Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології Любомльського ЗЗСО № 3 Любомльської міської ради
Очікувана вартість
605 000,00 UAH
UA-2019-07-16-000668-c 8640954d8b1c494d9ddb67839d54d556
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксентюк Наталія Миколаївна

+380978682040 lbm.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42025698
Місцезнаходження: 44300, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2
Контактна особа: Оксентюк Наталія Миколаївна
+380978682040
lbm.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 липня 2019 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 13:28
Початок аукціону: 01 серпня 2019 13:28
Очікувана вартість: 605 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Адреса поставки: 44300, Волинська обл., м. Любомль, вул. Брестська,13
Строк поставки: з моменту підписання договору до 30 вересня 2019 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології Любомльського ЗЗСО № 3 Любомльської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44300, Україна, Волинська область, ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 18:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН до Додатку 2.PDF
23 липня 2019 18:07
Протокол про внесення змін.PDF
23 липня 2019 18:07
Додаток 2. НОВА РЕДАКЦІЯ Зміни.docx
16 липня 2019 16:23
Додаток 2. Технічні характеристики.docx
16 липня 2019 16:23
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги.docx
16 липня 2019 16:23
Додаток 3 Проект договору.docx
16 липня 2019 16:23
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
16 липня 2019 16:23
ТД кабінет біології.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-16-000668-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАБОРА ПРО", Код ЄДРПОУ:42271622
Дата подання: 19 липня 2019 16:53
Оскарження умов закупівлі


В системі публічних закупівель Prozorro підприємство ознайомилось з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 (CPV) 80520000-5 – навчальні засоби (навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології).
Проаналізувавши зміст вимог ТД, вважаю, що наявні підстави для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне.
Положення Додатку 2 ТД визначають вимоги до технічних характеристик товару та вимоги щодо відповідності запропонованого товару.
Згідно умов ТД предметом закупівлі є «навчальні засоби (навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології)». Натомість, положення Додатку 2 визначають обов’язок надання учасником висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, авторизаційний лист, сертифікат (декларація) відповідності сертифікат ISO саме на інтерактивний комплекс або на кожну з його складових, обладнання для кабінетів біології, цифровий вимірювальний комплекс.
Визначення найменування в зазначеній редакції суперечить предмету закупівлі, а виконання вказаних вимог з поставки саме інтерактивного комплексу, цифрового вимірювального комплексу підмінює поняття предмету закупівлі та з об’єктивних причин є можливим лише для учасників, заздалегідь «підготовленим» до даного тендеру.
Крім цього, Замовником також визначено вимоги у вигляді надання копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс та цифровий вимірювальний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») та лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Визначення Замовником зазначених вимог щодо надання суперечить положенням Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704.
При цьому Замовником визначено наслідок у випадку якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, у вигляді відхилення пропозиції.
Вказані обставини підтверджують те, що вимоги ТД є дискримінаційними та упередженими по відношенню до учасників процедури закупівлі.
Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ст.5 вказаного Закону передбачено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Враховуючи викладене, прошу внести зміни до тендерної документації шляхом зміни умов Додатку 2 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 17:57
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне: Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації.
Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).– це документ що підтверджує що інтерактивні комплекси можуть використовуватися в закладах навчання та відповідають загальноприйнятим педагогічним вимогам. Разом з тим, з метою уникнення порушень вимог законодавства щодо недопущення використання в загальноосвітніх навчальних закладах ділової документації, що не відповідає санітарним нормам і правилам, технічним умовам та педагогічним вимогам, Міністерство освіти і науки України звернулось до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних державних адміністрацій (лист № 1/9-255 від 23.05.2016) з рекомендацією включити в перелік документації конкурсних торгів свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України під час проведення процедури закупівлі обов’язкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів . Таким чином даний документ є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО" 595 000,00
UAH з ПДВ
595 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Штурма Сергій Вікторович 602 400,00
UAH з ПДВ
602 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 11:35
02 МВС.pdf
31 липня 2019 13:47
Електронний підпис
31 липня 2019 12:26
38укрборд.pdf
31 липня 2019 12:26
41. Авторизація БІ-ПРО.pdf
31 липня 2019 12:26
40. Авторизація.pdf
31 липня 2019 12:26
26 сангін tp-link.pdf
31 липня 2019 12:26
37 сес мфу.pdf
31 липня 2019 12:26
12 Сес принтер Епсон.pdf
31 липня 2019 12:26
8. гаранітйний строк.pdf
31 липня 2019 12:26
19 Гриф МОН моза.pdf
31 липня 2019 12:26
13 archer c7.pdf
31 липня 2019 12:26
16 v130-15 ikb.pdf
31 липня 2019 12:26
17Vernier.pdf
31 липня 2019 12:26
24 проектори EPSON EB 536 WI.pdf
31 липня 2019 12:26
1. Пропозиція.pdf
31 липня 2019 12:26
22 ІСО завірені.pdf
31 липня 2019 12:26
23 Проектор Epson.pdf
31 липня 2019 12:26
25 СEC 130-15IKB.pdf
31 липня 2019 12:26
15 sven.pdf
31 липня 2019 12:26
5. Довідки.pdf
31 липня 2019 12:26
18 WI-FI vernier.pdf

Публічні документи

30 липня 2019 15:48
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"

ФОП Штурма Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"
#40274333
Переможець 595 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО"
#40274333
595 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:37
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 14:28
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 16:07
File.PDF зміни до договору
30 вересня 2019 16:06
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 09:12
Дог. навч.обл. каб.біології.PDF укладений
14 серпня 2019 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 29/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 595 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 99 166,67 UAH)