Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Будівництво (влаштування) надземного пішохідного переходу на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп на км 565+290 (с. Деревач), Львівська область (розробка проектної документації з будівництва автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)
Очікувана вартість
24 900 000,00 UAH
UA-2019-07-16-001024-b cc00b4086e434bb3a34844d82e70614a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 14:38
Очікувана вартість: 24 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 124500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Будівництво (влаштування) надземного пішохідного переходу на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп на км 565+290 (с. Деревач), Львівська область (розробка проектної документації з будівництва автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва", та від 23.04.2014р. № 117(із змінами) "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт прийняття виконаних робіт (форма КБ-2В) та Довідку про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3)) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРСТАЛЬСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" 24 099 000,00
UAH з ПДВ
23 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Південьтрансбуд 24 000 000,00
UAH з ПДВ
23 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 17:39
Електронний підпис
31 липня 2019 17:39
Інфо ст.17 км 565+290.pdf
31 липня 2019 17:39
Лист згода.pdf
31 липня 2019 17:39
Інфо про юр.особу.pdf
31 липня 2019 17:39
Інфо про працівників.pdf
31 липня 2019 17:39
ГЛ км 565+290.pdf
31 липня 2019 17:39
ТЗ км 565+290 Львів_УССК.pdf
31 липня 2019 17:39
УССК НДС.pdf
31 липня 2019 17:39
Статут УССК.pdf
31 липня 2019 17:39
ПРОТОКОЛ Волок .FR12.pdf
31 липня 2019 17:39
Наказ Волок.FR12.pdf
31 липня 2019 17:39
Витяг.pdf
31 липня 2019 17:39
Договор подряда.zip
31 липня 2019 17:39
Субподрядчик 2_4.zip
31 липня 2019 17:39
Субподрядчик 2_3.zip
31 липня 2019 17:39
Субподрядчик 2_2.zip
31 липня 2019 17:39
Субподрядчик 2_1.zip
31 липня 2019 17:39
Субподрядчик 1.zip
31 липня 2019 17:39
Лист_М-06_565+290.pdf
31 липня 2019 17:39
Licence.zip
31 липня 2019 17:39
Dovirenist_Ryzhiy.zip
31 липня 2019 17:39
Гарантия_565+290.zip

Публічні документи

02 серпня 2019 12:34
Довідка 4-ОПП.pdf
02 серпня 2019 12:34
58додаток 7 статут.pdf
02 серпня 2019 12:34
54Банківська гарантія.zip
02 серпня 2019 12:34
46 додаток 4-9.pdf
02 серпня 2019 12:34
45додаток 4-8наказ.pdf
02 серпня 2019 12:34
34додаток 4-7.pdf
02 серпня 2019 12:34
33додаток4-6.pdf
02 серпня 2019 12:34
32додаток 4-5.pdf
02 серпня 2019 12:34
30додаток 4-3.pdf
02 серпня 2019 12:34
29додаток 4-2.pdf
02 серпня 2019 12:34
28Додаток 4. 1.pdf
02 серпня 2019 12:34
1Додаток _ 1 гарант лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРСТАЛЬСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ Південьтрансбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРСТАЛЬСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ"
#39069887
Переможець 23 000 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРСТАЛЬСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ"
#39069887
23 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 17:28
ДУ №7 до БДР 162-09-19.pdf укладений
23 грудня 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 20:36
ДУ №6 до БДР 162-09-19.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 20:35
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 12:53
ДУ №5 до БДР 162-09-19.pdf зміни до договору
31 січня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:29
ДУ №4 до БДР 162-09-19.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2019 17:50
ДУ №3 до БДР 162-09-19.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 17:50
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 16:08
ДУ №2 до БДР 162-09-19.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 16:07
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 18:25
ДУ №1 до БДР 162-09-19.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 18:24
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 16:04
БДР 162-09-19.pdf укладений
02 вересня 2019 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 4.2., 5.1. та Розділу 14 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-162/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору підряду №БДР-162/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-162/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору підряду №БДР-162/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.п. 3.1.3., п. 1.2. та Додатку №2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-162/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-162/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1. та Додатку №4 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-162/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору підряду №БДР-162/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-162/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-162/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку №2 та 4 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-162/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-162/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 888 962,42
UAH (в тому числі ПДВ 148 160,40 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю розпочати та закінчити будівництво Підрядником протягом строку виконання державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні від 25.04.2018 №435, вирішили розірвати Договір за згодою сторін