Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з утримання зелених насаджень)
Очікувана вартість
233 397,85 UAH
UA-2019-07-16-000703-a 08d5cca913a8484587b5707c4f5a3e0a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенюк Наталія

+380432521000 vinzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 05479361
Вебсайт: http://www.vinzelenbud.com.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Контактна особа: Семенюк Наталія
+380432521000
vinzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 13:33
Очікувана вартість: 233 397,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 333,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з утримання зелених насаджень) Місце надання послуг: згідно Технічного завдання (Додаток №1 до Тендерної документації). строк надання послуг: до 31 грудня 2019 року Більш детально зазначено в Тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
107080 м.кв.
Покіс газонів партерних (Викошування газонiв партерних та звичайних моторною косаркою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
2280 м.кв.
Прополювання квітників (Прополювання квітників із застосуванням плотиків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
235 м3
Полив зелених насаджень (Полив живої огорожі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Послуги здійснюється у безготівковій формі у національній валюті України – гривні. Замовник зобов’язується сплатити за надані послуги протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг та рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї послуги протягом 7-ми календарних днів. При виникненні бюджетних зобов’язань оплата за надані послуги проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Надання послуг здійснюється незалежно від стану оплати за попередньо надані Виконавцем послуги (виконані роботи). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2019 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 18:27
2019_ТД_благоустрій_Космонавтів_2.pdf
16 липня 2019 18:27
Договір_благоустрій (2).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бондар Ірина Миколаївна 231 943,50
UAH з ПДВ
231 943,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дяк Олександр Васильович 232 000,00
UAH з ПДВ
232 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 17:34
Електронний підпис
31 липня 2019 17:33
паспорт оригінал - 1.pdf
31 липня 2019 17:33
диплом Рудковський.jpg
31 липня 2019 17:33
Витяг ПДВ (копія) - 1.pdf
31 липня 2019 17:33
Виписка (копія) - 1.pdf
31 липня 2019 17:33
Реєстр документів - 1.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 18:19
Цінова пропозиція.PDF
31 липня 2019 18:19
Довідка щодо санкцій.PDF
31 липня 2019 18:19
Довідка щодо печатки.PDF
31 липня 2019 18:19
Довідка ст. 17 Закону.PDF
31 липня 2019 18:19
Витяг з реєстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бондар Ірина Миколаївна

ФОП Дяк Олександр Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бондар Ірина Миколаївна
#3194116485
Відхилено 231 943,50
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 17:47
ФОП Дяк Олександр Васильович
#2318905932
Відхилено 232 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 23:56

Інформація про відміну

Дата відміни
09 серпня 2019 23:56
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі