Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Коропської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41080695 |
Місцезнаходження: | 16200, Україна , Чернігівська обл., смт. Короп, вул. Вознесенська, 24 |
Контактна особа: |
Ярослав Коток +380966958136 koroposvita-sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 липня 2019 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2019 12:36 |
Очікувана вартість: | 141 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 410,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2019 10:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2019 10:51 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-19-000012 ● b291592f5c084a418f7478b24da128de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.07.2019 № 46
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 19.07.2019 № 46
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2019-07-16-000689-b 16.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно Протоколу засідання тендерного комітету № 49 від 25.07.2019 року Замовником було прийнято рішення скасувати закупівлю в звязку з неможливістю усунення порушень, виявлених в результаті моніторингу
2019-07-25 17:08:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни Замовником процедури закупівлі
2019-07-26 10:19:24
Інформація про відміну
Дата відміни: | 25 липня 2019 17:03 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», в зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
25 липня 2019 17:03
|
Електронний підпис |
25 липня 2019 17:02
|
20190725 (2).png |
25 липня 2019 17:02
|
20190725 (1).png |