Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
2 870 440,00 UAH
UA-2019-07-16-000751-c 80d0cfb29d624f5f9728fc2a1a723e92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Сергійович Ропай

+380442716470
+380999814022
umz@kv.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40108616
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Сергій Сергійович Ропай
+380442716470, +380999814022
umz@kv.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 11:15
Початок аукціону: 09 серпня 2019 11:15
Очікувана вартість: 2 870 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 352,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


проведення капітального ремонту покрівлі будівлі ГУНП в Київській області

проведення капітального ремонту покрівлі будівлі ГУНП в Київській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Довнар-Запольського, 10-А, Київ, Київська область, 04116, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється Замовником після виконання робіт що підтверджується актами виконаних робіт (Ф КБ-2в), довідками про їх вартість (Ф КБ-3), підписаними Сторонами, протягом 14 календарних днів Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-000751-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 15 серпня 2019 16:21
Оскарження рішення Замовника
Оскарження в додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2019 17:52
На наявне в електронній системі закупівель «Роз’яснення до процедури/Вимогу про усунення порушення» (Номер вимоги: UA-2019-07-16-000751-c.b1; Дата подання: 15 серпня 2019 р. о 16:21 год.) на закупівлю робіт - капітальний ремонт покрівлі будівлі ГУНП в Київській області у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 за адресою: м. Київ, вул. Довнар - Запольського, 10-А код ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (№ оголошення -UA-2019-07-16-000751-c), тендерний комітет Головного управління Національної поліції в Київській області (далі - замовник) повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) учасники на етапі кваліфікації не мають права звертатись до замовника з відповідними «Роз’ясненнями до процедури/Вимогами про усунення порушення», адже згідно з Законом, статтею 23 передбачено надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, а саме, частиною 1 статті 23 Закону передбачено -
1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, станом на 08 серпня 2019 року відбулось закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Оскільки по процедурі відкритих торгів щодо закупівлі робіт - капітальний ремонт покрівлі будівлі ГУНП в Київській області у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 за адресою: м. Київ, вул. Довнар - Запольського, 10-А код ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (№ оголошення -UA-2019-07-16-000751-c), тендерну пропозицію учасника, ТОВ "Афінацентр", відхилено, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, даний учасник згідно із Законом може скористатись тільки правом, наданим йому частиною 3 статті 30 Закону, якою передбачено –
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, згідно з наведеним, ТОВ "Афінацентр" має право, у разі, якщо вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення, повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям щодо закупівлі робіт - капітальний ремонт покрівлі будівлі ГУНП в Київській області у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 за адресою: м. Київ, вул. Довнар - Запольського, 10-А код ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи) (№ оголошення -UA-2019-07-16-000751-c), а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.

Документи подані скаржником

15 серпня 2019 16:21
Оскарження.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Афінацентр" 2 703 632,58
UAH з ПДВ
2 689 280,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 2 749 625,65
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 2 770 322,40
UAH з ПДВ
2 770 322,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ"ТРЕЙД ТОРГ" 2 870 000,00
UAH з ПДВ
2 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2019 06:56
Оновлена пропозиція
08 серпня 2019 09:42
Електронний підпис
08 серпня 2019 09:41
129.imd
08 серпня 2019 09:41
4.3 Довідка код доступу.PDF
08 серпня 2019 09:41
Лист про санкції.PDF
08 серпня 2019 09:40
9 Копія витяг ПДВ.PDF
08 серпня 2019 09:40
1 Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

15 серпня 2019 18:11
мвс
15 серпня 2019 18:11
мвс
15 серпня 2019 18:11
дпі
08 серпня 2019 09:45
Електронний підпис
08 серпня 2019 09:42
технічна частина.PDF
08 серпня 2019 09:42
тендерна пропозиція.PDF
08 серпня 2019 09:42
Статут.pdf
08 серпня 2019 09:42
довідка Кредобанк.PDF
08 серпня 2019 09:42
довідка БІЗ.pdf
08 серпня 2019 09:42
Протокол зборів.pdf
08 серпня 2019 09:42
ДКСУ.PDF
08 серпня 2019 09:42
проект договору.PDF
08 серпня 2019 09:42
відомості ЄДРПОУ.PDF
08 серпня 2019 09:42
Ліцензія 2019.pdf
08 серпня 2019 09:42
інші документи ч3.PDF
08 серпня 2019 09:42
інші документи ч2.PDF
08 серпня 2019 09:42
інші документи ч1.PDF
08 серпня 2019 09:42
imd.rar
08 серпня 2019 09:42
38.imd
08 серпня 2019 09:42
ЄДРПОУ.pdf
08 серпня 2019 09:42
Документ_ЄДР_1005620283.zip
08 серпня 2019 09:42
Ясногородка договір-1-8.pdf
08 серпня 2019 09:42
Дозвіл.pdf
08 серпня 2019 09:42
лист відгук.pdf
08 серпня 2019 09:42
договірна ціна.PDF
08 серпня 2019 09:42
додаткові угоди.pdf
08 серпня 2019 09:42
довідки ст16.PDF
08 серпня 2019 09:42
довідки ст 17.PDF
08 серпня 2019 09:42
додатки.pdf
08 серпня 2019 09:42
акти січень.pdf
08 серпня 2019 09:42
акти лютий.pdf
08 серпня 2019 09:42
акти липень.pdf
08 серпня 2019 09:42
акти березень.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 09:18
Електронний підпис
08 серпня 2019 09:17
50.imd
08 серпня 2019 09:17
46. Довідки статті 17.pdf
08 серпня 2019 09:17
45. Відгук.pdf
08 серпня 2019 09:17
44. Довідки форми КБ 3.pdf
08 серпня 2019 09:17
43. Аналогічний договір.pdf
08 серпня 2019 09:17
33. Лист про ДСТУ.pdf
08 серпня 2019 09:17
27. Лист про витрати.pdf
08 серпня 2019 09:17
26. Ціна з податками.pdf
08 серпня 2019 09:17
20. Інформація стаття 17.pdf
08 серпня 2019 09:16
16. Лист про печатку.pdf
08 серпня 2019 09:16
13. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
08 серпня 2019 09:16
9. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 серпня 2019 09:16
8. Тендерна пропозиція.pdf
08 серпня 2019 09:16
7. Наказ на директора.pdf
08 серпня 2019 09:16
6. Протокол.pdf
08 серпня 2019 09:16
10. Ліцензія.pdf
08 серпня 2019 09:16
5. Статут.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 17:16
Електронний підпис
07 серпня 2019 17:02
проект договору.pdf
07 серпня 2019 17:02
технічне завдання.pdf
07 серпня 2019 17:02
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Афінацентр"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ТОВ "КОМПАНІЯ"ТРЕЙД ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Афінацентр"
#39107995
Відхилено 2 689 280,38
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 13:41
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 2 700 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 13:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 16:27
Договір буд. роботи № 439 від 04.09.2019.pdf укладений
04 вересня 2019 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 26 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 700 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 450 000,00 UAH)