Капітальний ремонт Колківського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" по вул. Центральна, 24, с. Колки, Дубровицького району Рівненської області (облаштування санвузлів)
Очікувана вартість
491 025,00 UAH
UA-2019-07-16-000726-b c5011a2591e9480487edbdf70596c635
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145837
Місцезнаходження: 34100, Україна , Рівненська обл., Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11
Контактна особа: Віра Олександрівна Коблик
+380977038894,+380992341449
osvita_dubr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Колківського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" по вул. Центральна, 24, с. Колки, Дубровицького району Рівненської області (облаштування санвузлів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

16 липня 2019 10:58
Електронний цифровий підпис
16 липня 2019 10:57
Договір 134.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-23-000005 ● f3b79817629e497e98291e016b21f5d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-23 17:01:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.07.2019 № 35

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.07.2019 № 35.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-16-000726-b 16.07.2019 "Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 цього Закону. "

В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-24 11:18:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт Колківського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" по вул. Центральна, 24, с. Колки, Дубровицького району Рівненської області (облаштування санвузлів)» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт » (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2019-07-16-000726-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Чи відображена в річному плані закупівель (додатку) на 2019 рік закупівля по вищезазначеному предмету?
2. Чи оприлюднена вказана інформація про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу?
Вкажіть ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану (додатку) чи змінам до нього, в якому передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-26 12:00:26

На Ваш запит від 23.07.2019 року (ID моніторингу: UA-M-2019-07-23-000005) тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту Дубровицької райдержадміністрації повідомляє

В частині 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Стаття 10 Закону: Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору.
Відповідно до ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В статті 12 Закону визначені процедури закупівлі: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
16.07.2019 року нами в електронній системі був оприлюднений звіт про укладений договір (договір підряду № 134 від 16.07.2019 року на виконання робіт: «Капітальний ремонт Колківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ» по вул. Центральна, 24, с. Колки, Дубровицького району, Рівненської області (облаштування санвузлів)» ID: UA-2019-07-16-000726-b-b1). Так як ціна даного договору становить 491025, 00 грн. (чотириста дев’яносто одна тисяча двадцять п’ять грн.) ми, як замовник, не порушуючи законодавства України, мали право провести закупівлю робіт без використання електронної системи та передбачених Законом процедур закупівель, а отже без відображення в річному плані закупівель, в я кому, як зазначалось вище, відображаються лише процедури, визначені Законом – відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-29 10:50:24

На Ваш запит від 23.07.2019 року (ID моніторингу: UA-M-2019-07-23-000005) тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту Дубровицької райдержадміністрації повідомляє

В частині 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Стаття 10 Закону: Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору.
Відповідно до ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В статті 12 Закону визначені процедури закупівлі: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
16.07.2019 року нами в електронній системі був оприлюднений звіт про укладений договір (договір підряду № 134 від 16.07.2019 року на виконання робіт: «Капітальний ремонт Колківського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ» по вул. Центральна, 24, с. Колки, Дубровицького району, Рівненської області (облаштування санвузлів)» ID: UA-2019-07-16-000726-b-b1). Так як ціна даного договору становить 491025, 00 грн. (чотириста дев’яносто одна тисяча двадцять п’ять грн.) ми, як замовник, не порушуючи законодавства України, мали право провести закупівлю робіт без використання електронної системи та передбачених Законом процедур закупівель, а отже без відображення в річному плані закупівель, в я кому, як зазначалось вище, відображаються лише процедури, визначені Законом – відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, 02145837, Україна, Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт Колківського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" по вул. Центральна, 24, с. Колки, Дубровицького району Рівненської області (облаштування санвузлів), 491025UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: c5011a2591e9480487edbdf70596c635, 2019-07-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Звіт про укладений договір
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 23 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, звіт про укладений договір ID: UA-2019-07-16-000726-b, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 26.07.2019. За результатом моніторингу встановлено, що Управлінням освіти, молоді та спорту Дубровицької районної державної адміністрації (далі – Замовник) в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro оприлюднений звіт про укладений договір щодо закупівлі робіт з капітального ремонту Колківського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" по вул. Центральна, 24, с. Колки, Дубровицького району Рівненської області (облаштування санвузлів), очікуваною вартістю 491 015,00 грн., при цьому на веб-порталі Уповноваженого органу відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік, в якому передбачена дана закупівля, чим порушено вимоги частини першої статті 4 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо укладення договору про закупівлю відповідно до Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (На веб-порталі уповноваженого органу відсутній річний план закупівель (додоток) на 2019 в якому передбачена закупівля "Капітальний ремонт Колківського НВК "ЗОШ I-III ст. - ДНЗ " по вул. Центральна, 24, Дубровицького району Рівненської області (облаштування санвузлів)" з очікуваною вартістю 491 025,00 гривень.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЛАНА"
#39787516
Переможець 491 015,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 10:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 липня 2019 11:00
Договір 134.pdf укладений
16 липня 2019 10:59

Актуальні тендери

До пошуку