництва та завод-виробник надають технічний документ на свій товар лише в такому вигляді, як декларація відповідності.
Якщо ж Ви мали на увазі надання паспорту якості, то пояснюємо наступне.
Документ, який підтверджує якість на відповідність встановленим нормативам запірної арматури у складі тендерної пропозиції Учасника носить назву «декларація відповідності».
Відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Відповідно до ст.662 ЦК України, Стаття 662. «Продавець повинен одночасно з товаром передати покупцеві його приналежності та документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до договору або актів цивільного законодавства.
Згідно Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю П-7, підтверджувати якість та комплектність товару може технічний паспорт, сертифікат, посвідчення про якість тощо (п.2 абз. в).
Наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами) втратив чинність з 16.03.2018р.
Отже, для продукції існує схема добровільної сертифікації на розсуд виробника. В даному випадку, виробник видає декларацію відповідності.
Декларація відповідності як і паспорт якості є документом, який підтверджує відповідність товару, який підлягає сертифікації, стандартам та технічним умовам та містять виключно інформацію стосовно відповідності товарів стандартам та технічним умовам. Сертифікат якості та паспорт якості стосується тільки якості поставленого товару та необхідні тільки для пред'явлення претензії щодо неякісного товару, у разі коли покупець за договором виявляє невідповідність якості товару, який вказаний в специфікаціях (додатках) до договору.
Виходячи з наведеного, і декларація відповідності і паспорт якості є тотожними поняттями.
Зокрема, документ, який підтверджує якість продукції від заводу виробника може називатись будь-яким іншим чином. Головне, щоб в ньому було визначено показники, за якими можна підтвердити або спростувати якість продукції.
Таким чином, можна зробити висновок, що Учасником подано документ, який підходить під будь-яке тлумачення Замовника. Єдиною відмінністю є в назві документу, що ніяким чином не нівелює можливість Учасника поставляти продукцію у відповідності до технічних, кількісних та якісних характеристик, що вимагаються Замовником.
Згідно з нормами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що відхилення нашої тендерної пропозиції відбулося з порушенням принципів публічних закупівель та тендерна пропозиція Учасника розглянута Замовником упереджено.

Просимо розглянути нашу Вимогу та дати обґрунтовану відповідь (надати додаткову інформацію) щодо невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, причин відхилення нашої тендерної пропозиції та роз’яснення умови тендерної документації щодо надання копії паспортів на контейнера для рідкого хлору та паспортів на запірну арматуру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 14:30
У Додатку 2 тендерної документації зазначено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії паспортів на контейнера для рідкого хлору та паспортів на запірну арматуру для підтвердження вимог щодо контейнерів.
Учасником ТОВ “Дезсистема” копій паспортів не на контейнера для рідкого хлору та паспортів на запірну арматуру не надано, інших документів на підтвердження вищезазначеної вимоги не вимагалось.

Документи подані скаржником

29 серпня 2019 16:43
Скарга
29 серпня 2019 16:43
Платіжне доручення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-16-001078-b.a1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:40229151
Дата подання: 26 липня 2019 17:42
скарга на умови замовника
СКАРГА на умови тендерної документації Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, 22 липня 2019 року Замовником - Міським комунальним підприємством «Миколаївводоканал» опубліковано тендерну документацію із змінами по закупівлі № UA-2019-07-16-001078-b «24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий)». Товариство з обмеженою відповідальністю «Енвіротех-Інжинірінг» виявило бажання прийняти участь у закупівлі, однак ознайомившись із змістом тендерної документації Замовника, вважаємо, що вимоги тендерної документації до учасників є дискримінаційними та такими, що штучно обмежують конкурентне середовище. А тому, позбавляють можливості наше товариство бути обраним переможцем закупівлі та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» та унеможливлюють його участь в закупівлі. Дискримінаційні вимоги полягають у наступному: Додатком 2 тендерної документації встановлено вимоги до контейнерів. Контейнери Учасника повинні бути укомплектовані двома запірними кутовими вентилями *DN-5*Pn=40; π1798. На підтвердження вищезазначених вимог Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копії паспортів на контейнери для рідкого хлору та паспортів на запірну арматуру. І. Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ «Вимоги до технологічного обладнання, трубопроводів та арматури» Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затв. наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010р. N 56 ємності для зберігання рідкого хлору повинні відповідати вимогам діючих стандартів з урахуванням таких доповнень: а) розрахунковий тиск посудин, що містять рідкий хлор, повинен прийматися не менше ніж 1,6 МПа (16 кгс/кв.см). Таким чином, діючим в Україні законодавством встановлено виключно мінімальний розрахунковий тиск посудин, що містять рідкий хлор. А тому, учасники, що мають трубопроводи більше ніж 1,6 МПа (16 кгс/кв.см) повністю відповідають вимогам діючих правил і норм. Запірні кутові вентилі ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» як потенційного учасника розраховані на тиск в посудині 25 кгс/кв.см, однак встановлені технічні вимоги в тендерній документації дають Замовнику дискваліфікувати такого учасника по суто формальним причинам. Замовником не обґрунтовано необхідність встановлення в тендерній документації розрахункового тиску посудин, що містять рідкий хлор в розмірі 4,0 МПа (40 кгс/кв.см). ІІ. . DN5 - умовний (внутрішній) діаметр кутового вентиля. Даний розмір не впливає на якість хлору і приєднувальні розміри до контейнера і/або споживачеві хлору. Даний розмір може впливати тільки на збільшення місцевого опору і, як наслідок, погіршення передачі хлору споживачеві (вузьке місце). Отже, збільшення умовного діаметра понад 5 мм (наприклад 10 мм або 15 мм) тільки поліпшить характеристики вентиля. ГОСТ 9544-2005 «Арматура трубопроводная запорная. Классы и нормы герметичности затворов (с Поправкой, с Изменением N 1)» не передбачає використання DN5 при розрахунковому тиску посудини 4,0 МПа (40 кгс/кв.см). Відповідно до преамбули даного ГОСТ цей стандарт поширюється на всі типи запірної трубопровідної арматури на номінальний тиск PN від 0,1 МПа і встановлює норми герметичності затворів і класи герметичності, а також відповідні їм допустимі витоку пробнї речовини і вимоги до проведення випробувань на герметичність при приймально-здавальних та інших видах випробувань трубопровідної арматури. ГОСТ 54808-2011 «Арматура трубопроводная. Нормы герметичности затворов» встановлює норми і класи герметичності затворів трубопровідної арматури (далі - арматура) номінальних діаметрів від DN 3 до DN 2000 року на номінальні тиски від PN 1 до PN 420 всіх видів (запірна, зворотна, запобіжна, регулююча, распределительно-змішувальна, фазоразделітельная) і всіх типів (засувки, клапани, крани та дискові затвори), а також для комбінованої арматури. Даний ГОСТ, також не передбачає використання DN5 при розрахунковому тиску посудини 4,0 МПа (40 кгс/кв.см). Використання DN5 при розрахунковому тиску посудини 4,0 МПа (40 кгс/кв.см) також не передбачено ГОСТ 9544-75 «Арматура трубопроводная запорная. Нормы герметичности затворов (с Изменениями N 1, 2)». Таким чином, встановлення вимоги DN5 не тільки не відповідає нормативно-правовим актам, а й не пов’язана з якістю чи кількістю предмета закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідність встановлення в тендерній документації вищезазначеної вимоги. Запірні кутові вентилі ТОВ «Енвіротех-Інжиніринг» як потенційного учасника розраховані на тиск в посудині 25 кгс/кв.см, однак встановлені технічні вимоги в тендерній документації дають Замовнику дискваліфікувати такого учасника по суто формальним причинам. Запірні кутові вентилі, що знаходяться у власності ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» мають умовний (внутрішній) діаметр кутового вентиля більше ніж 5мм, а тому Замовник безпідставно обмежив коло потенційних учасників. ІІІ. Застосування π1798 передбачено директивою 2010/35/EU «Переносные сосуды под давлением». Згідно даної директиви маркування «Пі» означає маркування, яке вказує на те, що транспортоване обладнання під тиском відповідає вимогам щодо оцінки відповідності, викладені в Додатку до Директиви 2008/68/ЄС та до цієї Директиви. Україна не є учасником даної директиви, а тому її вимоги не можуть розповсюджуватись на території України. А тому, встановлення даної вимоги свідчить про розроблення тендерної документації під учасника, який буде поставляти хлор з країн, які є членами Директиви 2010/35/EU. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовником не обґрунтовано встановлення вищезазначеної вимоги в тендерній документації. IV. Предметом закупівлі є хлор рідкий. Замовником вимагається надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції копії паспортів на контейнера для рідкого хлору та паспортів на запірну арматуру. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Паспорти якості не засвідчують якість саме продукції та її безпечності, а тому Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення, вказаної вимоги тендерної документації. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг», пов'язані з участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. З огляду на вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Міське комунальне підприємство «Миколаївводоканал» внести зміни до тендерної документації з урахуванням вищевикладеного.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 31 липня 2019 21:39
Дата рішення: 16 серпня 2019 17:56
рішення від 31.07.2019 № 10372.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 21:39
рішення від 13.08.2019 №11144.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 17:55

Документи подані скаржником

26 липня 2019 17:42
Скарга

Документи Органу Оскарження

16 серпня 2019 17:55
рішення від 13.08.2019 №11144.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 3 570 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" 3 644 460,00
UAH з ПДВ
2 805 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дезсистема 3 638 340,00
UAH з ПДВ
3 638 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 17:40
sign.p7s
30 липня 2019 17:38
проект договору.pdf
30 липня 2019 17:38
технічні.pdf
30 липня 2019 17:38
тендерна пропозиція.pdf
30 липня 2019 17:38
ч.1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Відхилено 2 800 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 17:03
ТОВ "ЕКСТРАГРУП"
#42660817
Відхилено 2 805 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 10:52
ТОВ Дезсистема
#41196801
Відхилено 3 638 340,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 09:25

Інформація про відміну

Дата відміни
22 серпня 2019 09:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку