Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000776-c ● 977fb415c93346759a5a2d2309f48007
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУНП в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108616 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Сергій Сергійович Ропай +380442716470, +380999814022 umz@kv.npu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Обладнання до комп’ютерної техніки, принтери та багатофункціональні пристрої
Тендерна документація
16 липня 2019 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 18:03 |
ТД оргтехніка 2019.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Комп’ютерне обладнання |
Опис предмету закупівлі: |
Обладнання до комп’ютерної техніки, принтери та багатофункціональні пристрої
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 750,00 UAH з ПДВ |
Позиції
12 од
Комп’ютерне обладнання
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Володимирська, 15
Дата доставки:
31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після поставки товару, протягом 10 банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 липня 2019 08:42
Дата відповіді: 17 липня 2019 08:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Допускаються, але за технічними характеристиками товар повинен відповідати вимогам тендерної документації додаток 4. 2)Пропозиція учасника ФО-П допускається до розгляду. Вартість цінової пропозиції не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі. При розгляді цінової пропозиції ФО-П не платника ПДВ до його ціни не буде додаватися сума ПДВ, при цьому оцінка запропонованого ФО-П товару буде проводитися у порівнянні з аналогічними товарами на ринку без урахування ПДВ (тобто ціна за одиницю товару запропонованого учасником не повинна перевищувати середньо-ринкову вартість аналогічного товару без урахування ПДВ).
Інформація про відміну
Дата відміни
01 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій