Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень): ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах ЛОТ №2 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою
Очікувана вартість
394 575,40 UAH
UA-2019-07-16-000784-c e41b9fc4c6bd4774bbe5c8c4e1906e7d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенюк Наталія

+380432521000 vinzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 05479361
Вебсайт: http://www.vinzelenbud.com.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Контактна особа: Семенюк Наталія
+380432521000
vinzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 20:00
Очікувана вартість: 394 575,40 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (утримання зелених насаджень): ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах ЛОТ №2 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою ЛОТ №1 – Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах: - обсяг надання послуг: 100 м3; - місце надання послуг – кладовища м. Вінниці. ЛОТ №2 - Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев та обрізка дерев на об'єкті благоустрою: - обсяг надання послуг: видалення дерев – 50 м3; обрізка дерев – 120 шт. - місце надання послуг – територія м. Вінниці Більш детально зазначено в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

16 липня 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 18:20
2019_ТД_благоустрій_2_титул.pdf
16 липня 2019 18:20
Договір_благоустрій (1).docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Викошування комбінованих газонів, загрібання з газонів скошеної трави з вивезенням на звалище
Опис предмету закупівлі:
ЛОТ №1 – Викошування комбінованих газонів, загрібання з газонів скошеної трави з вивезенням на звалище:
- обсяг надання послуг: покіс газонів комбінованих – 200000,0 м2 (од. виміру - 100м2, кількість – 2000,0), загрібання з газонів скошеної трави з вивезенням на звалище – 200000,0 м2 (од. виміру - 100м2, кількість – 2000,0);
- місце надання послуг – територія м. Вінниці.

Більш детально зазначено в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 230 440,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 304,40 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 серпня 2019 12:10
Закінчення: 01 серпня 2019 12:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200000 м²
Викошування комбінованих газонів, загрібання з газонів скошеної трави з вивезенням на звалище
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Послуги здійснюється у безготівковій формі у національній валюті України – гривні. Замовник зобов’язується сплатити за надані послуги протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг та рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї послуги протягом 7-ми календарних днів. При виникненні бюджетних зобов’язань оплата за надані послуги проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Надання послуг здійснюється незалежно від стану оплати за попередньо надані Виконавцем послуги (виконані роботи). Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович 187 860,00
UAH з ПДВ
187 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іскрицький Сергій Петрович 230 400,00
UAH з ПДВ
230 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 13:10
сканирование0001.jpg
19 серпня 2019 22:13
Пропозиція
31 липня 2019 16:31
Електронний підпис
31 липня 2019 16:23
Реєстр Лавренчук19.pdf
31 липня 2019 16:23
Інформація ПДВ.pdf
31 липня 2019 16:23
Довідка Статут.pdf
31 липня 2019 16:23
Довідка санкції.pdf
31 липня 2019 16:23
Довідка печатка.pdf
31 липня 2019 16:23
Довідка банк 26072019.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 16:38
Тендер Іскр ПДФ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лавренчук Дмитро Борисович

ФОП Іскрицький Сергій Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович
#3022500631
Переможець 187 860,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович
#3022500631
187 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:08
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 17:08
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 16:40
ФОП Лавренчук_покіс_132.pdf укладений
04 вересня 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 132/19/НП(в)
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 169 819,06
UAH