Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я)
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000878-b ● e83d7d08f37d4a09aba85279cf52c585
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001311 |
Місцезнаходження: | 46002, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1 |
Контактна особа: |
Ольга Іваниця +380352273321 adm_terokkl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 14:03 |
Очікувана вартість: | 720 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяги зазначені в додатку №2 до Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату щомісячно, на підставі акту надання послуг відповідно додатку №1 договору добровільного медичного страхування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 11:25 |
Додаток_1.doc | |
16 липня 2019 11:25 |
Додаток_4.doc | |
16 липня 2019 11:25 |
Додаток_2.doc | |
16 липня 2019 11:25 |
Додаток_3.doc | |
16 липня 2019 11:25 |
Додаток_8.doc | |
16 липня 2019 11:25 |
Додаток_7.doc | |
16 липня 2019 11:25 |
Додаток_6.doc | |
16 липня 2019 11:25 |
Додаток_5.doc | |
16 липня 2019 11:25 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно затримання сплати страхового платеж
Дата подання: 17 липня 2019 14:05
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:19
П. 6.2.2 проекту договору про закупівлю передбачає право Страхувальника не здійснювати або затримувати оплату, якщо зведений акт або акт приймання-передавання наданих послуг не погоджений Страхувальником «в разі неналежного оформлення (відсутність підписів, посилання на повний номер і дату укладення цього договору , вартості послуг та періоду їх надання тощо)». Зауважимо, що «тощо» може включати будь-які інші, навіть незначні, помилки в оформленні вказаного акту, що може стати причиною нескінченного процесу його погодження Страхувальником, і як наслідок – несплата Страхувальником страхових платежів. До того ж, сама форма акту приймання-передачі не встановлена жодним додатком до проекту договору про закупівлю. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації, додавши форму акту приймання –передавання наданих послуг
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Підпункт 6.2.2 відсутній в проекті договору. Зазначена вимога взагалі не міститься в тендерній документації.
Дякуємо за Ваше звернення.
Підпункт 6.2.2 відсутній в проекті договору. Зазначена вимога взагалі не міститься в тендерній документації.
Дякуємо за Ваше звернення.
Оплата учасником-переможцем юридично-консультаційних послуг
Дата подання: 22 липня 2019 14:26
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:06
Відповідно до пункту 4 Розділу 5 Тендерної документації, «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 6 000,00 грн. (шість тисяч гривень 00 копійок).» Але, законодавством про публічні закупівлі, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено оплату переможцем торгів тих послуг, що отримані Замовником від його контрагентів за іншими договорами. Також, предметом даної закупівлі є лише надання послуг з добровільного страхування, а за договором страхування можуть бути здійснені лише страхові виплати. Жодних інших виплат, тим більше - оплата юридично-консультативних послуг, згідно вимог закону страховиком не може бути здійснена. У зв’язку з цим, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, видаливши пункт 4 Розділу 5 Тендерної документації з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Інформація ст. 17 Закону
Дата подання: 22 липня 2019 14:32
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:13
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель на керівника та всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір». Дана вимога стоються лише надання інформації, щодо осіб уповноважених підписувати тендерну документацію та договір про закупівлю чи також і керівника, що уповноважив дану посадову особу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога стосується особи уповноваженої на підписання договору та керівника(якщо це різні особи).
Інформація ст. 17 Закону
Дата подання: 22 липня 2019 14:32
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:13
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель на керівника та всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір». Дана вимога стоються лише надання інформації, щодо осіб уповноважених підписувати тендерну документацію та договір про закупівлю чи також і керівника, що уповноважив дану посадову особу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога стосується особи уповноваженої на підписання договору та керівника(якщо це різні особи).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА" |
715 200,00
UAH з ПДВ
|
715 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ» |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА" #30726778 |
Переможець |
715 200,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 14:41
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №1 від 03.09.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №2 від 24.09.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №3 від 25.10.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №4 від 05.11.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №5 від 29.11.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 257 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №6 від 17.12.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |