ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я)
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000878-b e83d7d08f37d4a09aba85279cf52c585
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська університетська лікарня" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001311
Місцезнаходження замовника: 46002, Україна, Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Контактна особа замовника: Ольга Іваниця
+380352273321
adm_terokkl@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 14:03
Очікувана вартість: 720 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяги зазначені в додатку №2 до Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров’я
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату щомісячно, на підставі акту надання послуг відповідно додатку №1 договору добровільного медичного страхування. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 липня 2019 11:46
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 11:25
Додаток_1.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_4.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_2.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_3.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_8.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_7.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_6.doc
16 липня 2019 11:25
Додаток_5.doc
16 липня 2019 11:25
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно затримання сплати страхового платеж
Дата подання: 17 липня 2019 14:05
Дата відповіді: 18 липня 2019 09:19
П. 6.2.2 проекту договору про закупівлю передбачає право Страхувальника не здійснювати або затримувати оплату, якщо зведений акт або акт приймання-передавання наданих послуг не погоджений Страхувальником «в разі неналежного оформлення (відсутність підписів, посилання на повний номер і дату укладення цього договору , вартості послуг та періоду їх надання тощо)». Зауважимо, що «тощо» може включати будь-які інші, навіть незначні, помилки в оформленні вказаного акту, що може стати причиною нескінченного процесу його погодження Страхувальником, і як наслідок – несплата Страхувальником страхових платежів. До того ж, сама форма акту приймання-передачі не встановлена жодним додатком до проекту договору про закупівлю. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації, додавши форму акту приймання –передавання наданих послуг
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Підпункт 6.2.2 відсутній в проекті договору. Зазначена вимога взагалі не міститься в тендерній документації.
Дякуємо за Ваше звернення.
Оплата учасником-переможцем юридично-консультаційних послуг
Дата подання: 22 липня 2019 14:26
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:06
Відповідно до пункту 4 Розділу 5 Тендерної документації, «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів. Вартість послуг становить 6 000,00 грн. (шість тисяч гривень 00 копійок).» Але, законодавством про публічні закупівлі, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено оплату переможцем торгів тих послуг, що отримані Замовником від його контрагентів за іншими договорами. Також, предметом даної закупівлі є лише надання послуг з добровільного страхування, а за договором страхування можуть бути здійснені лише страхові виплати. Жодних інших виплат, тим більше - оплата юридично-консультативних послуг, згідно вимог закону страховиком не може бути здійснена. У зв’язку з цим, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, видаливши пункт 4 Розділу 5 Тендерної документації з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»). Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Інформація ст. 17 Закону
Дата подання: 22 липня 2019 14:32
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:13
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель на керівника та всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір». Дана вимога стоються лише надання інформації, щодо осіб уповноважених підписувати тендерну документацію та договір про закупівлю чи також і керівника, що уповноважив дану посадову особу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога стосується особи уповноваженої на підписання договору та керівника(якщо це різні особи).
Інформація ст. 17 Закону
Дата подання: 22 липня 2019 14:32
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:13
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель на керівника та всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір». Дана вимога стоються лише надання інформації, щодо осіб уповноважених підписувати тендерну документацію та договір про закупівлю чи також і керівника, що уповноважив дану посадову особу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дана вимога стосується особи уповноваженої на підписання договору та керівника(якщо це різні особи).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА" 715 200,00
UAH з ПДВ
715 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ «СК «АЛЬФА СТРАХУВАННЯ» 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 14:44
sign.p7s
09 серпня 2019 14:42
4. Довідка ДФС.pdf
09 серпня 2019 14:42
3. Довідка МВС.pdf
09 серпня 2019 14:42
2.1. Довідка ЄДР.zip
09 серпня 2019 14:42
2. ст. 17.pdf
09 серпня 2019 14:42
1. Тендерна пропозиція.pdf
09 серпня 2019 14:42
sign.p7s
31 липня 2019 11:16
sign.p7s
31 липня 2019 11:16
1. Відповідність.rar
29 липня 2019 14:46
sign.p7s
29 липня 2019 14:46
Cтрахова гарантія.rar

Публічні документи

31 липня 2019 17:18
Альфа_2.rar
31 липня 2019 17:18
Альфа_1.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА"
#30726778
Переможець 715 200,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА"
#30726778
715 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку