Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
поточний ремонт дороги по вул. Садова в м. Миколаєві
current repair of the road on the street Sadova in the city of Mykolayiv
current repair of the road on the street Sadova in the city of Mykolayiv
Очікувана вартість
12 850 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000840-b ● 0f04a77f20ef46bda912e37ede4aeb0f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Housing and Utility Services of Mykolaiv City Executive Committee |
National ID: | 03365707 |
Contact point: |
Sapozhnyk Artem Anatolievich 380512537705 Depgkh@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 12 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 128 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 16 липня 2019 11:18 |
Enquiries until: | 06 серпня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 12 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 серпня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 12 850 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 128 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Джерело фінансування: місцевий бюджет
Source of funding: local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15190 метри квадратні
поточний ремонт дороги по вул. Садова в м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Садова
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
urrent repair of the road on the street Sadova in the city of Mykolayiv
CPV: 50230000-6
Період постачання:
по 17 жовтня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за цим Договором провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (наданих послуг) та/або витрат за формою № КБ-3 або інших форм актів виконаних робіт (наданих послуг), якщо розрахунок договірної ціни виконувався за допомогою методу калькулювання, протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт (надання послуг). | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 11:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 11:21 |
2.ТД - поточний ремонт вул. Садова.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 22 липня 2019 16:25
Дата відповіді: 24 липня 2019 08:56
Згідно умов ТД для документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати: скан-копія з оригіналу або з належним чином засвідченої копії договору та акту прийому – передачі (або інший аналогічний документ) до даного договору щодо надання послуг з поточного ремонту доріг та/або поточного ремонту дорожнього (асфальтобетонного) покриття, оригінал відгуку від контрагента щодо виконання договору, який вказаний як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування, адреса, прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його контактний номер телефону), інформацію про термін, якість наданих послуг та підтвердження повного виконання договору на дату надання відгуку щодо повного виконання договору, який вказаний учасником, підписаний особисто керівником (директором) контрагента. Чи буде важатись помилкою , якщо для підтвердження досвіду буде надано Договір з КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ дорожного покриття вулиць ? Та в підвердження якого буде надано Відгук від замовника та декларація про готовність об'єкта до експлуатації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Договір з капітального ремонту дорожнього покриття вулиць буде вважатися таким, що не підтверджує наявність досвіду з виконання аналогічного договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-16-000840-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 27 серпня 2019 14:31
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР"
Замовником торгів – Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради (Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03365707) було розпочато процедуру закупівлі за предметом: «поточний ремонт дороги по вул. Садова в м. Миколаєві» (закупівля UA-2019-07-16-000840-b).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та 16.08.2019 року подало тендерну пропозицію.
Однак, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 27.08.2019 (без номеру) було встановлено, що «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» з наступних підстав: «Згідно з умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції повинно бути оформлене відповідно до вимог зазначених в Додатку 5 до тендерної документації. Так, додатком 5 передбачене внесення зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром. В той же час, наведене в банківській гарантії № 0GO198594/OD від 15.08.2019 року формулювання: «Зміни до тексту гарантії вносяться виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром, на підставі листа-звернення Принципала за умови прийняття ПАТ «МТБ Банк» рішення про прийняття таких змін, а також, у разі необхідності, після отримання від Бенефіціара або банку Бенефіціара чи авізуючого банку повідомлення про прийняття таких зазначених змін у відповідності до чинного законодавства України», - не відповідає умовам тендерної документації.»
З приводу цього повідомляємо, що банківська гарантія №0GO198594/OD від 15.08.2019 року надана на користь Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, ЄДРПОУ 03365707 для участі ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у відкритих торгах за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-16-000840-b) на закупівлю послуг: «ДК 021:2015: (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (поточний ремонт дороги по вул. Садова в м. Миколаєві)» містить наступне формулювання: «Зміни до тексту гарантії вносяться виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром» (що і вимагалося Бенефіціаром), далі по тексту розписаний механізм внесення таких змін «на підставі листа-звернення Принципала за умови прийняття ПАТ «МТБ БАНК» рішення про прийняття таких змін, а також, у разі необхідності, після отримання від Бенефіціара або банку Бенефіціара чи авізуючого банку повідомлення про прийняття зазначених змін у відповідності до чинного законодавства України», що ніяким чином не суперечить твердженню про те, що «Зміни до тексту гарантії вносяться виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром», а отже гарантія №0GO198594/OD від 15.08.2019 року відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, наша тендерна пропозиція повністю відповідала вимогам тендерної документації, але замовник чомусь все одно вирішив її відхилити.
Відхиливши нашу пропозицію Замовник порушив щонайменше декілька принципів здійснення закупівель, таких як: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «Миколаївбудцентр» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та 16.08.2019 року подало тендерну пропозицію.
Однак, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 27.08.2019 (без номеру) було встановлено, що «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» з наступних підстав: «Згідно з умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції повинно бути оформлене відповідно до вимог зазначених в Додатку 5 до тендерної документації. Так, додатком 5 передбачене внесення зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром. В той же час, наведене в банківській гарантії № 0GO198594/OD від 15.08.2019 року формулювання: «Зміни до тексту гарантії вносяться виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром, на підставі листа-звернення Принципала за умови прийняття ПАТ «МТБ Банк» рішення про прийняття таких змін, а також, у разі необхідності, після отримання від Бенефіціара або банку Бенефіціара чи авізуючого банку повідомлення про прийняття таких зазначених змін у відповідності до чинного законодавства України», - не відповідає умовам тендерної документації.»
З приводу цього повідомляємо, що банківська гарантія №0GO198594/OD від 15.08.2019 року надана на користь Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, ЄДРПОУ 03365707 для участі ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у відкритих торгах за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-16-000840-b) на закупівлю послуг: «ДК 021:2015: (50230000-6) - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (поточний ремонт дороги по вул. Садова в м. Миколаєві)» містить наступне формулювання: «Зміни до тексту гарантії вносяться виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром» (що і вимагалося Бенефіціаром), далі по тексту розписаний механізм внесення таких змін «на підставі листа-звернення Принципала за умови прийняття ПАТ «МТБ БАНК» рішення про прийняття таких змін, а також, у разі необхідності, після отримання від Бенефіціара або банку Бенефіціара чи авізуючого банку повідомлення про прийняття зазначених змін у відповідності до чинного законодавства України», що ніяким чином не суперечить твердженню про те, що «Зміни до тексту гарантії вносяться виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром», а отже гарантія №0GO198594/OD від 15.08.2019 року відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, наша тендерна пропозиція повністю відповідала вимогам тендерної документації, але замовник чомусь все одно вирішив її відхилити.
Відхиливши нашу пропозицію Замовник порушив щонайменше декілька принципів здійснення закупівель, таких як: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 18:47
Розглянувши Вашу вимогу в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступну відповідь.
Згідно ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту дороги по вул. Садова, забезпечення тендерної пропозиції повинно бути оформлене відповідно до вимог, зазначених в Додатку 5 до тендерної документації.
Пунктом 3 Додатку 5 тендерної документації «Обов’язкові вимоги до банківської гарантії» передбачено, що умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром.
В наданій банківській гарантії № 0GO198594/OD від 15.08.2019 окрім вищевказаної умови додатково визначена умова щодо обов’язкового прийняття збоку ПАТ «МТБ Банк» рішення про прийняття таких змін, що фактично надає право Банку-гаранту відмовити у внесенні змін навіть при наявності письмової згоди Бенефіціара.
Крім того, механізм погодження та прийняття змін до тексту банківської гарантії прописаний в самій гарантії значено ускладнений та доповнений можливістю прийняття рішення про прийняття змін на підставі повідомлення про їх прийняття збоку банку Бенефіціара чи авізуючого банку.
Замовник чітко встановив в тендерній документації порядок внесення змін до банківської гарантії без додаткових механізмів, порядків і процедур такого внесення.
Необхідність чіткого дотримання вимог тендерної документації в частині внесення змін до банківської гарантії підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України за № 3233-р/пк-пз від 06.04.2018.
З урахуванням усього вищевикладеного, Замовник правомірно прийняв рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Згідно ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту дороги по вул. Садова, забезпечення тендерної пропозиції повинно бути оформлене відповідно до вимог, зазначених в Додатку 5 до тендерної документації.
Пунктом 3 Додатку 5 тендерної документації «Обов’язкові вимоги до банківської гарантії» передбачено, що умови, за яких можна вносити зміни до тексту банківської гарантії Принципалом, Бенефіціаром, Банком-Гарантом: виключно за письмовою згодою із Бенефіціаром.
В наданій банківській гарантії № 0GO198594/OD від 15.08.2019 окрім вищевказаної умови додатково визначена умова щодо обов’язкового прийняття збоку ПАТ «МТБ Банк» рішення про прийняття таких змін, що фактично надає право Банку-гаранту відмовити у внесенні змін навіть при наявності письмової згоди Бенефіціара.
Крім того, механізм погодження та прийняття змін до тексту банківської гарантії прописаний в самій гарантії значено ускладнений та доповнений можливістю прийняття рішення про прийняття змін на підставі повідомлення про їх прийняття збоку банку Бенефіціара чи авізуючого банку.
Замовник чітко встановив в тендерній документації порядок внесення змін до банківської гарантії без додаткових механізмів, порядків і процедур такого внесення.
Необхідність чіткого дотримання вимог тендерної документації в частині внесення змін до банківської гарантії підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України за № 3233-р/пк-пз від 06.04.2018.
З урахуванням усього вищевикладеного, Замовник правомірно прийняв рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-16-000840-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 01 вересня 2019 19:08
Дата подання: 01 вересня 2019 19:08
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск до аукціону пропозиції іншого учасника
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника та допуск до аукціону пропозиції іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 21:37
рішення від 04.09.2019 № 12343 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 21:37
Інформація про перенесення розгляду скарги від 01.09.2019 № UA-2019-07-16-000840-b.c2.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 00:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2019 № 13141.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 18:58
рішення від 17.09.2019 № 13141 .pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 21:04
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 серпня 2019
UA-2019-07-16-000840-b●0f04a77f20ef46bda912e37ede4aeb0f
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54030, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Компанія "Євродор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" #42677684 |
Рішення скасоване |
11 320 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 09:04
|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" #42677684 |
Відхилено |
11 320 000,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 09:07
|
ТОВ "Компанія "Євродор" #38972680 |
Рішення скасоване |
12 785 750,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 12:31
|
ТОВ "Компанія "Євродор" #38972680 |
Переможець |
12 785 750,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2019 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2020 17:17
|
додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2020 17:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2020 14:19
|
додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
13 січня 2020 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 22:21
|
додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 22:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 22:05
|
додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 22:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 15:04
|
ДУ №1 від 16.10.19.PDF | зміни до договору |
17 жовтня 2019 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2019 14:59
|
Договір №966 від 16.10.19.PDF | укладений |
17 жовтня 2019 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 966 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми і обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 966 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору на строк достатній для проведення нової процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 966 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кількість: відповідно до локального кошторису. Зменшення суми договору і обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 966 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Укладення 20% додаткової угоди з сумою. Сума додаткової угоди складає - 1 928 714,40 |
Номер договору про закупівлю: | 966 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |