Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ГБН Г.1-218-182:2011 Будівництво (влаштування) надземного пішохідного переходу на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп на км 556+080 (с. Солонка), Львівська область (розробка проектної документації з будівництва автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)
Очікувана вартість
25 100 000,00 UAH
UA-2019-07-16-001013-b 4a464077837944439ad1a81660f308d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 15:13
Очікувана вартість: 25 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Будівництво (влаштування) надземного пішохідного переходу на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп на км 556+080 (с. Солонка), Львівська область (розробка проектної документації з будівництва автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва", та від 23.04.2014р. № 117(із змінами) "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт прийняття виконаних робіт (форма КБ-2В) та Довідку про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3)) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРСТАЛЬСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" 24 299 000,00
UAH з ПДВ
23 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ 24 490 000,00
UAH з ПДВ
23 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Південьтрансбуд 24 000 000,00
UAH з ПДВ
23 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 17:41
sign.p7s
31 липня 2019 17:41
Інфо ст.17 км 556+080.pdf
31 липня 2019 17:41
Лист згода.pdf
31 липня 2019 17:41
Інфо про юр.особу.pdf
31 липня 2019 17:41
Інфо про працівників.pdf
31 липня 2019 17:41
ГЛ км 556+080.pdf
31 липня 2019 17:41
ТЗ км 556+080 Львів_УССК.pdf
31 липня 2019 17:41
УССК НДС.pdf
31 липня 2019 17:41
Статут УССК.pdf
31 липня 2019 17:41
ПРОТОКОЛ Волок .FR12.pdf
31 липня 2019 17:41
Наказ Волок.FR12.pdf
31 липня 2019 17:41
Витяг.pdf
31 липня 2019 17:41
Субподрядчик 2_4.zip
31 липня 2019 17:41
Субподрядчик 2_3.zip
31 липня 2019 17:41
Субподрядчик 2_2.zip
31 липня 2019 17:41
Субподрядчик 2_1.zip
31 липня 2019 17:40
Субподрядчик 1.zip
31 липня 2019 17:40
Договор подряда.zip
31 липня 2019 17:40
Лист_М-06_556+080.pdf
31 липня 2019 17:40
Licence.zip
31 липня 2019 17:40
Dovirenist_Ryzhiy.zip
31 липня 2019 17:40
Гарантия_556+080.zip

Публічні документи

07 серпня 2019 11:59
sign.p7s
07 серпня 2019 11:57
_Інформація про досвід.pdf
07 серпня 2019 11:57
_Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 11:43
Довідка 4-ОПП.pdf
02 серпня 2019 11:43
58додаток 7 Статут.pdf
02 серпня 2019 11:43
53 _Банківська гарантія.zip
02 серпня 2019 11:43
46 додаток 4-9.pdf
02 серпня 2019 11:43
45додаток 4-8наказ.pdf
02 серпня 2019 11:43
34додаток 4-7.pdf
02 серпня 2019 11:43
33додаток4-6.pdf
02 серпня 2019 11:43
32додаток 4-5.pdf
02 серпня 2019 11:43
30додаток 4-3.pdf
02 серпня 2019 11:43
29додаток 4-2.pdf
02 серпня 2019 11:43
28Додаток 4. 1.pdf
02 серпня 2019 11:43
1дод1 гар лист.pdf

Підстави для відмови в участі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРСТАЛЬСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ"

Критерій Вимога Підтвердження

ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ Південьтрансбуд

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРСТАЛЬСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ"
#39069887
Переможець 23 270 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРСТАЛЬСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ"
#39069887
23 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 вересня 2019 16:17
БДР 164-09-19.pdf укладений
02 вересня 2019 16:16
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2020 17:37
ДУ №7 до БДР 164-09-19.pdf укладений
23 грудня 2020 17:36
sign.p7s зміни до договору
27 квітня 2020 20:41
ДУ №6 до БДР 164-09-19.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 20:41
sign.p7s зміни до договору
31 січня 2020 12:50
ДУ №5 до БДР 164-09-19.pdf зміни до договору
31 січня 2020 12:50
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2019 16:23
ДУ №4 до БДР 164-09-19.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:23
sign.p7s зміни до договору
16 вересня 2019 17:44
ДУ №3 до БДР 164-09-19.pdf зміни до договору
16 вересня 2019 17:42
sign.p7s зміни до договору
09 вересня 2019 15:50
ДУ №2 до БДР 164-09-19.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 15:49
sign.p7s зміни до договору
04 вересня 2019 18:31
ДУ №1 до БДР 164-09-19.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 18:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 4.2., 5.1. та Розділу 14 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-164/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору підряду №БДР-164/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-164/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору підряду №БДР-164/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.п. 3.1.3., п. 1.2. та Додатку №2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-164/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-164/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1. та Додатку №4 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-164/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору підряду №БДР-164/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-164/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-164/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку №2 та 4 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-164/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-164/09-19 від 02.09.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 931 609,20
UAH (в тому числі ПДВ 155 268,20 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю розпочати та закінчити будівництво Підрядником протягом строку виконання державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні від 25.04.2018 №435, вирішили розірвати Договір за згодою сторін

Актуальні тендери

До пошуку