Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 «Послуги з поточного ремонту приміщень 2-го поверху адміністративної будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3, корпус № 1», код за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
3 190 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000717-a 825e3adbfa0c4fd6b872539c7055c2bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 19:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 серпня 2019 14:37
Очікувана вартість: 3 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Строк надання послуг: не більше 90 календарних (дев'яносто) днів з моменту укладання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту приміщень 2-го поверху адміністративної будівлі Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3, корпус № 1. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» замовник на підставі рахунку виконавця зобов’язується перерахувати виконавцю попередню оплату у розмірі 30 % від загальної вартості послуг, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку виконавця. Після отримання попередньої оплати виконавець зобов’язаний протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати послуги на отриману суму попередньої оплати та надати відповідні Акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3). У разі ненадання Акта приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) на отриману суму попередньої оплати виконавець зобов’язаний повернути на розрахунковий рахунок замовника суму попередньої оплати, що не підтверджена Актом приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), не пізніше строку, що зазначений у договорі. Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості наданих послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок замовника у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату послуг, замовник проводить оплату виконаних послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фенікс Плюс" 2 914 337,84
UAH з ПДВ
2 914 337,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ 3 158 428,81
UAH з ПДВ
3 158 428,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВНІЧ-ВІКНА" 3 187 000,00
UAH з ПДВ
3 187 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 12:20
Електронний підпис
01 серпня 2019 12:18
Відповідність.rar
01 серпня 2019 12:18
Кошторис.rar
01 серпня 2019 12:18
Пропозиція.rar

Публічні документи

12 серпня 2019 11:37
Кошторис в WORD
12 серпня 2019 11:37
Розрахунок зарплати
12 серпня 2019 11:37
Відомість ресурсів
12 серпня 2019 11:37
Кошторис
12 серпня 2019 11:37
Кошторис
12 серпня 2019 11:37
Кошторис
12 серпня 2019 11:37
Кошторис
12 серпня 2019 11:37
Довідка з МВС
31 липня 2019 12:59
22.Захист довкілля.rar
31 липня 2019 12:59
21.Субпідряд.rar
31 липня 2019 12:59
20.Ліцензія.rar
31 липня 2019 12:59
17.Довіреність.rar
31 липня 2019 12:59
16.Виписка.rar
31 липня 2019 12:59
14.Акт _2 до Дог._401.rar
31 липня 2019 12:59
13.Акт _1 до Дог._401.rar
31 липня 2019 12:58
7.Додаток _3 до Дог._401.rar
31 липня 2019 12:58
6.Додаток _2 до Дог._401.rar
31 липня 2019 12:58
5.Додаток _1 до Дог. _401.rar
31 липня 2019 12:58
2.Працівники.rar

Публічні документи

31 липня 2019 17:12
Лист гарантія .pdf
31 липня 2019 17:12
Щодо права підпису .PDF
31 липня 2019 17:12
Статут .PDF
31 липня 2019 17:12
Свідоцтво ПДВ.PDF
31 липня 2019 17:12
Наказ на керівника.PDF
31 липня 2019 17:12
Лист щодо ст17.pdf
31 липня 2019 17:12
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фенікс Плюс"

ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ

ТОВ "ПІВНІЧ-ВІКНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фенікс Плюс"
#33832751
Відхилено 2 914 337,84
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 16:39
ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ
#34761095
Переможець 3 158 428,81
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ
#34761095
3 158 428,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 16:41
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:41
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:15
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 15:46
Договір_дод_3_558 (частина1_з_4-х) (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:46
Договір_дод_3_558 (частина3_з_4-х) (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:46
Договір_дод_3_558 (частина2_з_4-х) (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:46
Договір_дод_3_558 (частина4_з_4-х) (1).pdf зміни до договору
26 грудня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 13:00
Договір_дод_2_434 (1).pdf зміни до договору
28 листопада 2019 13:00
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 19:00
Договір_дод_1_350 (1).pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 19:00
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 16:33
Договір_289.pdf укладений
28 серпня 2019 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/350
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 частини четвертої статті 36 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі", а саме продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/434
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 289
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/558
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 730 912,09
UAH (в тому числі ПДВ 455 152,01 UAH)