Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я)
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000878-b e83d7d08f37d4a09aba85279cf52c585
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іваниця

+380352273321 adm_terokkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Контактна особа: Ольга Іваниця
+380352273321
adm_terokkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 14:03
Очікувана вартість: 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяги зазначені в додатку №2 до Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату щомісячно, на підставі акту надання послуг відповідно додатку №1 договору добровільного медичного страхування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 11:25
Додаток_1.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_4.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_2.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_3.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_8.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_7.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_6.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_5.doc
16 липня 2019 11:25
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно затримання сплати страхового платеж
Дата подання: 17 липня 2019 14:05
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:19
П. 6.2.2 проекту договору про закупівлю передбачає право Страхувальника не здійснювати або затримувати оплату, якщо зведений акт або акт приймання-передавання наданих послуг не погоджений Страхувальником «в разі неналежного оформлення (відсутність підписів, посилання на повний номер і дату укладення цього договору , вартості послуг та періоду їх надання тощо)». Зауважимо, що «тощо» може включати будь-які інші, навіть незначні, помилки в оформленні вказаного акту, що може стати причиною нескінченного процесу його погодження Страхувальником, і як наслідок – несплата Страхувальником страхових платежів. До того ж, сама форма акту приймання-передачі не встановлена жодним додатком до проекту договору про закупівлю. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації, додавши форму акту приймання –передавання наданих послуг
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Підпункт 6.2.2 відсутній в проекті договору. Зазначена вимога взагалі не міститься в тендерній документації.
Дякуємо за Ваше звернення.
Оплата учасником-переможцем юридично-консультаційних послуг
Дата подання: 22 липня 2019 14:26
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:06
Відповідно до пункту 4 Розділу 5 Тендерної документації, «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 6 000,00 грн. (шість тисяч гривень 00 копійок).» Але, законодавством про публічні закупівлі, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено оплату переможцем торгів тих послуг, що отримані Замовником від його контрагентів за іншими договорами. Також, предметом даної закупівлі є лише надання послуг з добровільного страхування, а за договором страхування можуть бути здійснені лише страхові виплати. Жодних інших виплат, тим більше - оплата юридично-консультативних послуг, згідно вимог закону страховиком не може бути здійснена. У зв’язку з цим, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, видаливши пункт 4 Розділу 5 Тендерної документації з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Інформація ст. 17 Закону
Дата подання: 22 липня 2019 14:32
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:13
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель на керівника та всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір». Дана вимога стоються лише надання інформації, щодо осіб уповноважених підписувати тендерну документацію та договір про закупівлю чи також і керівника, що уповноважив дану посадову особу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога стосується особи уповноваженої на підписання договору та керівника(якщо це різні особи).
Інформація ст. 17 Закону
Дата подання: 22 липня 2019 14:32
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:13
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель на керівника та всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір». Дана вимога стоються лише надання інформації, щодо осіб уповноважених підписувати тендерну документацію та договір про закупівлю чи також і керівника, що уповноважив дану посадову особу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога стосується особи уповноваженої на підписання договору та керівника(якщо це різні особи).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА" 715 200,00
UAH з ПДВ
715 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ» 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 14:44
Електронний підпис
09 серпня 2019 14:42
4. Довідка ДФС.pdf
09 серпня 2019 14:42
3. Довідка МВС.pdf
09 серпня 2019 14:42
2.1. Довідка ЄДР.zip
09 серпня 2019 14:42
2. ст. 17.pdf
09 серпня 2019 14:42
1. Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 14:42
Електронний підпис
31 липня 2019 11:16
Електронний підпис
31 липня 2019 11:16
1. Відповідність.rar
29 липня 2019 14:46
Електронний підпис
29 липня 2019 14:46
Cтрахова гарантія.rar

Публічні документи

31 липня 2019 17:18
Альфа_2.rar
31 липня 2019 17:18
Альфа_1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА"

ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА"
#30726778
Переможець 715 200,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА"
#30726778
715 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 11:48
Додаткова угода №6 договір 257.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 11:47
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 16:40
Додаткова угода №5 договір 257.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 16:39
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 09:29
Додаткова угода №4 договір 257.PDF зміни до договору
06 листопада 2019 09:29
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 09:10
Додаткова угода №3 договір 257.PDF зміни до договору
25 жовтня 2019 09:09
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 11:51
Додаткова угода №2 договір 257.PDF зміни до договору
24 вересня 2019 11:51
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 14:54
Додаткова угода №1 договір 257.PDF зміни до договору
03 вересня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 12:39
Додаток 2 до договору добровільного медичного страхування №257 від 28.08.2019р..PDF укладений
28 серпня 2019 12:34
Договір добровільного медичного страхування №257 від 28.08.2019р..PDF укладений
28 серпня 2019 12:34
Додаток 3 до договору добровільного медичного страхування №257 від 28.08.2019р..PDF укладений
28 серпня 2019 12:34
Додаток 1 до договору добровільного медичного страхування №257 від 28.08.2019р..PDF укладений
28 серпня 2019 12:34
Додаток 4 до договору добровільного медичного страхування №257 від 28.08.2019р..PDF укладений
28 серпня 2019 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №1 від 03.09.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №2 від 24.09.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №3 від 25.10.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №4 від 05.11.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №5 від 29.11.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: №257 від 28.08.2019р., додаткова угода №6 від 17.12.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 840,00
UAH