ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. М. Цветаєвої, 16, 16Б, 16В у Деснянському районі»
Очікувана вартість
961 469,00 UAH
UA-2019-07-16-000680-a f53386e71c6c4287b86f0d475db938ff
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт замовника: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження замовника: 04053, Україна, Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа замовника: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 961 469,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 807,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. М. Цветаєвої, 16, 16Б, 16В у Деснянському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на вул. М. Цветаєвої, 16, 16Б, 16В у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 липня 2019 17:18
Проект договору (Додаток 3).docx
16 липня 2019 17:18
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
16 липня 2019 17:18
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
16 липня 2019 17:18
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДОПТИМУМ" 957 171,37
UAH з ПДВ
957 171,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 16:32
111.imd
24 липня 2019 16:32
пропозиція.PDF
24 липня 2019 16:32
Додатки.PDF
24 липня 2019 16:32
листи і довідки.PDF
24 липня 2019 16:32
Док учасника.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
#38871884
Переможець 957 171,37
UAH з ПДВ
30 липня 2019 17:11

Документи

30 липня 2019 17:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДОПТИМУМ"
#38871884
957 171,37
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 17:11
протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
23 серпня 2019 15:43
ДУ 3.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 17:31
ДУ 2.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 18:52
ДУ _ 1 від 30.08.2019 до Д 153.8 від 23.10.2019.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з отриманням позитивного експертного звіту від 20.08.2019 На 0837-19/ПРОЕКСП виданого ТОВ «ПРОЕКСП» Сторони Дійшли згоди викласти п.п. 2.8., Розділ 14 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 153/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 15 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 153/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 153/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку